• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O. ja:) of jullie maken hem wakker? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Danny schreeuwt al, hoor je wel whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik grijns en kijk haar aan. 'ow en hoe doe ik dat dan?' vraag ik lachend en geef er een paar kusjes op der lippen. Ik trek er weer tegen me aan en kijk er aan. Ik geef er weer een kus en daarna geef ik er nog een op der wang.

    Andrew
    ik trek Danny lachend iets terug. 'echt niet dat ik jou nog laat gaan' zeg ik lachend en kietel hem weer. Ik vrag me af of Ian echt kont door het geschreeuw van Dan.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:43 ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en kruip in zijn armen. 'Ik weet niet. Kussen mogen, meer dan dat mag vandaag niet, totdat je me hebt overgehaald,' grijns ik. Ik kijk hem aan en druk plagerig een lange kus op zijn lippen. 'En anders mag alleen ik het als ik dat wil. Ik kijk weer om me heen en sla mijn benen dan om zijn middel, waardoor ik hem nu recht aankijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Drew, nee!" Roep ik lachend uit.
    "Help me dan!" Schreeuw ik lachend en probeer zijn handen weg te krijgen. "Ian!" Brul ik luid en lig helemaal dubbel. Ik lig op mijn buik dus het is nogal moeilijk om Drew zijn handen weg te duwen. Omdraaien heb ik de kracht niet voor. Ik probeer op handen en knieën te komen om weg te kruipen, met veel moeite lukt het en onder het gekietel door probeer ik nog een poging om uit de tent te kruipen. Ik kom nu al verder dan net maar ik weet zeker dat hij me weer terugtrekt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ergens in de verte hoor ik mijn naam. Ik open mijn ogen en zucht dan. Het leek op Danny, maar ik hoor ook gelach. Ik slaak een geïrriteerde zucht en draai me op mijn andere zij. Ik sluit mijn ogen, maar ik kan niet meer slapen. Veel te warm. Ik ga recht op zitten en stap de tent uit. Ik pak nog snel een zonnebril en zet die op. Ik ben klaar voor een nieuwe dag!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar lachend aan en geef er een kus. 'Dus dat mag wel'zeg ik en geef er daarna nog een kus. Ik lik met mijn tong over haar lip. Dan stop ik de kus en kijk haar aan. 'en dat niet?'

    Andrew
    ik grinnik en trek Danny weer naar me tor. Ik draai hem om en ga bovenop hem liggen. 'dus jij wou ontsnappen?'vrag ik lachend en kietel hem heel kort. Daarna stop ik weer en kijk hem aan.

    Danny

    Lachend laat ik me weer terugtrekken, Drew draait me om en gaat bovenop me liggen. Hij kietelt me nog heel kort na zijn vraag.
    Ik lig te hijgen van het lachen en kijk hem ook aan. "Ja, wat denk je dat ik al vier keer probeer te doen? Me push-ups?" Vraag ik sarcastisch en kijk hem lachend aan. "Krijg ik nu straf of zo?" Vraag ik op een uitdagende toon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik onderdruk een lach en kijk hem streng aan. 'Nee, dat niet.' Ik kijk hem bestraffend aan. 'Totdat je iets hebt waarmee je het goed maakt.' Ik kijk hem nog steeds streng aan en kijk dan weg om in stilte te lachen. 'Dus succes ermee. Ik overleef het wel.' Ik kijk hem weer serieus aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en knik 'ja dat dacht ik ja' zeg ik net zo sarcastisch en grinnik weer. 'hmm straf he' zeg ik nadenkend en aaai over mijn denkbeeldige baardje.

    Austin
    Ik grinnik en laat me achterover vallen. Ik kijk naar Isabesla en grinnik. 'Ow lieve lieve Isabella, kan je het me vergeven ?' vraag ik lachend en kijk haar nogsteeeds aan.

    Danny

    Ik rol even lachend met mijn ogen.
    "Wacht, heb ik je op een idee gebracht? Oké, geen straf, geen straf!" Zeg ik alsof ik bang ben.
    "Ik doe alles, maar geen straf, alsjeblieft." Zeg ik met een angstig gezicht. Ik kijk Drew aan en sla mijn handen voor mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.