• Dagelijks wordt Louis in een taxi geplaatst, dat moet dienen als zijn nieuwe werk. Alleen gaat het er net iets anders in toe dan in een 'gewone' taxi. Louis werkt namelijk mee aan een nieuw televisie programma.
    Als de mensen met de taxi willen krijgen ze een keuze opgelegd of ze doen mee aan de quiz of ze gaan met een andere taxi naar hun bestemming. Als ze kiezen voor Louis leggen ze een afstand van 10 kilometer af en zal Louis hen in elke kilometer een vraag stellen. Bij een juist antwoord krijgen ze een bepaalde som geld bij twee foute antwoorden worden ze de taxi uitgezet. Bij de 10e vraag kunnen ze hun geldbedrag verdubbelen. Als ze een fout antwoord geven krijgen ze echter niets. Deze Quiz wordt uiteraard gefilmd en live op de televisie uitgezonden.
    Op een dag rijdt Louis na zijn werk verder in de auto, maar hoe kan het dat hierdoor de kijkcijfers alleen maar meer blijken te stijgen? Dát is de elfde vraag.

    Een verhaallijn van ScarsStories
    Uitgewerkt door Artistique




    Titel Mr. Cab driver: Ja/Nee
    Titel suggesties:
    Doen/niet doen:
    Tips:
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 8:14 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel Mr. Cab driver: Ja
    Titel suggesties: Misschien iets met 'De elfde vraag', dat klinkt ook wel cool.
    Doen/niet doen: Als je zelf iets leuk vindt moet je 't altijd doen =D
    Tips: Zorg wel dat je origineel blijft, want dat programma dat mensen vragen in de taxi krijgen bestaat al, dus misschien kan je daar nog wat leuke regels en eigen toevoegingen bij bedenken. Het einde vind ik wel erg spannend, die laatste twee zinnetjes ^^
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ik volg eigenlijk niet echt veel stories meer, maar het mag wel, dus: ja.


    “Love is a contradiction.”

    Titel Mr. Cab driver: Ja
    Titel suggesties: Taxi quizzes, Driving questions
    Doen/niet doen: Doen
    Tips: Net zoals 'Mean' ook al zei, hou het orgineel.
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ja


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Titel Mr. Cab driver: Ja
    Titel suggesties: Geen idee
    Doen/niet doen: Doen
    Tips: Zoals de anderen zeggen; houd het origineel.
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ja

    Meer suggesties?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel Mr. Cab driver: Ja/Nee
    Titel suggesties: 10 miles on air, The Yellow Cab
    Doen/niet doen: Doen
    Tips: gewoon schrijven? 8D
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ja/Nee

    Ben niet zo geweldig goed in titels verzinnen, maar je vroeg om suggesties (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dankjewel, meer mensen met suggesties?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.