• [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 21:08 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Kun je dan niet 'gewoon' niet gaan? Alles uitleggen aan je vader en kijken of je bij hem kunt blijven.


    I am an idiot, I move.

    Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren. Echt wat verschrikkelijk erg voor jou en je broer! Kan je niet bij je vader blijven tot je moeder weer wat gekalmeerd is ofzo??

    Aw wat vreselijk voor je! Misschien kun je toch echt beter even bij je vader blijven?
    En af en toe je moeder gewoon opbellen om te vragen hoe het met haar gaat? Als ze dan weer normaal doet kun je wel weer terug keren..

    Wow.. net als je bij mij deed, je kunt bij mij terecht he!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nou, ze heeft dus echt zonet gebeld dat we maar een week bij mijn vader moeten blijven en dat zij nu de stad in gaat. Niet dat ik daarmee echt gerust gesteld ben. Nu maak ik me alleen maar dood ongerust :/


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Authentic schreef:
    Wow.. net als je bij mij deed, je kunt bij mij terecht he!


    Dankje, dat is lief van je :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    O mijn god, ik herken je verhaal.. Mijn moeder is ooit ook helemaal gek geworden (maar dan door zenuwpijn) en raakte overspannen en depressief, dus wij hadden ook vet vaak onwijs heftige ruzies waarbij er soms dingen kapot gingen..

    Maak je niet teveel zorgen asjeblieft.. ik begrijp je reactie maar je schiet er niks mee op.. als je wil praten mag je altijd PB'en : )


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frankenstein schreef:
    Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren. Echt wat verschrikkelijk erg voor jou en je broer! Kan je niet bij je vader blijven tot je moeder weer wat gekalmeerd is ofzo??


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Awh, ga bij je vader wonen. Dit kan zo niet. Echt.


    Pretty is just a pretty word.

    Awh wat erg. Misschien moet je een tijdje bij je vader intrekken? Ik weet eerlijk gezegd niet wat het beste is in zo'n situatie, want je kan moeilijk je moeder aan haar lot over laten. Het klinkt misschien een beetje direct, maar hebben jullie al overwogen om je moeder misschien onder behandeling te brengen zodat ze van haar drankprobleem af geraakt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Awh wat erg. Misschien moet je een tijdje bij je vader intrekken? Ik weet eerlijk gezegd niet wat het beste is in zo'n situatie, want je kan moeilijk je moeder aan haar lot over laten. Het klinkt misschien een beetje direct, maar hebben jullie al overwogen om je moeder misschien onder behandeling te brengen zodat ze van haar drankprobleem af geraakt?


    Nouja kijk, het is niet zo dat ze altijd zo drinkt. Afentoe is dat. Maar je hebt wel gelijk dat het echt een probleem is. En ik wil ook echt een manier bedenken om haar goed duidelijk te maken wat drank wel niet met haar doet, want dat heeft ze simpelweg niet door. Ze zei ook letterlijk: 'Geef me gewoon die drank! Je weet dat ik er niet agressief van word!' wat dus duidelijk wel zo is als ze in een bepaalde bui is. Dus ze moet het wel echt gaan beseffen inderdaad..

    En ik denk ook dat dat het dubbele is trouwens. Omdat ze lang niet altijd zo drinkt. Zonder heb ik het altijd gezellig met haar. Alhoewel ze de laatste tijd al wel veel geïrriteerder is. Maar als ze nou een alcoholist was, was het makkelijk om er afstand van te nemen...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:12 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Nouja kijk, het is niet zo dat ze altijd zo drinkt. Afentoe is dat. Maar je hebt wel gelijk dat het echt een probleem is. En ik wil ook echt een manier bedenken om haar goed duidelijk te maken wat drank wel niet met haar doet, want dat heeft ze simpelweg niet door. Ze zei ook letterlijk: 'Geef me gewoon die drank! Je weet dat ik er niet agressief van word!' wat dus duidelijk wel zo is als ze in een bepaalde bui is. Dus ze moet het wel echt gaan beseffen inderdaad..
    Ow sorry, ik dacht dat ze echt veel dronk. Nogmaals ik weet echt niet wat je in die situatie moet aanvangen, maar misschien moet je nu even nagaan wat de beste oplossing voor jou is, want jij lijdt hier ook verschrikkelijk onder.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh, ga bij je vader wonen. Dit kan zo niet. Echt.


    +


    26 - 02 - '16

    Dit vind ik heel erg voor je. Ik denk dat het voor jouw moeder vooral belangrijk is dat ze hulp gaat zoeken, want wat ik uit jouw tekst heb opgemaakt is dat ze het er nog best moeilijk mee heeft dat ze voorheen mishandeld is. Voor jou is het misschien beter om een tijdje bij je vader te gaan wonen of zo. En ja, dit is waarschijnlijk oppervlakkig advies waar je niets mee kan, maar ik hoop echt voor je dat dit goed komt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Dit vind ik heel erg voor je. Ik denk dat het voor jouw moeder vooral belangrijk is dat ze hulp gaat zoeken, want wat ik uit jouw tekst heb opgemaakt is dat ze het er nog best moeilijk mee heeft dat ze voorheen mishandeld is. Voor jou is het misschien beter om een tijdje bij je vader te gaan wonen of zo. En ja, dit is waarschijnlijk oppervlakkig advies waar je niets mee kan, maar ik hoop echt voor je dat dit goed komt.


    En sterkte!


    You are beautiful, you are love.