• Mijn beste vriendin was met een jongen bezig, en die jongen woont in Utrecht. Ik vond het prima, want ik had haar nog nooit zo gelukkig gezien. Nu zei ze een paar weken geleden dat hij met een ander meisje bezig was, terwijl hij ook met háár bezig was. Ze was hier wel verdrietig. Na een paar dagen zag ik dat - ik had hem op twitter - hij mij unfollowed had, dus ik unfollow hem ook, aangezien hij haar pijn had gedaan. Ik zei tegen haar dat hij mij had verwijderd en ze zei: 'Ja hij had mij ook verwijderd.' Ik had er verder niets meer over gezegd, ook niet tegen hem. Hij spamde heel mijn Instagram vol met zijn foto's dus ook daar heb ik hem verwijderd. Nu krijg ik allemaal haat berichtjes van hem en van zijn vrienden waar hij zegt; Ja unfollow deze bitch, dikzak. En je bent niet waardig genoeg voor The Voice Of Holland. Like, ik heb niks gedaan, en ik wéét dat ik dit niet moet geloven, want het is bullshit wat ie zegt, maar toch voel ik me nu knap kut..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Je moet je echt niet kut voelen, jij hebt niets misdaan!=)
    Die jongen kan het gewoon niet verdragen ja. Je moet je daar zeker niet dor laten doen =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    The fuck? Die jongen is gewoon gek in zijn hoofd. Negeer hem en ga anders naar de politie want dit is cyberpesten en strafbaar. Jij hebt niks verkeerd gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op jou titel wat heb ik fout gedaan? niks hij wel.

    je bent juist slim om te verwijderen en negeren

    de zak is jullie niet waard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    First; Doe je mee aan the Voice of Holland? Coool.
    Second; He's just a basterd. Hij is gewoon heel zielig bezig en hij denk dat hij jou kan pakken door zo te doen. Het is helemaal niet jouw schuld dus moet je je ook niet kut voelen, echt waar. Je hebt helemaal niks verkeerds gedaan, het zijn gewoon een stelletje kut kinderen die zielig bezig zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Die verdiend een koevoet op z'n neus en dan ook meerdere keren. Misschien leert 'ie dan wel wat manieren. Asshole.


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    Die verdiend een koevoet op z'n neus en dan ook meerdere keren. Misschien leert 'ie dan wel wat manieren. Asshole.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    MissStoran schreef:
    Op jou titel wat heb ik fout gedaan? niks hij wel.

    je bent juist slim om te verwijderen en negeren

    de zak is jullie niet waard


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat een klootzak.
    That's the person who needs a highfive. In the face. With a chair. Made of steel.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:23 ]


    26 - 02 - '16

    Je hebt niks fout gedaan. Hij is gewoon een levenloze klootzak. Hij verdient een stomp in zijn gezicht!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:57 ]


    Heart in an amor.

    madeupyou schreef:
    Je moet je echt niet kut voelen, jij hebt niets misdaan!=)
    Die jongen kan het gewoon niet verdragen ja. Je moet je daar zeker niet dor laten doen =).


    Life is full of fake people

    Wtf, je hebt helemaal niks verkeerd gedaan. Dat joch is gewoon een jaloerse ongestelde player.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Knight schreef:
    First; Doe je mee aan the Voice of Holland? Coool.
    Second; He's just a basterd. Hij is gewoon heel zielig bezig en hij denk dat hij jou kan pakken door zo te doen. Het is helemaal niet jouw schuld dus moet je je ook niet kut voelen, echt waar. Je hebt helemaal niks verkeerds gedaan, het zijn gewoon een stelletje kut kinderen die zielig bezig zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    The fuck? Die jongen is gewoon gek in zijn hoofd. Negeer hem en ga anders naar de politie want dit is cyberpesten en strafbaar. Jij hebt niks verkeerd gedaan.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gondor schreef:
    Die verdiend een koevoet op z'n neus en dan ook meerdere keren. Misschien leert 'ie dan wel wat manieren. Asshole.


    •*• Lululu •*•

    Crocker schreef:
    Wat een klootzak.
    That's the person who needs a highfive. In the face. With a chair. Made of steel.

    This :D.


    No growth of the heart is ever a waste