• Mijn beste vriendin was met een jongen bezig, en die jongen woont in Utrecht. Ik vond het prima, want ik had haar nog nooit zo gelukkig gezien. Nu zei ze een paar weken geleden dat hij met een ander meisje bezig was, terwijl hij ook met háár bezig was. Ze was hier wel verdrietig. Na een paar dagen zag ik dat - ik had hem op twitter - hij mij unfollowed had, dus ik unfollow hem ook, aangezien hij haar pijn had gedaan. Ik zei tegen haar dat hij mij had verwijderd en ze zei: 'Ja hij had mij ook verwijderd.' Ik had er verder niets meer over gezegd, ook niet tegen hem. Hij spamde heel mijn Instagram vol met zijn foto's dus ook daar heb ik hem verwijderd. Nu krijg ik allemaal haat berichtjes van hem en van zijn vrienden waar hij zegt; Ja unfollow deze bitch, dikzak. En je bent niet waardig genoeg voor The Voice Of Holland. Like, ik heb niks gedaan, en ik wéét dat ik dit niet moet geloven, want het is bullshit wat ie zegt, maar toch voel ik me nu knap kut..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Crocker schreef:
    Wat een klootzak.
    That's the person who needs a highfive. In the face. With a chair. Made of steel.


    Bad decisions make good stories.

    - Ze stuurde me dus een privébericht op FaceBook dat hij dat helemaal niet had gezegd. Ik stuurde terug waarom ze het voor hem op nam en niet voor mij. Ze zegt omdat ze bij zijn tweets had gekeken en daar stond niks. Ik ging kijken en ondertussen hadden hij en z'n vrienden alles verwijderd wat naar mij was gestuurd.. Ze staat nog steeds aan zijn kant, en gelooft de mijne niet.. FML.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Komt me bekend voor. Ook van een jongen uit Utrecht...
    In ieder geval, jij doet niets fout!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jaejoong schreef:
    Wtf, je hebt helemaal niks verkeerd gedaan. Dat joch is gewoon een jaloerse ongestelde player.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ahjoh, niet op letten! Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar jij bent meer waard - en waarom zou je uberhaupt naar die klootzak luisteren wat hij zegt? Die zak kent geen liefde en is wanhopig ernaar op zoek - op de foute manier. Geen aandacht aan besteden, dus. (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zet zijn twitter op Quizlet. We gaan hem allemaal als spam opgeven waardoor hij verwijderd wordt van twitter.
    En echt jammer dat hij verder weg woont.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Zet zijn twitter op Quizlet. We gaan hem allemaal als spam opgeven waardoor hij verwijderd wordt van twitter.
    En echt jammer dat hij verder weg woont.

    Wat een bitch. Die jongen dus. Keep your head up as high as your 'fuck you'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    Zet zijn twitter op Quizlet. We gaan hem allemaal als spam opgeven waardoor hij verwijderd wordt van twitter.
    En echt jammer dat hij verder weg woont.


    @koegin

    Hier.:Y) Maar volg hem NIET, daar profiteert hij dus van!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:56 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.