• Kijk wat ik net terugvond. Het oude logo van Quizlet en hoe de site eruit zag zonder forum, stories, fotoboek etc. Ik weet nog dat iedereen boos was op Rutger toen er zoveel veranderingen kwamen, maar eigenlijk heeft hij Quizlet echt wel mooier en beter gemaakt, maar toch vind ik dit een beetje nostalgisch, want dat was echt een toffe tijd op Quizlet en dat zal een tijd zijn die ik altijd zal onthouden.

    Wie wordt hier ook een beetje nostalgisch van?



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yes, I remember. Good old TH days en shitty verhalen in quizen gepropt. Heerlijk.


    Til hug og blod.

    Ik mis die tijd nog steeds. :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Jieber schreef:
    (...)
    Haha inderdaad! en het was echt alleen maar Tokio Hotel, en af en toe Jonas Brothers haha.
    goeie ouwe tijd.
    Inderdaad, maar dankzij TH en deze site ben ik echt voor mijzelf beginnen opkomen en dat is echt goed. Tokio Hotel connecting people.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    me neither (huil)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Meteor schreef:
    (...)Inderdaad, maar dankzij TH en deze site ben ik echt voor mijzelf beginnen opkomen en dat is echt goed. Tokio Hotel connecting people.


    Oeh, weet je nog hoe onuitstaanbaar diep gekwetst de gemiddelde puber was toen ze besloten naar Amerika te gaan en minder van zich lieten horen? :'D


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Oeh, weet je nog hoe onuitstaanbaar diep gekwetst de gemiddelde puber was toen ze besloten naar Amerika te gaan en minder van zich lieten horen? :'D
    Ik keek echt uit naar dat nieuwe album en toen kwamen ze met die prut af. Vond ik echt jammer. Geisterfarher ofzo vond ik wel nog een mooi liedje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amon schreef:
    Never been there. Ik zit hier net één jaar :')
    Maar dat ziet er voor mij raar uit, dan zal dit voor jullie ook wel raar zijn geweest, lijkt me :')

    AHAHAHAHA

    Ik wil op groter klikken, maar lukt niet :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    AHAHAHAHA

    Ik wil op groter klikken, maar lukt niet :c
    Naja ik vond geen groter plaatje. :'(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    -

    Meteor schreef:
    (...)Ik keek echt uit naar dat nieuwe album en toen kwamen ze met die prut af. Vond ik echt jammer. Geisterfarher ofzo vond ik wel nog een mooi liedje.


    Ik heb geloof ik maar twee nummers van die nieuwe albums geluisterd. Was er erg snel op uitgekeken vanaf dat punt. :'D
    Heb wel heel nostalgisch een T-shirt van ze op mijn muur hangen. Die kreeg ik van mijn ouders nadat ik geslaagd was met mijn examens. :]


    Til hug og blod.

    Ziet er echt vreselijk uit, moet ik zeggen. Precies zo'n site waar ik nooit langer dan 10 seconden op zou zitten :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    Bad decisions make good stories.

    De dagen toen Tokio Hotel en Draco Malfoy het One Direction van deze tijd was, shame on me dat ik toen al die story's volgde.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.