• Ter ere van mijn zusjes verjaardag (mijn moeder wil niets meer met onze familie te maken hebben en daarom worden onze verjaardagen door familieleden nogal eens verwaarloosd) gaan we morgen bowlen met de familie. Zoals ik met de mening van mijn moeder al bevestig: mijn familie bestaat voor driekwart uit verschrikkelijke mensen en de enige reden dat ik daar nog kom, is voor mijn oma, een tante, een nicht, de vriendin van mijn neef en zodat mijn zusje en broer niet alleen hoeven. Ik zie er als een berg tegenop, gewoon omdat ik weet dat ze niet geïnteresseerd in me zijn. Pffffff morgen wordt een lange dag... Wie ziet er ook altijd zo op tegen familie-uitjes?


    Searching heavens for another earth

    Oh jeej.
    Nou, wij zijn gisteren terug gekomen uit Zweden, gaan we morgen met ons "leuk" gezinnetje weer een daguitje maken.

    (finger)

    Anyway succes.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awhh.. succes.

    Maar ik vind familie-uitjes eigenlijk alleen maar ontzettend gezellig. Bij mijn vaders kant wel meer dan bij mijn moeders kant.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Doen wij nooit, lol.
    Ja soms gaan we naar mijn tante en neven. Vorig jaar zijn we dan naar Blijdorp geweest maar meestal gaan we dan gewoon met mijn oma, mijn tante, mijn neef en mijn moeder naar een winkelcentrum of zo.

    *steekt hand in de lucht*
    Maar alleen de familie uitjes van mijn vader zijn kant haatte ik.
    Nu ik niet meer bij mijn vader kom, hoeft dat niet meer, al hoewel ik mijn oma wel enorm mis van die kant, maar de rest van de familie niet, En degene die ik wel lief en aardig vond die zie ik nog wel. c:


    Life is a beautiful struggle

    Ik leef met je mee, ik mag de helft van mijn familie niet en ze zijn nooit in mij geïnteresseerd dus ik probeer al die dingen altijd te vermijden.


    Take risks and conquer your fears.

    Jieber schreef:
    *steekt hand in de lucht*
    Maar alleen de familie uitjes van mijn vader zijn kant haatte ik.
    Nu ik niet meer bij mijn vader kom, hoeft dat niet meer, al hoewel ik mijn oma wel enorm mis van die kant, maar de rest van de familie niet, En degene die ik wel lief en aardig vond die zie ik nog wel. c:


    Ik haatte de familie-uitjes van mijn vaders kant ook, maar daar geldt hetzelfde verhaal als bij jou. Hoef 'm gelukkig niet meer te zien. Helaas zie ik mijn tante Grace nooit meer en dat vind ik ontzettend jammer. Tof wijf was dat...


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ik haatte de familie-uitjes van mijn vaders kant ook, maar daar geldt hetzelfde verhaal als bij jou. Hoef 'm gelukkig niet meer te zien. Helaas zie ik mijn tante Grace nooit meer en dat vind ik ontzettend jammer. Tof wijf was dat...

    Awh dat zuigt. Kun je niet gewoon een keer met haar afspreken? Gezellig een dagje winkelen, of gewoon gezellig ergens in een restaurant bij praten? c:


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind familieuitjes echt geweldig, alleen ze gebeuren vrijwel nooit omdat dan iedereen moet overvliegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Join the club. Bij mij zijn ze allemaal over de vijftig (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.