• hey ,

    kwou dit gwn ff kwijt .

    Ik ga dit jaar studeren en dat in England .
    Ik wil nie want ik heb 0 vrienden daar en heel mijn familie is in belgie en euh geen zin maar ik moet wel ik kan nu niet meer terug ( suckt )
    ik moe daar 2 jaar blijven ( gelukkig want als ik bachlor zou doen dan zou ik daar 3 jaar moeten blijven )

    alleszins dankje daje mijn zeiktopic hebt gelezen

    ps : voor iedereen die het wilt weten ik studeer in de universiteit Cambrigde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:46 ]


    what goes around come BACK around !

    Nayade schreef:
    Waarom heb je dan ooit besloten te gaan, in de eerste plaats?
    Velen zouden zo in je plaats gaan -ik absoluut niet- en dan vind ik het een beetje ondankbaar dat jij de kans krijgt, en ze niet wil...
    Geniet ervan, zou ik zeggen, het is immers een hele ervaring.

    Nayade schreef:
    Waarom heb je dan ooit besloten te gaan, in de eerste plaats?
    Velen zouden zo in je plaats gaan -ik absoluut niet- en dan vind ik het een beetje ondankbaar dat jij de kans krijgt, en ze niet wil...
    Geniet ervan, zou ik zeggen, het is immers een hele ervaring.



    Ik wil wel en ik ben ook blij daik erdoor ben , ma kga ze wel missen want kga lyk 2 jaar alleen daar blijven want vo vakanties kga nie geld hebben en mijn ouders gaan het veel te druk ebben dusjah


    what goes around come BACK around !

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.


    Me too!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Daar wil ik zo graag heen later
    Ik ga er dit najaar wel heen met school btw!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    twilightJB schreef:
    (...)


    Ik wil wel en ik ben ook blij daik erdoor ben , ma kga ze wel missen want kga lyk 2 jaar alleen daar blijven want vo vakanties kga nie geld hebben en mijn ouders gaan het veel te druk ebben dusjah


    "Ik wil nie want ik heb 0 vrienden daar en heel mijn familie is in belgie en euh geen zin maar ik moet wel ik kan nu niet meer terug"
    Je zegt letterlijk dat je niet wil :W
    Maar ja, ik hoop dat het je ginds lukt (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ruilen? :')
    Engeland lijkt me zoveel leuker dan België. Volgens mij is dat wel een heel grote kans om in Engeland te studeren, alleen besef je dat niet. Er zijn veel mensen die daar willen studeren, maar die de kans niet krijgen. Jij hebt de kans, grijp die dan ook. Je kan altijd vrienden maken. En als je nu niet gaat, kan je later ook weer spijt hebben dat je niet ben geweest.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:28 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Engeland is hartstikke leuk joh! Ik snap best dat het niet leuk is je familie en vrienden achter te laten. Maar om een of andere reden heb je toch voor die studie gekozen ;) Probeer het beste ervan te maken. Je maakt daar vast nieuwe goede vrienden. Het is een hele ervaring en je leert er zoveel van. Ook wordt je zelfstandig :)
    Kom op, je kan het wel. Maak er wat leuks van.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eigenlijk vind ik dat je je aanstelt - dan had je er ook niet voor moeten kiezen. Besides, je maakt wel vrienden in Camebridge. Het komt wel in orde, daar ben ik zeker van! ^^ Dat je België gaat missen, begrijp ik ergens wel, maar wat er tegenover staat is toch ontzettend leuk? Ik bedoel, je krijgt de kans om twee jaar in Engeland te gaan studeren!

    Laswell schreef:
    Eigenlijk vind ik dat je je aanstelt - dan had je er ook niet voor moeten kiezen. Besides, je maakt wel vrienden in Camebridge. Het komt wel in orde, daar ben ik zeker van! ^^ Dat je België gaat missen, begrijp ik ergens wel, maar wat er tegenover staat is toch ontzettend leuk? Ik bedoel, je krijgt de kans om twee jaar in Engeland te gaan studeren!


    comfort in c h a o s

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.


    Alleen woon ik wel in Nederland ;)


    Life is full of fake people

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.

    + Waarom ga je als je niet wilt. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is juist superleuk toch? Veel plezier!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh, ik wil wel anders in jouw plaats, ondanks de andere kandidaten hier :'D

    Maar nu héél serieus, wees een keer blij dat je naar Engeland gaan. Je kunt nog contact houden met familie en vrienden, als het vakantie is of met de feestdagen eens naar België komen. Je moet zo niet doen, want er zijn mensen, zoals ik, die ook in Engeland willen studeren of whatever en die gewoonweg niet kunnen.
    Maar als je daar geen goed gevoel bij hebt en echt niet wilt, dan moet je gewoon niet gaan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    okay mensjes jullie ebben mij een beetje fout verstaan want op dat moment durvde ik ook nie te gaan en ja ik heb me aangestelt ma ik weet da ik de kans heb en ik laat ze zeker nie gaan want ik heb ervoor alles gedaan


    what goes around come BACK around !

    twilightJB schreef:
    okay mensjes jullie ebben mij een beetje fout verstaan want op dat moment durvde ik ook nie te gaan en ja ik heb me aangestelt ma ik weet da ik de kans heb en ik laat ze zeker nie gaan want ik heb ervoor alles gedaan

    Goed zo!!!!
    Het wordt vast geweldig!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."