• hey ,

    kwou dit gwn ff kwijt .

    Ik ga dit jaar studeren en dat in England .
    Ik wil nie want ik heb 0 vrienden daar en heel mijn familie is in belgie en euh geen zin maar ik moet wel ik kan nu niet meer terug ( suckt )
    ik moe daar 2 jaar blijven ( gelukkig want als ik bachlor zou doen dan zou ik daar 3 jaar moeten blijven )

    alleszins dankje daje mijn zeiktopic hebt gelezen

    ps : voor iedereen die het wilt weten ik studeer in de universiteit Cambrigde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:46 ]


    what goes around come BACK around !

    Barnabas schreef:
    Aansteller. Ga dan niet, als je niet wilt! Waarom heb je er überhaupt voor gekozen?
    Allemachtig, ik wil dolgraag in Engeland studeren! Pffft.

    Nayade schreef:
    Waarom heb je dan ooit besloten te gaan, in de eerste plaats?
    Velen zouden zo in je plaats gaan -ik absoluut niet- en dan vind ik het een beetje ondankbaar dat jij de kans krijgt, en ze niet wil...
    Geniet ervan, zou ik zeggen, het is immers een hele ervaring.

    This.
    En kan je alsjeblieft proberen Nederlands te typen. :W Vriendelijk bedankt.


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    (...)
    This.
    En kan je alsjeblieft proberen Nederlands te typen. :W Vriendelijk bedankt.

    Ja, wat mij betreft mag dat vreemde gereutel ook wel eens ophouden. Normaal typen is heus niet zo moeilijk hoor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, wat mij betreft mag dat vreemde gereutel ook wel eens ophouden. Normaal typen is heus niet zo moeilijk hoor.



    Til hug og blod.

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.


    I'm short

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.


    To love is to destroy.

    WOW Cambrigd ,! Dan moet je slim zijn zeg ( en ook rijk) ik zeg maar : geniet ervan en werk hard echt waar want zo een kans alleen heel weinige komen door en die eisen die ze hebben zijn recht groot dusja MAAK ER HET BESTE VAN veel suc6(Y)(Y)(Y)(Y)


    alles heeft een einde

    Ik zou een moord doen voor Cambridge en jij wilt niet. Waarom heb je het dan gekozen??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hoezo zou je gaan als je het absoluut niet ziet zitten?

    Ik ga, als ik word toegelaten, in Schotland studen (: ik wilde eerst naar Wngekand, maar dat is veel te duur.

    Het zal uiteindelijk vast wel meevallen joh (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vain schreef:
    Hey, ruilen? Ik wil wel naar Engeland.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Laswell schreef:
    Eigenlijk vind ik dat je je aanstelt - dan had je er ook niet voor moeten kiezen. Besides, je maakt wel vrienden in Camebridge. Het komt wel in orde, daar ben ik zeker van! ^^ Dat je België gaat missen, begrijp ik ergens wel, maar wat er tegenover staat is toch ontzettend leuk? Ik bedoel, je krijgt de kans om twee jaar in Engeland te gaan studeren!

    En, Nederlands typen is niet zo moeilijk, je dialect is verschrikkelijk vervelend om te lezen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:50 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik hoop dat je beseft hoe veel geluk je hebt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou zo in je plaats willen! Maak er gewoon het beste van en misschien valt het wel hartstikke mee. ^^ Trouwens, ik lees veel liever algemeen Nederlands. ^^


    Take me to wonderland

    Meteor schreef:
    Ik zou graag in het buitenland willen studeren, maar ik heb er alleen het geld niet voor.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Engeland is vast wel leuk:)
    het zal denk ik wel moeten wennen in het begin maar ik denk dat je er later zowat niet meer weg kan:).

    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Barnabas schreef:
    Aansteller. Ga dan niet, als je niet wilt! Waarom heb je er überhaupt voor gekozen?
    Allemachtig, ik wil dolgraag in Engeland studeren! Pffft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered