• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik heb al een keer als bèta moeten stoppen vanwege mijn ziekte, het gaat nu wel wat beter, maar het zou zonde zijn als ik weer moet stoppen daardoor.
    Dus, ik doe niet mee. Succes iedereen! ^^

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 11:58 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    FloortjeO schreef:
    Het is vast een probleem als ik volgende week op vakantie ben... Dan heb ik lichtelijk geen internet :')

    Als je je nu aanmeldt, is er toch geen probleem? Waag je kans? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ach, ik heb een poging gewaagd. Niet geschoten is altijd mis. Het spijt me overigens als jullie mijn inzending duizenden keren anders verwoord krijgen van anderen, wat waarschijnlijk zo is. (':


    comfort in c h a o s

    Ik ga een gokje wagen _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ingevuld, voor like de 654389653872ste x dat er zoiets word gehouden, en nooit kom ik verder dan de eerste ronde. :'))))


    Life is a beautiful struggle

    Hallo, zou ik jullie iets mogen vragen?

    Ik ga overmorgen voor 3 weken op vakantie. Ik wil wel meedoen, maar ik denk als ik op vakantie ben dat ik expres niet gekozen word. en als ik dan door ga naar de 2e ronde wat dan?

    Dus leeftijd speelt echt geen rol?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind dat ik net niet goed genoeg kennis heb om een goede beta te zijn, maar ik wens iedereen veel succes.
    Hopelijk verloopt alles eerlijk en zullen er goede nieuwelingen gekozen worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zometeen maar beginnen aan mijn aanmelding. Alle anderen, die meedoen, wil ik ook erg veel succes wensen!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Perdu schreef:
    Dus leeftijd speelt echt geen rol?
    Ik weet bijna zeker van niet. Het gaat erom wat je kunt, niet om hoe oud je bent.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    (...)Ik weet bijna zeker van niet. Het gaat erom wat je kunt, niet om hoe oud je bent.
    Ik zou daar toch mee opletten, want mensen van 13-14 jaar kunnen misschien heel mooi schrijven, maar daarvoor weten ze nog niet wat een tangconstructie, een contaminatie, etc. is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik zou daar toch mee opletten, want mensen van 13-14 jaar kunnen misschien heel mooi schrijven, maar daarvoor weten ze nog niet wat een tangconstructie, een contaminatie, etc. is.
    ik vind wel dat je hun zwart maakt.

    Aangemeld! ^^

    Veel succes aan iedereen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Meteor schreef:
    (...)Ik zou daar toch mee opletten, want mensen van 13-14 jaar kunnen misschien heel mooi schrijven, maar daarvoor weten ze nog niet wat een tangconstructie, een contaminatie, etc. is.


    Maar dan nog, als iemand van 13-14 jaar laat zien dat hij dit wel kan en gewoon een goede beheersing van de Nederlandse taal heeft, zou diegene in mijn ogen nog steeds gewoon aangenomen kunnen worden. Het gaat er om wat je kunt, niet om hoe oud je bent. Er zijn simpelweg gevallen waarin een 14-jarige dit soort dingen beter beheerst dan iemand van 17. Ik heb bijvoorbeeld dingen zoals een contaminatie ook gehad toen ik 14 was.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Maar dan nog, als iemand van 13-14 jaar laat zien dat hij dit wel kan en gewoon een goede beheersing van de Nederlandse taal heeft, zou diegene in mijn ogen nog steeds gewoon aangenomen kunnen worden. Het gaat er om wat je kunt, niet om hoe oud je bent. Er zijn simpelweg gevallen waarin een 14-jarige dit soort dingen beter beheerst dan iemand van 17. Ik heb bijvoorbeeld dingen zoals een contaminatie ook gehad toen ik 14 was.