• 'Ik geef het niet graag toe', aldus Tom Kaulitz. 'Maar ik denk dat ik mijn wilde haren kwijt ben.' De 19-jarige Tokio Hotel-gitarist bedoelt dat hij het beu is om elke avond met een ander meisje in bed te belanden.
    'Niet dat ik seks opeens saai vind. Maar tegenwoordig kijk ik 's avonds liever gezellig naar een dvd'tje.
    En het liefst van al zou ik dat met een vast lief willen doen.'
    Nog TH-nieuws: Fans die maar niet genoeg kunnen krijgen van Bill Kaulitz kunnen voortaan terecht in het berlijnse Madam Tussauds. Inderdaad, sinds kort bestaat er een wassenbeeld van Bill. Ganz Toll!


    van het beeld wist ik allang. JEEEJ TOM IS GEEN PLAYER MEER!!
    Op naar Tom dan (K)


    death to the one at the end of the serenade.

    jah, heb ik ook geleze in de joepie . (x

    In de joepie staat veel crap hoor.
    De helft erva is niet waar of komt van enkele weken/maanden geleden ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    In de joepie staat veel crap hoor.
    De helft erva is niet waar of komt van enkele weken/maanden geleden ...

    dat is de Joepie

    Waar stond dat dan in?;P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat las ik in de joepie in ik schoot spontaan in de lach. x'd Niet dat ik hem ken, maar ik ben eens benieuwd of hij dat kan. ^^

    Hmm.. Ik denk dat hij niet écht player is geweest, maar elke jongen heeft toch zo'n periode (?) Of nouja, de meeste dan xD

    xx

    ja, het stond in de joepie!!!

    geweldig!!! vraagje, denken jullie echt dat tom een player is (was)? hij heeft het uiterlijk, maar ik denk namelijk niet dat dat zo is (was) hoor!!
    :D


    What would Emma do?

    whaha leuk voor hem tog .. denk ik dan n_n


    We can only learn to love by loving.

    Séxy.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Tom is nooit een player geweest Oo als ge goe na denkt.


    idd, maar door zijn opmerkingen had hij wel de naam gekregen :P alsof hij dat zo erg vond ^^
    Maar hoe zou hij in Godsnaam iedere avond iemand in zijn bed gekregen hebben, als ze het zo druk hebben enzo.. ^^

    x

    Ik wist wel dat Tom diep van binnen heel anders was dan hij zich voordeed... ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Haha, wrs wil ie van dat Kut imago af xD
    maar de joepie is wel niet zo'n betrouwbare bron, wrs hebben ze het van de bravo gejat ofz ^^

    Achja, zoals de rest. Tom is nooit echt player geweest, hij had alleen dé reputatie ervan.

    But, het is schattig dat hij zegt dat hij liever met een vaste vriendin een dvd'tje bekijkt, dan een onenightstand te beleven.<3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Haha, wrs wil ie van dat Kut imago af xD
    maar de joepie is wel niet zo'n betrouwbare bron, wrs hebben ze het van de bravo gejat ofz ^^


    De joepie is inderdaad niet zo een betrouwbare bron, het is nogal een roddelblad. Bravo is daarintegen geen roddelblad [/vind ik dan toch.]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik wist wel dat Tom diep van binnen heel anders was dan hij zich voordeed... ^^

    Dat wisten er volgens mij veel .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hi,

    Ik heb vrijwel nooitgeloofd dat hij een player is/was. Ik heb het gehoopt en gesmeekt. Ik geloof, dat ergens in hem.. een klein mannetje schuild. En dat hij zich voordoet als een sterke man[KUCKKUCH], om zo niet te laten merken dat hij zo is.

    Maar é, dat is mijn geloof[á] waar ik nog heilig ingeloof.!

    xox


    Hey love.