• 'Ik geef het niet graag toe', aldus Tom Kaulitz. 'Maar ik denk dat ik mijn wilde haren kwijt ben.' De 19-jarige Tokio Hotel-gitarist bedoelt dat hij het beu is om elke avond met een ander meisje in bed te belanden.
    'Niet dat ik seks opeens saai vind. Maar tegenwoordig kijk ik 's avonds liever gezellig naar een dvd'tje.
    En het liefst van al zou ik dat met een vast lief willen doen.'
    Nog TH-nieuws: Fans die maar niet genoeg kunnen krijgen van Bill Kaulitz kunnen voortaan terecht in het berlijnse Madam Tussauds. Inderdaad, sinds kort bestaat er een wassenbeeld van Bill. Ganz Toll!


    van het beeld wist ik allang. JEEEJ TOM IS GEEN PLAYER MEER!!
    Op naar Tom dan (K)


    death to the one at the end of the serenade.

    Eindelijk krijg IK eens gelijk (A)
    vannaf het begin heb ik het gezegd: TOM IS GEEN PLAYER.. (heb zelfs een verhaal der over geschreven) En kijk xD hij is geen player meer xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Tom is zijn wilde haren kwijt ??
    heeft hij die ook gehad ?
    volgens mij niet
    Tom is denk ik al altijd geen player geweest of ja mss heeft hij wel one night stands gehad maar niet zoveel wat de pers zegt sommige dingen zijn ok opgeblazen echt wel zielig maarja
    ps: hebben jullie al gehoordt van Bill zjn zogenaamde ex ? een meisje in Duitseland beweerdt vorige jaar samen te zijn met Bill en dat Bill sexverslaaft was OMG dat kind is zo zielig

    En de conclusie is dus?


    Life is hard and then we die

    En de conclusie is dus?

    hmpf, goede vraag ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hi,

    Ik heb vrijwel nooitgeloofd dat hij een player is/was. Ik heb het gehoopt en gesmeekt. Ik geloof, dat ergens in hem.. een klein mannetje schuild. En dat hij zich voordoet als een sterke man[KUCKKUCH], om zo niet te laten merken dat hij zo is.

    Maar é, dat is mijn geloof[á] waar ik nog heilig ingeloof.!

    xox


    Ben ik met je eens (:
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sorry hoor, maar wat hebben wij hieraan xD?
    Dat we opeens weer kans maken ofzo?
    Denk het niet he ;)


    Life is hard and then we die

    Sorry hoor, maar wat hebben wij hieraan xD?
    Dat we opeens weer kans maken ofzo?
    Denk het niet he ;)


    Neen, ploep. We maken geen kans, iedereen weet dat ondertussen [hopelijk] al. Maar het is gewoon een weetje (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mensen, alstublieft, Freedent zet hier gwn een artikeltje neer uit de Joepie!

    oke, naja, dat kan xD


    Life is hard and then we die

    Mensen, alstublieft, Freedent zet hier gwn een artikeltje neer uit de Joepie!
    Dus? Is dat zo erg dan?


    Life is hard and then we die

    (...)Dus? Is dat zo erg dan?

    Neen, dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat er hier zo wordt geantwoord "wat hebben we daar nu aan?" enzo. ^^

    ik heb nu op een of andere reden een kut gevoel....


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Tom heeft al een vriendin!:D:D


    mij namelijk!!(H)

    kwas laatst bij hem!:D

    ik denk dat hij dit al een hele tijd wou. maar het gewoon niet durfde, of niet mocht zeggen. iig, ik denk nog steeds dat hij een goed hart heeft <3


    Protège moi de mes désirs.

    Tom heeft al een vriendin!:D:D


    mij namelijk!!(H)

    kwas laatst bij hem!:D



    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    laat me niet lachen.
    doe normaal.


    Protège moi de mes désirs.