• Telkens ik een idee krijg, lijkt het zo fijn en origineel, maar als ik er dan verder over nadenk, vind ik het opeens zo stom dat ik mezelf een klop wil geven omdat ik er al op kwam in de eerste plaats.
    Vroeger had ik zoveel ideeën en nu komt er gewoon niks meer.
    Ik wil niks forceren, maar ik heb het laatste jaar niets deftig geschreven of afgewerkt en ik mis dat wel een beetje.
    Ik zit hier gewoon te wachten op een geniale ingeving die niet komt.

    Join the club!
    Ik zoek al meer dan een half jaar inspiratie voor een verhaal, maar ik kan maar niets vinden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Join the club!
    Ik zoek al meer dan een half jaar inspiratie voor een verhaal, maar ik kan maar niets vinden.

    Die club join ik inderdaad beter maar :c

    Dat probleem heb ik op dit moment ook. Een week geleden kwam ik met een idee, het leek echt geweldig en nu begin ik er echt aan te twijfelen .. Een rot gevoel. Maar er zal nog wel eens iets komen zeker?


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik ken het gevoel. Jammer :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Same here ): maar ik kreeg ineens een idee en dat vind ik nu nog steeds ok (: je kunt ook al je ideetjes bij elkaar gooien O:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat is echt stom :/. Misschien moet je even wat boeken lezen en films kijken. Dat helpt altijd bij mij ik heb nu iets van vier fantasy stories waar ik aan werk buiten Quizlet.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb net hetzelfde. Maar had jij niet die story die "The traveller's voyage" heette? Want dat vond ik echt al een prachtig begin, ik vind 't jammer dat hij weg is.

    iheartgomez schreef:
    Dat probleem heb ik op dit moment ook. Een week geleden kwam ik met een idee, het leek echt geweldig en nu begin ik er echt aan te twijfelen .. Een rot gevoel. Maar er zal nog wel eens iets komen zeker?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Laswell schreef:
    Ik heb net hetzelfde. Maar had jij niet die story die "The traveller's voyage" heette? Want dat vond ik echt al een prachtig begin, ik vind 't jammer dat hij weg is.

    Ja indd. Maar ik geraak daar niet aan vooruit omdat ik het stom vind. Ik kan het niet vullen.

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ja indd. Maar ik geraak daar niet aan vooruit omdat ik het stom vind. Ik kan het niet vullen.

    Ah, wel ja, dan moet je ook niets forceren. :-) Maar die inspiratie komt wel terug, iedereen heeft zo van die 'dipjes'.

    Ik heb vaak juist teveel ideeën en te weinig tijd :X


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb dat ook nu. vreselijk gewoon.. :/


    Danmarks Dynamite.

    Same, of ik kan er gewoon niet aan beginnen lol


    As travars