• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik en knik. Opeens zie ik een soort miniwildwaterbaan met ronde bootjes.
    " kom daar gaan we in" roep ik lacjend en trek hem mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Een beetje verbaasd liet ik me mee trekken en begon ik weer te lachen. We kwamen aan op een enorme kermis en het was heel erg druk. Ik keek rond naar de kermis apparaten en naar de kraampjes en voelde me meteen een heel stuk beter. Ineens herkende ik Blaine en Kurt, wat een toeval. 'Kom, ik wil je aan een paar mensen voorstellen.' glimlachte ik en trok Isabella mee naar ze. 'Jongens hey,' zei ik glimlachend. 'Wat een toeval.' Ik keek Blaine en Kurt aan en zag dat ze elkaars hand vasthielden, blijkbaar was het weer helemaal goed tussen hen. 'Dit is Isabella, ze is een vriendin van me.' stelde ik Isabella aan hun voor. 'En Bella, dit zijn Blaine en Kurt. Kurt is dus mijn stiefbroertje waar ik over vertelde en Blaine mijn beste vriend.' zei ik glimlachend, wat een toeval.

    Kurt

    Ik glimlachte en keek rond en hield Blaine's hand stevig vast, ineens horen we een bekende stem en zag ik Finn met een onbekend meisje. Ik bekeek met een puzzelende blik in mijn ogen het meisje. Finn stelde haar voor als Isabella en meteen glimlachte ik vriendelijk naar haar en stak ik mijn hand naar haar uit. 'Aangenaam.' zei ik. Héhé, eindelijk weer wat vrouwelijk volk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James
    Rachel trekt me mee naar een wildwaterbaan en
    ik help haar zodat z voorzichtig in een bootje terecht komt
    ''als mijn haar nat word is dat jouw schuld' grijns ik..


    Music is my life

    Rachuel
    " och kindje toch" zeg ik vo sarcasme.
    We zijn al bijna boven en gaan de bocht om.
    " there we go" lach ik.

    ( nooooooooo caithlynn is af bij sytycd usa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ; ik ga zo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James

    we gaan hardnaar beneden en ik hou rach stevig
    vast en lach
    we komen hard het water in waardoor we een hele golf over ons heen krijgem..


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn trekt me mee naar een aantal mensen en ik zag twee jongens staan, ze hadden elkaars hand vast. Homo's, maar dat maakt niet. Zulke mensen waren altijd vriendelijk en heel erg lief. Finn stelt me voor aan ze, Blaine en Kurt. En hij zegt ook mijn naam. Ik zag dat Kurt zijn hand uitstak naar me en ik nam hem beleefd aan. 'Geheel hetzelfde' zeg ik beleefd en vriendelijk aan Kurt, waarnaar ik naar Blaine kijk en die hetzelfde doet. Ik glimlach ook naar Blaine en zei hetzelfde, waarnaar ik naar Finn kijk.

    Blaine Anderson:

    Kurt en ik draaien ons om, omdat we een bekende stem hoorde en we zagen Finn met een onbekend meisje staan. 'Heey, Finn' zeg ik vrolijk en kijk naar het meisje. Finn stelde haar voor als Isabella en deed hetzelfde met ons. Ze pakte Kurt's hand aan, waarnaar ze de mijne ook aanpakt. 'Geheel hetzelfde' zeg ze beleefd en vriendelijk tegen ons. Ik glimlach, waarnaar ze me een glimlach terug schonk. 'Dus nu kunnen we met zijn vieren in de actacties' zeg ik vrolijk. Ik had er zin in en kijk Kurt, Finn en Isabella aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ja,' zei ik glimlachend, ik merkte dat ze er zin in hadden, en ik ze waren niet de enigen, want ik had er namelijk ook erg veel zin in. Ik vond het leuk, dat Isabella ze eindelijk had leren kennen. Ik keek rond en zag verschillende actraccties. Botsauto's, achtbanen, zweefmolens, draaimolens, spookhuizen, achtbanen, knuffelapparaten.. Echt van alles. Ineens zag ik een boksbal staan, die je serieus op elke kermis tegen kwam en grijnsde naar Blaine. 'Als iemand een highscore op dat ding kan breken is hij dat wel,' zei ik tegen Isabella en knikte naar Blaine, aangezien hij bokste.

    Kurt

    Ik vond het gezellig dat Finn en Isabella erbij waren gekomen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Ineens begon Finn over dat boksmachine en rolde ik melodramatisch met mijn ogen. Die jongensdingen ook altijd, maar glimlachte vervolgens bemoedigend naar Isabella, ik had amper met haar gesproken maar ik wist dat ik haar nu al zou mogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte en kijk naar Blaine, die lachend met zijn hoofd schudde. Ik kijk naar Kurt die me bemoedigend aankeek, en glimlach lief naar hem. 'Ik wil zoizo naar de zweefmolens' zeg ik bevestigend en lief. Dromerig kijk ik naar de zweefmolen en kijk naar Kurt. 'Kurt, zullen wij samen daarin gaan. Het is echt leuk' zeg ik lief en vrolijk. Ik zie opeens Blaine naar de boksapperaat gaan. Hij betaalt en slaat keihard op dat ding, waarnaar een rood lampje brandt. De man die daar staat, roept dat hij de hoogste score heeft behaald en Blaine krijgt een grote knuffel mee. Trots als die is loopt hij naar ons toe en geeft het aan Kurt.

    Blaine Anderson:

    Ik schudde lachend mijn hoofd en kijk naar Kurt. Ik kijk langs Kurt heen naar de boksbal apperaat waar een man staat. Ik laat Kurt's hand los en loop daar naar toe. De man knikt vriendelijk naar me en ik betaal om erop te slaan. 'We hebben iemand' roept de man enthausiast en kijkt toe, hoe ik sla. Ik maak een soort boksbeweging en sla dan keihard op de bal, waardoor opeens een roodlampje brandt en mijn score te zien was. 'We hebben de hoogste score mensen' roept hij nog een keer en geeft me een schoudeklopje op mijn schouder. Hij geeft me een grote knuffel en ik loop grijnzend van trots naar hun toe en geef het lief aan Kurt. 'Het is voor jou, Kurt' zeg ik lief en plaats mijn lippen op de zijne.

    (Ik moet gaan slapen. Ik reageer morgen wel en Blaine doe ik morgen ook! Sorry, XD)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 10:22 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    'Héle leuke attitude,' glimlachte ik flirterig, en ging iets dichterbij hem staan. Sebastian was toch ook zo leuk, hij danste geweldig en was zo ongelofelijk schattig en knap.


    Sebastian

    Ik grijns breed. en drink de cocktail op.
    'Dus, gaan we de hele nacht in de club hangen? Of gaan we nog iets leuks doen' grijns ik. Ik zet een stap haar richting op.
    'Kermisje ofzo' grinnik ik..


    El Diablo.

    [Maakt niets uit! Ik ging toch net film kijken (: Dan zal ik morgen wel reageren hierop. Slaap lekker! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    'Laten we dan naar de kermis gaan,' glimlachte ik vrolijk en keek hem aan. Ik hield van kermissen, de sfeer was altijd goed en het was altijd gezellig. Het kon zelfs heel romantisch zijn als je de goede gezelschap had. Nou, goede gezelschap had ik zeker.

    [Ik zal af en toe wel reageren tijdens het film kijken (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grijns breed, sla losjes een arm om haar schouders.
    ´Lets go´ grijns ik, en loop naar buiten.
    Al snel zijn we er..


    El Diablo.

    Rosalia

    Sebastian sloeg losjes zijn arm om mijn schouders waarna ik mijn arm om zijn middel sloeg. We leken wel een stelletje als we zo liepen, en ik grijnsde terwijl ik rond keek op de kermis. 'Waar zou je in willen?' vroeg ik glimlachen aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grijns en kijk haar aan.
    'Of ik kan wat dingen winnen, is meer mijn ding' grijns ik..


    El Diablo.