• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Stiles schreef:
    Naam: Leticia Aurea Neves da Moreira
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Afkomstig uit: Portugal
    Droom: Danseres. Leticia danst al vanaf haar vijfde. Echt professioneel dansles heeft ze nooit gehad, simpel weg omdat dat gewoon te duur is. Ze moest het doen met de lessen van haar buurvrouw die gegeven werden in een eigenlijk te kleine zaal en verschillende leeftijden door elkaar. Omdat haar familie weet dat ze erg graag danseres wil worden hebben ze geld bij elkaar gespaard zodat ze met het vliegtuig naar New York kon gaan om daar auditie te doen voor Juilliard een prestigieus conservatorium voor de uitvoerende kunsten met de hoop dat een beurs zou kunnen krijgen. Alleen raakte ze vlak voor dat ze het podium op moest in paniek en ging er vandoor. Terug gaan naar Portugal durft ze niet omdat haar familie denkt dat ze wel is toegelaten. Ze doet vaak auditie voor dansstukken of musicals voor ze danseressen in nodig hebben maar vaak komt ze niet eens in aanmerking voor een rol omdat ze geen diploma van een professioneel conservatorium heeft.
    Baan: Serveerster in 'The Central Park Boathouse', ze verdient er nog redelijk wat, het meeste komt van fooi van de rijke Upper East Siders. Met strippen of met mensen naar bed gaan zou ze waarschijnlijk nog een stuk meer verdienen maar ze maar ze weigert dat te doen, hoewel ze het lichaam en de nodige 'moves' er wel voor heeft. Ook geeft ze af en toe een paar danslessen in de kleine sportschool vlakbij haar appartement, in ruil daarvoor mag ze de danszaal zo vaak gebruiken als ze wilt zonder er voor te betalen. Haar familie stuurt af en toe een beetje geld op als ze het kunnen missen.
    Woonplaats: Een klein appartement in Lower East Side.
    Uiterlijk: In Leticia's donkere lokken, die ze meestal los heeft hangen, zit een lichte slag en vallen tot nét boven haar borsten. Ze heeft een lief gezichtje met mooie grijs groene ogen. Haar volle lippen hebben een koraalroze tint. Ze heeft een erg mooie lach die dankzij haar rechte witte tanden nog mooier wordt. Haar lengte ligt rond de 1.74m en ze beschikt over een mooi paar lange benen. Door haar Portugese afkomst heeft ze een licht getinte huid die perfect past bij de kleur van haar haren. Dankzij het dansen heeft ze een strak, maar slank figuur met wat vrouwelijke rondingen.
    deze tattoo heeft ze in haar nek, uit respect voor haar geloof.



    Innerlijk: Leticia is iemand die altijd de waarheid zal vertellen, hoe kwetsend die soms ook kan zijn. Als dat het geval is probeert ze het nog wel zo aardig en lief mogelijk te vertellen.
    Iets waar ze echt een hekel aan heeft zijn de rijke verwende Upper East Siders. Ze kan hun oppervlakkige gedrag niet uitstaan, maar als ze aan het werk is laat ze dat natuurlijk niet merken.
    Familie is erg belangrijk voor haar. Ondanks dat ze de jongste is van vijf kinderen neemt ze wel haar verantwoordelijkheid. Niet zo zeer in zorgen dat er eten in de koelkast ligt maar meer dat alles goed geregeld is. Ze zorgt ervoor dat de rekeningen op tijd betaald worden maar ze is ook degene die meestal de ruzies sust. Degene waar ze het beste mee kan opschieten is haar 7 minuten oudere tweeling broer Davi, die in een rolstoel zit. Door hem is ze er van bewust hoe snel iets mis kan gaan en let ze vaak goed op. Van uitkijken bij het oversteken tot niet te ongezond eten. Davi is Leticia's inspiratie. Ook bij het dansen. Ze vindt het geweldig dat hij altijd zo vrolijk is en nooit een slecht woord over iemand zal zeggen, hoeveel hij een persoon ook haat.

    Extra: Leticia is opgevoed met het Rooms-katholieke geloof. Ze gelooft niet zo erg als haar ouders, en zal dan ook niet élke zondag naar de kerk gaan, maar ze gelooft wel dat er ergens een God is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar we beginnen dus dinsdag of woensdag?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, ik denk 't. Hoop dat ik 's avonds dan thuis ben, ik ben de laatste tijd pas heel laat of niet thuis 's avonds.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb het nog even aangepast. We zijn eerder terug. :'D Wel lief dat jullie gewacht hebben, echt waar.


    Your make-up is terrible

    Wanneer gaan we beginnen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, vanavond en morgen ben ik thuis. Dus wel een mooie kans om eindelijk eens te beginnen.

    Ik ga niet iedereen een PB sturen, ik moet ook nog een stukje voor een wedstrijd schrijven dus dat wordt een beetje druk.

    Wie is er allemaal, als jullie dit toevallig zien?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ikkeeeeeh. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik.


    Your make-up is terrible

    Stiles en Assassin ook zie ik zo snel.

    Oh well, let's just start finally


    "Do you believe monsters are born or made?"