• beste lezers
    ik ben mijn eigen boek aan het schrijven, en ik mag het uitgeven! ik heb nog geen titel, want ik ben daar nog over aan het denken, maar het is een mooi boek volgens iedereen die ik het heb laten lezen. En ik heb het alleen laten lezen dor mensen die wel altijd eerlijk tegen me zijn.

    Nu weet ik dat mijn verhalen op Q nooit zo goed zijn, maar dan heb ik ook niet echt mijn best gedaan. Dit vanwege persoonlijke problemen.
    mijn verhaal gaat over een wereld waarin magie heerst, en over het recht van de sterkste, en hoe de zwakken dat kunnen verbeteren (lees onder zwakker, mensen zoals in onze wereld, magieloos).
    Ik zet er nog een topic bij als et boek leesaar is.

    als iemand een titel weet bij wat je nu hebt gehoord, meldt het me dan aub.

    p.s. ik wens geen reacties waar ik me slecht door kan gaan voelen, ik heb namlijk geen zin in een inspiratie dip.

    Edit: en GEEN reacties over mijn spellingfouten, ik ben me van die fouten bewust, maar ik heb op het moment niet de mogelijkheid om deze fouten te verbeteren.

    Edit 2: Op Quizlet sta ik niet bekend onder mijn echte naam, (Ik heet hier Alynde), dus de auteur op mijn boek heet anders dan ik op Quizlet.
    Mijn echte naam ga k op het internet niet melden. maar als je de moeite neemt om mijn boek in ieder geval te gaan bekijken als het uit is, (dat duurt nog wel even hoor, ik moet nog op gesprek met de uitgever, en ikmoet nog de laatste hand leggen aan een aantal hoofdstukken (en natuurlijk dus nog een titel bedenken). minimaal nog een jaar, maar ik houdt jullie op de hoogte in mijn vooruitgang.

    Edit 3: en nu sta ik wel op mijn echte naam, Ilana dus. xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:27 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Austen schreef:
    Jij? Je eigen boek uitgeven? Wat als ik dat nu eens niet geloof? Je bent dertien. >.< We kunnen je niet met een titel helpen als we niet weten waarover het boek gaat en aan spelfouten kan je altijd iets doen.


    Waar the fuck slaat dit nou weer op? Sinds wanneer heeft je leeftijd ermee te maken hoe goed je schrijft? Ik kan tientallen mensen die 16 zijn die schrijven alsof ze net uit groep drie komen. Hoe kun je eigenlijk oordelen zonder een stuk uit haar verhaal gelezen te hebben?
    En er moet een reden zijn dat zij als dertien jarige gepubliceerd wordt, niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DragonWings schreef:
    (...)

    Ik? een boek uitgeven? ja. Wat nou als jij mij niet geloofd? wat nou als mij het niet boeit of je me wel of niet geloofd?
    Ik ben 13, ja dus wat dan nog? als jij me te jong vindt, is dat jammer voor jou.
    Je kunt me niet met een titel helpen als je niet weet waar het boek over gaat. Nee misschien niet, maar ik heb al uitgelegd, het gaat over het recht van de sterkste en hoe de zwakke dat kunnen verbeteren (a.k.a. hoe de zwakken voor hun recht opkomen,) en er zit veel magie in, ik ken genoeg mensen die daar een crea titel van kunnen maken.
    Aan spellingsfouten kan ik NU niets doen zei ik, ik zei niet dat ik er niks aan kon doen.
    Ik ben niet uit voor ruzie, maar ik wil je er wel even op wijzen dat ik duidelijk heb gezegd dat ik geen negatieve reacties wens.

    Op Quizlet kan je altijd negatieve reacties verwachten. --' Moet ik soms zeggen hoe geweldig ik het voor je vind, als ik dat helemaal niet denk?
    Sorry dat ik het zeg, maar op je dertiende beschik je de capaciteiten nog niet om een boek te schrijven. Zelfs heel wat zeventienjarigen zijn er nog klaar voor. Wat zou jou er wel klaar voor maken?


    comfort in c h a o s

    Ik vraag me af of mensen hier gewoon jaloers zijn of puberen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik vraag me af of mensen hier gewoon jaloers zijn of puberen.

    ^^ Jaloersheid. Zo zeker.
    Oh, nee, eigenlijk een combinatie. Maar jaloersheid speelt een grote rol.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:40 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wauw, wat superleuk! Ga je soms naar die uitgever van YA? (zo heette dat volgens mij, een uitgeverij die ook een speciale afdeling heeft voor kinderen/jongeren die een boek schrijven) Maar helaas, ik zou zo gauw een titel niet weten, aangezien ik het boek niet gelezen heb en je samenvatting niet zo uitgebreid is. Maar veel succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    Austen schreef:
    (...)
    Op Quizlet kan je altijd negatieve reacties verwachten. --' Moet ik soms zeggen hoe geweldig ik het voor je vind, als ik dat helemaal niet denk?
    Sorry dat ik het zeg, maar op je dertiende beschik je de capaciteiten nog niet om een boek te schrijven. Zelfs heel wat zeventienjarigen zijn er nog klaar voor. Wat zou jou er wel klaar voor maken?

    als je niet positief kan reageren, reageer dan niet, dat zou veel simpeler zijn.
    als ik nu nog een reactie van je krijg hoef je geen reactie meer te verwachten, ik zei al, ik ben niet uit op ruzie


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Nefie schreef:
    (...)
    ^^ Jaloersheid. Zo zeker.
    Oh, nee, eigenlijk een combinatie. Maar jaloersheid speelt een grote rol.
    :Y)


    True story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mean schreef:
    Wauw, wat superleuk! Ga je soms naar die uitgever van YA? (zo heette dat volgens mij, een uitgeverij die ook een speciale afdeling heeft voor kinderen/jongeren die een boek schrijven) Maar helaas, ik zou zo gauw een titel niet weten, aangezien ik het boek niet gelezen heb en je samenvatting niet zo uitgebreid is. Maar veel succes ermee!


    nee ik ga naar boekscout


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    wat goed!!
    nu zit ik hier heel jaloers achter de schermen :Y)


    -

    Austen schreef:
    Jij? Je eigen boek uitgeven? Wat als ik dat nu eens niet geloof? Je bent dertien. >.< We kunnen je niet met een titel helpen als we niet weten waarover het boek gaat en aan spelfouten kan je altijd iets doen.


    Op vrijwel alle leeftijden vallen er boeken uit te geven en ik ken iemand en die was met haar twaalfde al binnen. Er bestaat zoiets als een kinderuitgeverij...


    Searching heavens for another earth

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar the fuck slaat dit nou weer op? Sinds wanneer heeft je leeftijd ermee te maken hoe goed je schrijft? Ik kan tientallen mensen die 16 zijn die schrijven alsof ze net uit groep drie komen. Hoe kun je eigenlijk oordelen zonder een stuk uit haar verhaal gelezen te hebben?
    En er moet een reden zijn dat zij als dertien jarige gepubliceerd wordt, niet?

    Schrijfstijl verandert niet dramatisch. Op je dertiende ben je gewoon nog niet klaar om een boek te schrijven. Een tijdje geleden zat er iemand op Quizlet - ik weet niet of ze er nu nog op zit - die voor leerkracht Nederlands studeerde en die zei dat jongeren heel veel fouten niet zien, omdat ze denken dat het juist is. Ja, ik ken ook mensen van zeventien en zelfs achttien die verschrikkelijk schrijven, dus ik ga niet zeggen dat je geen gelijk hebt. En neen, ik ben niet jaloers. Ja, ik wil later een boek uitgeven, maar niet nu. Op onze leeftijd ben je nog niet volwassen genoeg en is iemands schrijfstijl nog niet voldoende ontwikkeld om een goede schrijfster/schrijven te zijn.


    comfort in c h a o s

    Echt niet alles hoeft helemaal perfect te zijn aan je boek. Vooral spel- en interpunctiefouten kunnen goed over het hoofd gezien worden. Als het overgrote deel gewoon goed is en het boek goed in elkaar steekt heb je gewoon echt een goede kans. Je hebt echt gewoon heel erg veel versies waarin je nog allemaal commentaar krijgt van de uitgever over dingen die je moet verbeteren. En taalfouten worden ook gewoon door de uitgever verbeterd. En een boek uitgeven op je dertiende? Dat kan prima.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    DragonWings schreef:
    (...)

    nee ik ga naar boekscout

    Bij boekscout of boekscout-yo? :')


    Take me to wonderland

    Austen schreef:
    (...)
    Schrijfstijl verandert niet dramatisch. Op je dertiende ben je gewoon nog niet klaar om een boek te schrijven. Een tijdje geleden zat er iemand op Quizlet - ik weet niet of ze er nu nog op zit - die voor leerkracht Nederlands studeerde en die zei dat jongeren heel veel fouten niet zien, omdat ze denken dat het juist is. Ja, ik ken ook mensen van zeventien en zelfs achttien die verschrikkelijk schrijven, dus ik ga niet zeggen dat je geen gelijk hebt. En neen, ik ben niet jaloers. Ja, ik wil later een boek uitgeven, maar niet nu. Op onze leeftijd ben je nog niet volwassen genoeg en is iemands schrijfstijl nog niet voldoende ontwikkeld om een goede schrijfster/schrijven te zijn.


    Dat is een erg intresant verhaal, maar toch ga ik wel verder met mijn boek uitgeven, want ik denk maar zo: hoe vroeger hoe beter, of het aanslaat bij de lezers is een heel ander verhaal, maar dat zie ik dan wel weer.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Austen schreef:
    (...)
    Schrijfstijl verandert niet dramatisch. Op je dertiende ben je gewoon nog niet klaar om een boek te schrijven. Een tijdje geleden zat er iemand op Quizlet - ik weet niet of ze er nu nog op zit - die voor leerkracht Nederlands studeerde en die zei dat jongeren heel veel fouten niet zien, omdat ze denken dat het juist is. Ja, ik ken ook mensen van zeventien en zelfs achttien die verschrikkelijk schrijven, dus ik ga niet zeggen dat je geen gelijk hebt. En neen, ik ben niet jaloers. Ja, ik wil later een boek uitgeven, maar niet nu. Op onze leeftijd ben je nog niet volwassen genoeg en is iemands schrijfstijl nog niet voldoende ontwikkeld om een goede schrijfster/schrijven te zijn.


    Ja ik weet wie dat was. En het was op mijn topic.
    Je mag dan niet 'je eigen fouten inzien' maar daar heb je mensen voor die de fouten eruit halen. En ik denk niet dat alle schrijfsters professionele Nederlands leraressen of leraren waren. Dan zouden we niet zoveel boeken hebben. Ik vind nog steeds niet dat je iemand kunt oordelen op leeftijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.