• beste lezers
    ik ben mijn eigen boek aan het schrijven, en ik mag het uitgeven! ik heb nog geen titel, want ik ben daar nog over aan het denken, maar het is een mooi boek volgens iedereen die ik het heb laten lezen. En ik heb het alleen laten lezen dor mensen die wel altijd eerlijk tegen me zijn.

    Nu weet ik dat mijn verhalen op Q nooit zo goed zijn, maar dan heb ik ook niet echt mijn best gedaan. Dit vanwege persoonlijke problemen.
    mijn verhaal gaat over een wereld waarin magie heerst, en over het recht van de sterkste, en hoe de zwakken dat kunnen verbeteren (lees onder zwakker, mensen zoals in onze wereld, magieloos).
    Ik zet er nog een topic bij als et boek leesaar is.

    als iemand een titel weet bij wat je nu hebt gehoord, meldt het me dan aub.

    p.s. ik wens geen reacties waar ik me slecht door kan gaan voelen, ik heb namlijk geen zin in een inspiratie dip.

    Edit: en GEEN reacties over mijn spellingfouten, ik ben me van die fouten bewust, maar ik heb op het moment niet de mogelijkheid om deze fouten te verbeteren.

    Edit 2: Op Quizlet sta ik niet bekend onder mijn echte naam, (Ik heet hier Alynde), dus de auteur op mijn boek heet anders dan ik op Quizlet.
    Mijn echte naam ga k op het internet niet melden. maar als je de moeite neemt om mijn boek in ieder geval te gaan bekijken als het uit is, (dat duurt nog wel even hoor, ik moet nog op gesprek met de uitgever, en ikmoet nog de laatste hand leggen aan een aantal hoofdstukken (en natuurlijk dus nog een titel bedenken). minimaal nog een jaar, maar ik houdt jullie op de hoogte in mijn vooruitgang.

    Edit 3: en nu sta ik wel op mijn echte naam, Ilana dus. xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:27 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Aurorae schreef:
    Echt niet alles hoeft helemaal perfect te zijn aan je boek. Vooral spel- en interpunctiefouten kunnen goed over het hoofd gezien worden. Als het overgrote deel gewoon goed is en het boek goed in elkaar steekt heb je gewoon echt een goede kans. Je hebt echt gewoon heel erg veel versies waarin je nog allemaal commentaar krijgt van de uitgever over dingen die je moet verbeteren. En taalfouten worden ook gewoon door de uitgever verbeterd. En een boek uitgeven op je dertiende? Dat kan prima.


    This.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IrishCharm schreef:
    (...)
    Bij boekscout of boekscout-yo? :')

    haha, dat weet ik niet uit mijn hoofd hoor, daar zal ik is naar kijken, morgen (ik weet wel, waarom morgen doen wa vandaag ook kan, maar ik probeer nu al een kwartier om iets voor mezelf te doen, en ik heb steeds reacties, ik wacht dus liever even tot de reacties wat minder zijn.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    nee ik ga naar boekscout

    Oeps die bedoelde ik, dat boekscout-yo, zeg ik 't helemaal verkeerd, ya staat voor young-adult, dat is heel geen uitgeverij xd Maar veel succes daar dan! :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben het met Austen eens.
    Natuurlijk kan je een boek schrijven als je 13 bent en ja, natuurlijk kan je er trots op zijn en lezers krijgen maar of het dan kwaliteit is...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurorae schreef:
    Echt niet alles hoeft helemaal perfect te zijn aan je boek. Vooral spel- en interpunctiefouten kunnen goed over het hoofd gezien worden. Als het overgrote deel gewoon goed is en het boek goed in elkaar steekt heb je gewoon echt een goede kans. Je hebt echt gewoon heel erg veel versies waarin je nog allemaal commentaar krijgt van de uitgever over dingen die je moet verbeteren. En taalfouten worden ook gewoon door de uitgever verbeterd. En een boek uitgeven op je dertiende? Dat kan prima.


    Dit, precies dit. In Over the edge van Helen Vreeswijk en Dirk Bracke ben ik ontelbaar veel spelfouten tegengekomen en zij beheren over bestsellers. Fouten mogen gemaakt worden, zolang je maar goed zit met de volledige kwaliteit van je schrijfwerk.


    Searching heavens for another earth

    Frodo schreef:
    Ik ben het met Austen eens.
    Natuurlijk kan je een boek schrijven als je 13 bent en ja, natuurlijk kan je er trots op zijn en lezers krijgen maar of het dan kwaliteit is...

    ik ben me er heel goed van bewust dat als het boek eenmaal uit is de reacties en recenties enorm tegen kunnen vallen, maar toch wil ik dit doorzetten.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)
    ik ben me er heel goed van bewust dat als het boek eenmaal uit is de reacties en recenties enorm tegen kunnen vallen, maar toch wil ik dit doorzetten.


    That's the spirit. Laat negatieve reacties je niet stoppen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DragonWings schreef:
    (...)
    ik ben me er heel goed van bewust dat als het boek eenmaal uit is de reacties en recenties enorm tegen kunnen vallen, maar toch wil ik dit doorzetten.


    Dan ben ik blij dat je het zo nuchter kan bekijken, want het zou nog wel eens kunnen tegen vallen.
    Ik vind het heel leuk voor je, echt waar maar ik weet gewoon niet zeker of dit -nu al- een goed idee is (:
    Uiteindelijk is het natuurlijk jouw keuze, waarin ik niets te zeggen heb maar ik wou graag mijn mening delen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bij welke uitgever laat je het uitgeven?


    Don't be like the rest of them, darling

    Uneventful schreef:
    (...)

    That's the spirit. Laat negatieve reacties je niet stoppen.


    Dit was niet bedoeld als negatieve reactie, enkel een mening.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan ben ik blij dat je het zo nuchter kan bekijken, want het zou nog wel eens kunnen tegen vallen.
    Ik vind het heel leuk voor je, echt waar maar ik weet gewoon niet zeker of dit -nu al- een goed idee is (:
    Uiteindelijk is het natuurlijk jouw keuze, waarin ik niets te zeggen heb maar ik wou graag mijn mening delen.


    Ngmaals, ik ben me bewust van het (waarschijnlijke) tegenvallen van meningen van anderen, maar dit wil ik JUIST doorzetten omdat ik meesta de gene ben die bij ook aar 1 slecte reactie opgeeft. Ik ben niet van plan me nog langer om mijn kop te laten zitten.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    WillNotLearn schreef:
    Bij welke uitgever laat je het uitgeven?

    boekscout


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    Ngmaals, ik ben me bewust van het (waarschijnlijke) tegenvallen van meningen van anderen, maar dit wil ik JUIST doorzetten omdat ik meesta de gene ben die bij ook aar 1 slecte reactie opgeeft. Ik ben niet van plan me nog langer om mijn kop te laten zitten.


    Wel, dan hoop ik voor je dat je met dit boek je daarover kan zetten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DragonWings schreef:
    (...)
    haha, dat weet ik niet uit mijn hoofd hoor, daar zal ik is naar kijken, morgen (ik weet wel, waarom morgen doen wa vandaag ook kan, maar ik probeer nu al een kwartier om iets voor mezelf te doen, en ik heb steeds reacties, ik wacht dus liever even tot de reacties wat minder zijn.

    Niet erg hoor. ^^ Boekscout is voor mensen vanaf 16 jaar dacht ik en boekscout-you voor onder de 16. ^^


    Take me to wonderland

    Kan je een klein beetje dieper ingaan op je verhaallijn, met zo weinig is het moeilijk een titel te vinden/helpen zoeken. Maar, hoe lang heb je aan dat boek gewerkt? het lijkt met vervelend om als dertienjarige het schrijven van een boek met school te combineren.
    Anyway, nog veel geluk met het vinden van een titel/het uitgeven.


    Ex astris, sciencia