• beste lezers
    ik ben mijn eigen boek aan het schrijven, en ik mag het uitgeven! ik heb nog geen titel, want ik ben daar nog over aan het denken, maar het is een mooi boek volgens iedereen die ik het heb laten lezen. En ik heb het alleen laten lezen dor mensen die wel altijd eerlijk tegen me zijn.

    Nu weet ik dat mijn verhalen op Q nooit zo goed zijn, maar dan heb ik ook niet echt mijn best gedaan. Dit vanwege persoonlijke problemen.
    mijn verhaal gaat over een wereld waarin magie heerst, en over het recht van de sterkste, en hoe de zwakken dat kunnen verbeteren (lees onder zwakker, mensen zoals in onze wereld, magieloos).
    Ik zet er nog een topic bij als et boek leesaar is.

    als iemand een titel weet bij wat je nu hebt gehoord, meldt het me dan aub.

    p.s. ik wens geen reacties waar ik me slecht door kan gaan voelen, ik heb namlijk geen zin in een inspiratie dip.

    Edit: en GEEN reacties over mijn spellingfouten, ik ben me van die fouten bewust, maar ik heb op het moment niet de mogelijkheid om deze fouten te verbeteren.

    Edit 2: Op Quizlet sta ik niet bekend onder mijn echte naam, (Ik heet hier Alynde), dus de auteur op mijn boek heet anders dan ik op Quizlet.
    Mijn echte naam ga k op het internet niet melden. maar als je de moeite neemt om mijn boek in ieder geval te gaan bekijken als het uit is, (dat duurt nog wel even hoor, ik moet nog op gesprek met de uitgever, en ikmoet nog de laatste hand leggen aan een aantal hoofdstukken (en natuurlijk dus nog een titel bedenken). minimaal nog een jaar, maar ik houdt jullie op de hoogte in mijn vooruitgang.

    Edit 3: en nu sta ik wel op mijn echte naam, Ilana dus. xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:27 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dit was niet bedoeld als negatieve reactie, enkel een mening.


    Geloof me, toen ik een topic opende een half jaar geleden dat ik een boek aan het schrijven was kreeg ik negatieve reacties op mijn leeftijd. En ik geef toe dat ik kritiek en negatieve reacties niet gewend ben waar door ik even boos werd om die reacties.
    Maar als je niet zo'n groot ego hebt of niet genoeg zelfvertrouwen, of lezers die vertellen dat je geweldig bent (el oh el, sounds mean), dan geloof je die reacties. En stop je met schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IrishCharm schreef:
    (...)
    Niet erg hoor. ^^ Boekscout is voor mensen vanaf 16 jaar dacht ik en boekscout-you voor onder de 16. ^^

    dan zal het waarschijnijk yo zijn. ik zal het nu maar ff nakijken dan weet ik dat ook metteen


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    IrishCharm schreef:
    (...)
    Niet erg hoor. ^^ Boekscout is voor mensen vanaf 16 jaar dacht ik en boekscout-you voor onder de 16. ^^
    jep, YO


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Geloof me, toen ik een topic opende een half jaar geleden dat ik een boek aan het schrijven was kreeg ik negatieve reacties op mijn leeftijd. En ik geef toe dat ik kritiek en negatieve reacties niet gewend ben waar door ik even boos werd om die reacties.
    Maar als je niet zo'n groot ego hebt of niet genoeg zelfvertrouwen, of lezers die vertellen dat je geweldig bent (el oh el, sounds mean), dan geloof je die reacties. En stop je met schrijven.


    Echt waar, dat was niet mijn bedoeling. Ik ga binnenkort ook voor het eerst mijn eerste boek uitgeven (maar dat duurt nog wel eventjes) en als ik enkel negatieve reacties zou krijgen, zou ik dat ook niet fijn vinden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bronte schreef:
    Kan je een klein beetje dieper ingaan op je verhaallijn, met zo weinig is het moeilijk een titel te vinden/helpen zoeken. Maar, hoe lang heb je aan dat boek gewerkt? het lijkt met vervelend om als dertienjarige het schrijven van een boek met school te combineren.
    Anyway, nog veel geluk met het vinden van een titel/het uitgeven.

    het combineren met school was/is niet echt makkelijk, en ik heb veel pauze's gehad in het schrijven. uiteindelijk was ik erg lang bezig, weet niet meer precies hoe lang


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Frodo schreef:
    (...)

    Echt waar, dat was niet mijn bedoeling. Ik ga binnenkort ook voor het eerst mijn eerste boek uitgeven (maar dat duurt nog wel eventjes) en als ik enkel negatieve reacties zou krijgen, zou ik dat ook niet fijn vinden.


    Dat snap ik. Maar ik vind echt dat sommige mensen hier reageren alsof er geen jonge schrijfsters moeten zijn.
    En dan beginnen ze te zeuren over de jeugd van tegenwoordig. Nu dwaal ik af. Maar ik hoop dat jullie mijn punt hebben begrepen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kijk, ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat het boek misschien niet zo goed zal zijn als wanneer je iets van 16 of 17 zou zijn. Maar alsnog, het kan gewoon echt een goed verhaal zijn. Het kan ook gewoon zijn dat iemand echt al goed schrijven op een jonge leeftijd. En ik zeg ook niet meteen dat het ontzettend aan zal slaan, maar dat maakt niet uit. Het is wel gewoon mogelijk. En bijvoorbeeld Maren Stoffels heeft ook al een boek geschreven toen ze 14/15 was. Die boeken zijn later hartstikke populair geworden.

    En nu ga ik dit topic uit :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    DragonWings schreef:
    (...)
    het combineren met school was/is niet echt makkelijk, en ik heb veel pauze's gehad in het schrijven. uiteindelijk was ik erg lang bezig, weet niet meer precies hoe lang

    Oh. Heb je zelf je cover gemaakt, of werd die voor je gemaakt? *I know, I ask a lot*


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Oh. Heb je zelf je cover gemaakt, of werd die voor je gemaakt? *I know, I ask a lot*

    een cover is nog niet gemaakt, daar moet ik nog over bespreken, ik zei al, het zal nog een tijd duren voor het boek ook echt uit komt


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)
    een cover is nog niet gemaakt, daar moet ik nog over bespreken, ik zei al, het zal nog een tijd duren voor het boek ook echt uit komt


    Ik heb voor mijn boek ook een cover laten maken door de mensen hier op Q en die zijn geweldig mooi geworden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb voor mijn boek ook een cover laten maken door de mensen hier op Q en die zijn geweldig mooi geworden.

    hmmm.
    oke, dat is leuk, ik ga daar over nadenken


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Dit is het topic waar ik voor covers heb gevraagd. De mensen die daarin hebben gereageerd willen jou ook vast wel helpen (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurorae schreef:
    Wauw, wat super tof! Maar ik heb echt geen flauw idee voor een titel..


    Super leuk! Wil je me idd op de hoogde houden? (Ook al is het over een jaar) ik koop je boek! :Y)


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    Super leuk! Wil je me idd op de hoogde houden? (Ook al is het over een jaar) ik koop je boek! :Y)

    ik zal je op de hoogte houden


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Wat leuk! Ik ben het er overigens mee eens dat je wat jong bent (ja, lekker hypocriet want jij bent ouder dan ik), maar volgens mij maakt dat niet veel uit. Er zit een verschil tussen leeftijd en volwassenheid, hehe. Met een titel kan ik je niet echt helpen, maar veel sterkte met je boek ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.