• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig zijn er veel te veel onzinnige topics op Quizlet!

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kimmx schreef:
    Eens, nouja. Ik noem de Rpg-topics niet onzinnig. Ik doe er zelf niks mee, maar anderen natuurlijk wel. Het verstoort wel het overzicht bij de topics gezien het er nu zo veel zijn. Ik denk persoonlijk dat het misschien een goed idee zou zijn om het op te splitsen in een soort apart forum. Een forum voor Rpg en een normaal forum. Ik denk dat dat het probleem wel aardig zou oplossen. :')


    Tijd voor koffie.

    Die zijn er op elk forum! ^^


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Soms zijn onzinnige topics juist wel leuk. :'D
    En het lijkt inderdaad wel alsof er meer RPG's zijn, maar RPG staat niet gelijk aan onzinnig topic. Ik doe er zelf niets mee, maar er zijn voldoende RPG's waar ook echt serieus aan wordt geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ligt eraan, RPG's vind ik persoonlijk wel meevallen. Het aantal onzinnige 'normale'-topics vind ik eigenlijk eerder stijgen..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Hmm, ieder zijn ding. Vaak wordt een topic met een reden aangemaakt en anders heb je het off-topic! Maar het kan soms storend zijn, maar dan moet je mar GM nemen om te reguleren wat je wel en niet wilt filteren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik stoor me soms aan dat gefangirl in die topics. Dat vind ik namelijk écht niet leuk om te lezen. No offence.


    26 - 02 - '16