• Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe stories, maar kan niet echt iets vinden, dus misschien dat jullie eventueel een story hebben of kennen die aan volgende eisen voldoet:

    Ik lees:
    •HP
    •OP

    Ik lees geen:
    •Fanfictionverhalen over beroemdheden (dus geen: 1D, JB, TH...)
    •Voetbalverhalen
    •Twilight.
    •Slash
    •Bromance


    Bijkomende eisen:
    •Ik zoek stories met een originele verhaallijn.

    •Bij liefdesverhalen zoek ik stories die een uitgebreidere verhaallijn hebben dan enkel het koppel op zich of liefdesverhalen waarin het plot niet standaard is, waarvan je op Quizlet geen tien gelijkaardige zult vinden.

    • 16+ mag, zolang het niet het ene sekshoofdstuk na het andere is, tenzij het op een romantische, liefdevolle en passionele manier beschreven wordt. Geen pure lusthoofdstukken.

    •Geen smileys of kleurencodes in de tekst.


    Bijkomende opmerkingen:
    •Ik lees elk genre.
    •Ik val niet over een beginnende schrijfstijl, zolang het verhaal maar in het correct Nederlands geschreven is.
    •Ik verkies verhalen: (geen eis, de kans dat ik ze zal lezen wanneer ze hieraan voldoen)
    -Waarin emoties en gevoelens goed worden overgedragen.
    -Die zelfverzonnen en goed uitgedachte personages bevatten.
    -Waarin de romantiek tussen volwassenen draait en niet tussen tieners.
    -Waarin één of meerdere van deze onderwerpen in voor komen: ouder-kindrelatie (mag zowel goed als slecht zijn) of onbekende ouder(s), historische gebeurtenissen, haat-liefderelaties, verlies, de dood, verborgen of onmogelijke liefde, oorlog.

    Wanneer je een verhaal van iemand anders zou lezen of kennen die hieraan voldoet, mag je dit hier ook gerust plaatsen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oke, ik ben nieuw op quizlet. Ben net begonnen met een HP verhaal. Al vijf hoofdstukken. :p

    [url= (http://www.quizlet.nl/stories/92424/not-expected-hp/)] Not expected {HP} [/url]

    Abby heeft tot haar dertiende thuisles gekregen. Wanneer Albus Perkamentus haar in eigen persoon opzoekt om te vragen of ze naar Zweinstein wilt gaan kan ze haar geluk niet op! Haar ouders echter, pushen haar om in zwadderich te komen. Ze is een volbloed, dus dat zit wel goed. Het loopt echter heel anders af...

    Nederlands geschreven en gesproken
    Lopend
    Harry Potter, geen bekende personages, in de tijd na voldemorts eerste val.

    I Rule the World || Gellert Grindelwald.

    En deze van Square zou je ook echt gelezen moeten hebben (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben vanplan morgen of vandaag een hooftstuk te posten ^^ Mischien dat je het leuk vind?

    Free like a wild horse ~ The old wild west

    I was born here, in this place that would come to be called the Old West, but to my kind the land was ageless. It had no beginning and no end, no boundary between earth and sky. Like the wind and the buffalo grass, we belonged here. We would always belong here. They say the mustang is the spirit of the West. Whether that West was won or lost in the end, you'll have to decide for yourself.


    Don't be like the rest of them, darling

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Het bevat o.a. een haatliefde-relatie, verlies, dood, oorlog en iets wat je kunt vergelijken met een onmogelijke liefde. Ik hoop dat je het leuk vind en dat je de moeite wilt nemen om het te lezen. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nog mensen met verhalen? [=
    -Sorry topicbump (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    The Polyjuiche Potion Enigma[Viktor Krum]


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?


    Mijn enige fanfic, wordt herschreven dude de hoofdstukken komen in een vrij vlot tempo online, en speelt zich voornamelijk f in het vierde jaar tijdens het toverschool toernooi, Zweinsteins leerlingen en de dames van Beauxbattons komen er dus ook in voor ^^

    Vengeance And Vendetta[16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.


    Onbekende personen, voornamelijk 16+ vanwege geweld (zijn tenslotte vampieren, heksen en de duivel die in het verhaal voorkomen haha), maar er zal héél af en toe ook een seksscene tussen zitten. Dit is het laatste verhaal waar ik aan begonnen ben en wordt dus ook regelmatig bijgewerkt

    ©Barnabas presenteert met trots:






    'Who are you?'
    'I am the almighty Thor.'

    Start: 8 juli 2012


    "Well, well. Look who we've got here!"