• In oktober ga ik (eindelijk!) naar Venetië, samen met een vriendin :3 De vlucht hebben we al geboekt, maar we zijn nog op zoek naar een hostel/hotel.
    We hebben er nu wel een hostel gevonden, maar dan krijg je geen ontbijt. En ontbijt erbij is eigenlijk wel zo prettig.

    Dus, weet iemand van jullie nog een 'goedkoop' hotel/hostel in Venetië? Het liefst wel gewoon in de stad zelf en niet in Mestre (dat stadje-geval op het vasteland).

    We gaan van 13 t/m 18 oktober (5 nachten dus) en ik zou liever niet meer dan 200 euro voor die periode willen betalen aan overnachtingen... Dus dat is... max. 40 euro per nacht.

    Alvast heel erg bedankt _O_

    Oh ja; WiFi is niet nodig, want we hebben allebei geen zin om een laptop mee te slepen + onze mobieltjes doen daar niet aan :p

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:14 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    max 40 euro per nacht? Dat...is een eetje weinig.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik weet niet of dit wat is maar oké (het heeft gratis Wifi en het heeft een onbijt) http://nl.hostelbookers.com/property/prp/48224/arr/2012-10-13/ngt/5/ppl/2/?#fullOverview


    Shoganai i ne~

    Neuer schreef:
    max 40 euro per nacht? Dat...is een eetje weinig.
    Ghehe, zo rijk zijn we ook niet :')
    Volgens mij zijn er prima accomodaties te vinden voor die prijs, alleen moet je die wel tegenkomen. Dus die hoop ik nu te vinden!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben net in Venetië geweest en we hebben in een B&B in olmo gezeten. Het is inderdaad niet in Venetië zelf, maar ik ben bang dat je daar niks gaat vinden in die prijsklasse . Het heette Vanessa house, waar we verbleven en het was echt Heel leuk en ontbijt bij de prijs inclusief!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Ik ben net in Venetië geweest en we hebben in een B&B in olmo gezeten. Het is inderdaad niet in Venetië zelf, maar ik ben bang dat je daar niks gaat vinden in die prijsklasse . Het heette Vanessa house, waar we verbleven en het was echt Heel leuk en ontbijt bij de prijs inclusief!
    Dankje! Ik heb net even gekeken. Hij is qua prijs idd wel goed, maar hij ligt te ver buiten Venetië (vind ik dan) :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    KangDaesung schreef:
    Ik weet niet of dit wat is maar oké (het heeft gratis Wifi en het heeft een onbijt) http://nl.hostelbookers.com/property/prp/48224/arr/2012-10-13/ngt/5/ppl/2/?#fullOverview
    Dankje, ik zal eens kijken of het wat is (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    humm.. ik ben in maart geweest en ik zat bijna op het san marco plein ik moest wel 7 bruggen over maar het is dus wel daar.
    je heb er ontbijt en het is heel gezellig...

    ik zal zo ff vragen hoe het hotel heet, het is behoorlijk goedkoop.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Reepicheep schreef:
    (...)Dankje! Ik heb net even gekeken. Hij is qua prijs idd wel goed, maar hij ligt te ver buiten Venetië (vind ik dan) :p


    Het is vanaf daar 2 minuten lopen naar de bus, en dan met de bus een halfuurtje. Dan ben je ook echt in Venetië. Buskaartje kostte volgensmij rond de vier euro voor heen en terug. De gastvrouw is ingeval heel erg aardig en helpt je overal mee waar je maar wilt. Bij ons was ze ook mee gegaan om buskaartjes te kopen omdat ons Italiaans niet zo best was (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    (...)

    Het is vanaf daar 2 minuten lopen naar de bus, en dan met de bus een halfuurtje. Dan ben je ook echt in Venetië. Buskaartje kostte volgensmij rond de vier euro voor heen en terug. De gastvrouw is ingeval heel erg aardig en helpt je overal mee waar je maar wilt. Bij ons was ze ook mee gegaan om buskaartjes te kopen omdat ons Italiaans niet zo best was (;
    Hm... na ja, ik zal hem in gedachten houden voor het geval dat! Maar dan is het waarschijnlijk goedkoper om alsnog in dat Backpackers Inn te gaan dat we nu hebben gevonden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.