• Ja, als ik een tattoo aan de binnenkant van mijn pols laat zetten. En dan heb ik het niet over een enorme, maar gewoon iets heel kleins.
    Mijn ouders hebben me namelijk altijd wijsgemaakt dat als er een tattoo zichtbaar is, ik net zo goed een doos kan kopen om in te gaan wonen. :3

    Ja, ik ben 14, en ik denk er nu al serieus over na om later een tatoeage te laten zetten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ghehe, je ouders overdrijven ;d.
    Maar je komt wel later als je pech heb moeilijker aan werk...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je kunt ook nog armbanden of wat dan ook dragen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    lol

    Nee je bent niet voor altijd werkloos, het is wel handiger om eerst een baantje te hebben en dan een tattoo te nemen. En het hangt er ook vanaf wat voor baantje je later wil hebben. In een kledingwinkel hoef je echt niet bang te zijn voor een tattoo, maar als je bij een bank of in de politiek wil wordt er wel anders naar gekeken. Als je het kan verbergen is er sowieso niet gauw iets aan de hand (denk aan een horloge of zo).

    Ligt eraan wat je wil worden. Als je een baan hebt, waarbij je veel met mensen zal moeten werken, kan een baas er moeilijk over gaan doen.
    Ik wil neuroloog of neurochirurg worden, dus ik zal veel met mensen moeten werken, maar ik wil ook heel graag een tattoo op mijn pols en een tongpiercing, en mijn vader zegt dat ook altijd, dat ik dan net zo goed niet hoef te gaan studeren.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:46 ]


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik wil lerares worden op een basisschool. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Ik wil lerares worden op een basisschool. :3


    Je ziet vaker leraren met een tattoo op hun enkel of pols, dus dat zou wel moeten kunnen.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hahahah was het maar zo dan zou Timothy niet op onze school werken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja, je wordt direct dakloos. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Cudey schreef:
    Hahahah was het maar zo dan zou Timothy niet op onze school werken

    Haha, I'd wish. :3
    Hé, de roosters staan al op Magister, eh? o_O

    OT:
    Oké, dan denk ik dat het geen kwaad kan, haha. Bedankt allemaal. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Puddlemere schreef:
    Ligt eraan wat je wil worden. Als je een baan hebt, waarbij je veel met mensen zal moeten werken, kan een baas er moeilijk over gaan doen.
    Ik wil neuroloog of neurochirurg worden, dus ik zal veel met mensen moeten werken, maar ik wil ook heel graag een tattoo op mijn pols en een tongpiercing, en mijn vader zegt dat ook altijd, dat ik dan net zo goed niet hoef te gaan studeren.

    Ik wil het ook, op mijn pols of enkel, maar je kan het toch gewoon verbergen als het nodig is?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mortician schreef:
    Ja, als ik een tattoo aan de binnenkant van mijn pols laat zetten. En dan heb ik het niet over een enorme, maar gewoon iets heel kleins.
    Mijn ouders hebben me namelijk altijd wijsgemaakt dat als er een tattoo zichtbaar is, ik net zo goed een doos kan kopen om in te gaan wonen. :3

    Ja, ik ben 14, en ik denk er nu al serieus over na om later een tatoeage te laten zetten.

    Mortician schreef:
    (...)
    Haha, I'd wish. :3
    Hé, de roosters staan al op Magister, eh? o_O

    OT:
    Oké, dan denk ik dat het geen kwaad kan, haha. Bedankt allemaal. :3


    Wie is ReiG?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mortician schreef:
    (...)
    Haha, I'd wish. :3
    Hé, de roosters staan al op Magister, eh? o_O

    OT:
    Oké, dan denk ik dat het geen kwaad kan, haha. Bedankt allemaal. :3


    Fuck zooi we hebben Marc voor gym :(


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ligt idd een beetje aan waar je wilt gaan werken.Ik heb voorheen in een winkel gewerkt en toen ik mijn tattoo op de binnenkant van mijn onderarm liet zetten werd me vriendelijk verzocht hem ten alle tijden te verbergen. Nu werk ik in de thuiszorg en daar is het geen enkel probleem, ik mag gewoon t-shirts dragen zonder hem te moeten verbergen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'