• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:01 ]

    Ik moest direct denken aan deze zin: 'If you think something small can't make a difference, try sleeping with a mosquito in your room.'

    Maar dat suckt echt. Succes (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Heb je geen parfum die heel fris naar citroen achtig iets ruikt? Muggen haten citroengeur, dus als je een parfum hebt die naar zoiets ruikt, dan kan je het opspuiten om ze proberen weg te houden? Ik weet niet of het werkt, maar het zou kunnen werken!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ventilator en/of muggenspray.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken het gevoel.
    Mijn trukje is om heel de dag m'n raam open te zetten (met vliegennet), dan is je kamer kouder en daar houden muggen niet van.
    Die ene mug ging maar niet weg.
    Nou, m'n moeder heeft na twee dagen gespoten met zo'n bus waarbij alle vliegen doodvallen.
    Boh, stonk nog altijd in mijn kamer, hoewel ik m'n kamer ook had verlucht


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik muggen hoor doe ik de ventilator aan en die richt ik dan nét naast me. Zodat ik geen stijve nek krijg en de muggen blijven uit je buurt en je hoort ze niet (:

    Ik ben gestoken op mijn hoofd door een mug --'
    Die bult doet pijn D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik zou geen muggen afwerend lampje gebruiken, ik deed dat van het zomer, werkt wel maar vliegen komen er juist op af. Gaat er een vlieg in dat lampje zitten, verbrand die levend, stikken en fonken en roken en trauma aan dat lampje dus echt geen aanrader


    ©1998

    Herkenbaar. :Y)
    Al de muggen die op mijn kamer komen, komen van iemand anders zijn kamer af. Want mijn raam heeft een vliegenraam. En er is maar 1 kamer waar geen vliegenraam insteekt. En van die kamer sluipen die dingetjes dan naar mijn kamer. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb al jaren geen muggen meer op mijn kamer. Of eigenlijk heb ik die nooit gehad.
    Als mijn raam openstaat, zit er een vliegenraam in zodat ze niet binnen kunnen. Op mijn nachtkastje staat er ook een potje potpourri met enkele druppels citronella in, muggen kunnen niet tegen die geur. :)


    Has no one told you she's not breathing?

    Hier moest ik aan denken. :')