• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (En dit is een Lyra http://www.encyclo.nl/begrip/Lyra)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:13 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    'Ik ben Daemonia.' zei ze stil,ondertussen waren de anderen er ook al bijgekomen.'Ze hebben mij hier naartoe gebracht en dan achtergelaten.'Ik knikte"Dat hebben ze ook met ons gedaan." Ik verdronk echt i haar prachtige ogen.

    (wat word zogezecht haar have?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lovelydemon schreef:
    (En dit is een Lyra http://www.encyclo.nl/begrip/Lyra)


    [xd die 2e x3, een kwaliteitspotlood op oliebasis xD
    gaat iemand ook nog reageren op Melody's heldhaftige uitspraaksels?
    Melody is melodie/muziek in heet latijn ;p]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Ik rende achter Melody en de half onzichtbare Liam aan.


    Do what people say you can't.

    Nyan schreef:
    Matheo
    'Ik ben Daemonia.' zei ze stil,ondertussen waren de anderen er ook al bijgekomen.'Ze hebben mij hier naartoe gebracht en dan achtergelaten.'Ik knikte"Dat hebben ze ook met ons gedaan." Ik verdronk echt i haar prachtige ogen.

    (wat word zogezecht haar have?)


    (wwet ze nog niet ofzo.... Zoiets vaags)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody
    Ik bleef staan en voelde de trillingen in de grond. Ik voelde dat ze niet ver hier vandaan waren, dus ik rende nog een stukje door. Daar stonden ze, om een angstaanjagend mooi meisje heen. En dat was precies waarom ik haar meteen niet vertrouwde. Ik schermde mijn ogen af met een soort ijs-bril, zodat ik haar niet direct in de ogen hoefde te kijken. Ik deed dat ook met Liam en Angel. Je wist maar nooit. 'Naam, gave en leeftijd.' zei ik toonloos.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    { dit betekent Angel http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=Angel }


    Do what people say you can't.

    (Ik kan waarschijnlijk niet meer online komen vandaag... Doe maar net of ze er is, maar gewoon stil is. Je mag haar wel iets laten zeggen of doen. @annickemiek: doe maar net of hij is slaap is gevallen.)


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    Liam, Melody en ik kwamen aangerend bij de rest. Ik voelde dat ze een soort van bril bij haar zelf,Liam en mij op deed. Er stond een bloedmooi meisje voor ons, terwijl ik haar niet vertrouwde. Melody vroeg haar naam,leeftijd en gave.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Melody,Liam en Angel waren ondertussen er ook al bij gekomen.Ik zag dat Liam mijn geweer had.'Naam, gave en leeftijd'zei Melody toonloos tegen het meisje.'Daemonia ik ben 17 en heb totaal geen idee waarom ze mij hier naartoe hebben gebracht.zei ze en begon te huilen,waarna ze haar armen om me heen sloeg en op mijn schouder begon te huilen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''jep.'' zij ik trots maar nog steeds shachie. ''en jij wat kun jij? iets met lijken?'' vroeg ik.


    welkome to my garden of fantasy

    Lovelydemon schreef:
    (Ik kan waarschijnlijk niet meer online komen vandaag... Doe maar net of ze er is, maar gewoon stil is. Je mag haar wel iets laten zeggen of doen. @annickemiek: doe maar net of hij is slaap is gevallen.)

    {okeetjes :3}


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    Ik zette iedereen die hier was en meelevend naar het meisje zat te kijken ook een ijsbril op, maar dan vast, zodat ze hem niet af konden doen. Nu ze niet meer naar de schoonheid van het meisje konden kijken, moesten ze puur afgaan op hoe ze deed. 'Ik vertrouw haar niet. Ze is niet eens gehavend. Hoe kan zij in haar eentje zonder kracht een eng bomenbos overleven zonder een krasje op te lopen, terwijl wij met z'n drieën waren en Lyra én Matheo bijna dood waren.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ ik moet even douchen, brb
    ik weet niet of ik nog terugkom vanavond, xx]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody deed ons allemaal zo'n ijsbril aan,maar ik wilde niet.Ze dacht tog ook dat Fertilis niet te vertrouwen was?Ik liet het meisje los en begon aan de bril te trekken"Melody ik wil die bril niet!" riep ik kwaad naar Melody.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH