• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    annickemiek schreef:
    {zeech, kun je in de loop van de rpg steeds meer nieuwe gaves ontdekken?}


    (jep :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'nou, je moet weten dat ik in geesten geloof, en in weerwolven, maar dan zijn ze nog wel zichzelf, en in nimfen enzo.'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik knikt."Ik in heksen en tovenaars." ik rilde even."Ik ben er doodbang voor."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'wat voor heksen?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    "Allemaal." antwoorde ik,toen ik klein was ging ik vaak naar de bibliotheek en zocht er dan alles over op er zijn verschillende.Daarom dacht ik op het begin dat Melody een heks was,want er is een soort van heks die ook alle elementen kon besturen,maar dan voor het kwade.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ ik ga eten ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nyan schreef:
    (...)

    (jep :3 )

    {jeeej!}


    welkome to my garden of fantasy

    Stephan

    Of ik hier voor mijn lol zat? "Hoe kom je erbij?! Heel stieken geniet ik er van om ontvoert te worden, zonder enig idee waar ik heengebracht wordt." Zei ik sacrcastisch. Oké, misschien was het wat gemeen, maar zo was ik nou eenmaal. Je kon de aard van het beestje ook niet veranderen. "Zeg eens, Louize, weet jij toevallig waar we heengaan?" ikzelf had geen idee.

    Lyra

    Kon Fertilis niet gewoon haar mond houden. Ze maakte iedereen bang met haar gepraat over heksen en weet ik allemaal wat nog meer. "Zeg Fertilis," Begon ik. "zou je daar misschien niet over willen praatten? Straks maak je me nog bang." Zei ik, terwijl ik eustig doorliep.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:59 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    "Fijn dan hou ik mijn mond!" zei ik koppig,dat ze maar bang word en huilt.



    Matheo
    Ik zuchtte."Laten we gewoon doorlopen." zei ik rustig en liep door,wachtend op wat we gaan tegenkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''nou sorry hoor.'' zij ik verondwaardicht. ''en natuurlijk weet ik waar we naartoe gaan. ik heb deze taxie namelijk zelf besteld.'' zij ik even sacasties terug. en ik doofde de lichtjes.


    welkome to my garden of fantasy

    {ik moe gaan eten. ik kom zo waarschijnlijk terug.}


    welkome to my garden of fantasy

    Feline

    'hallo, willen jullie geen ruzie maken?' zei ik. ik werd een meetje moe van dan vijandige gedoe.
    'laten we het er op houden dat er mischíen heksen enzo bestaan, maafr we zijn nog samen, en ze zullen ons niets aan doen. zoals ik al zei, we hebben planten meisjes, en dieren.'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik zuchtte."zij begon" mompelde ik

    Matheo
    Felina had gelijk,kondenn ze gewoon even niet vijandig doen.Ik hoorde wat geritsel in de bosjes en stond stil.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'wat is dat geluid?' vroeg ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Feline hoorde het ook.Ik wist niet precies waar het vandaan kwam,maar ik voel me bekeken."Laten we maar doorlopen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH