• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hallo ben er weer :)}


    Do what people say you can't.

    MoonAngel schreef:
    (dus als ze je vriendin is laat ze je niet vallen?

    I want her as my friend.)


    (als ze je vriendin is niet ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (hey,mijn vriendin kan eindelijk meedoen met deze rpg zij is Khalid,is het goed dat hij nog in de bol ijzer zit?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (als ze je vriendin is niet ;3 )


    (can they please be friends? (flower)
    en ja, is goed)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nyan schreef:
    (hey,mijn vriendin kan eindelijk meedoen met deze rpg zij is Khalid,is het goed dat hij nog in de bol ijzer zit?)


    ja is goed =)


    Do what people say you can't.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    (can they please be friends? (flower)
    en ja, is goed)


    (ok ;3 they gonna be friends) (en ok ik ben het nog even aan het uitleggen aan haar)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (jeppz hier ben ik dan ;p)
    Khalid Khan
    Vermoeid open ik mijn ogen, maar wanneer ik alleen duisternis zie ben ik direct klaarwakker. Waar dafuc ben ik ?! Wanneer ik opstaan om gewoon mezelf het gevoel te geven dat ik iets doe, lig ik meteen al weer op de grond. 'Oke, dan niet eh!' denk ik chagrijnig.


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Matheo
    Ik hoorde wat gelijd van bij de ijzeren bol "Horen jullie dat ook?" vroeg ik en keek naar de ijzeren bol.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Khalid Khan
    (best wel moeilijk om kleine stukjes te schrijven :/)
    Na ongeveer vijf minuten boos voor me uit gekeken te hebben, besluit ik toch maar om weer iets nuttigs te doen en weer op te staan en net als daarvoor wal ik weer met een smak op de grond alsk ik een stap wil zetten. 'Nou, kruipen dan maar.' mompel ik in mezelf. Met het gevoel alsof ik een baby ben kruip ik voorzichtig vooruit en met mijn fantastische logica trek ik de conclusie dat ik in een rond voorwerp zit. Maar het trotse gevoel verdwijnt al snel weer wanneer ik realiseer dat ik gevangen zit. 'HELEEEP ?!' komt er luid maar een beetje aarzelend uit mijn mond.


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Feline

    ik draaide mijn oren -ik was nog een kat- ik hoorde het ook. 'het klonk als iets dat tegen de ijzere bol' zei ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Ik had nu echt iets gehoord "Volgens mij zit er iemand in die bol!" roep ik en loop naar de bol"Haloo!?"

    (ik moet eten ben zo terug)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Matheo en ik rennen naar de bol. Matheo roept 'haloo!?'
    ik klop op de bol.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Khalid Khan
    Wanneer ik geluid hoor uit de verte krijg ik een angstaanjagend gevoel. Zo stil mogelijk probeer ik weer naar achteren te kruipen. Gosh, moesten mijn vrienden me zo bezig zien... Plots hoor ik een mannelijke stem roepen: ' HALLOO?!' Ok, best wel awkard, wat moest ik nu doen ? Gezellig even een babbeltje gaan slaan ?! Njaah, valt te proberen... 'Hallo ?' komt er aarzelend uit mn mond.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:21 ]


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    (soory, had nog niet gelezen dat er iemand had geklopt ;s)


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Feline

    ik hoor een gedempte 'hallo?' ik riep 'haaallooooooiiiiiih'terug. 'hoe heet je, hoe oud ben je en wat is je kracht?' vroeg ik nieuwschierig maar vast beraden.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:27 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.