• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [IK BEN ONLINE MAAR 1D BESTAAT NU 2 JAAR DUS HET WORD WEL LASTIG VOOR MIJ MAAR IK DOE MIJN BEST!}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Feline klopte op de bol en licht hoor ik een halo.Er zat nog iemand in."Er zit nog iemand in de bol!" roep ik naar de anderen en probeer dan aan een stuk ijzer te trekken,maar niet zonder gevolgen want het sneed in mijn vingers.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (geeft niet)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    lisalove1D schreef:
    [IK BEN ONLINE MAAR 1D BESTAAT NU 2 JAAR DUS HET WORD WEL LASTIG VOOR MIJ MAAR IK DOE MIJN BEST!}


    (i know i'm proud of the boys ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Sorry mensen, kan vandaag niet meer reageren. Doe maar net of Lyra doodmoe was en naar bed is gegaan of zo (A))


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Ik hoorde Feline en Matheo iets roepen naar de bol en dan iets van dat er nog iemand in zat.'oepsie.'ging er in mijn hoofd.Ik rende naar de bol toe en zag Matheo trekken aan een stuk ijzer en Feline was vragen aan het afvuren aan die persoon die in de bol zat."Zeg me wat ik moet doen." zeg ik tegen de 2


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Khalid Khan
    Enkele tellen later hoorde ik een vastberaden, vrolijke stem:''hoe heet je, hoe oud ben je en wat is je kracht?'
    'Oke, dit wordt dus echt een babbel' mompel ik in gedachten. 'Eurm, mijn naam is Khalid, 19 en ik kan veranderen in een leeuw? ' zeg ik al iets harder. Mijn woorden zij nog niet koud of dat bol- achtig ding begint als een gek te trillen. 'Eej, er zit hier wel iemand in die niet echt op blauwe plekken gesteld is, hoor !' roep ik geirriteerd.


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Feline

    van een zo'n vraag werd mijn vertrouwen voor Ferlitis groter. 'wat is je kracht precies? Ik bedoel, alleen planten of ook aarde?' vroeg ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feline

    'euj, nou, ik kan in een kat en in een lynx veranderen: zeg ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Matheo besteede niet veel aandacht aan me,maar Feline vroeg wat mijn kracht precies was."alles met natuur en aarde." zeg ik trots"dus moet ik helpen?"
    "oh en ik hou van katachtige dieren."

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik was weer bekomen, en ik keek naar de rest, die om de ijzeren bol stonden. 'Zit er nog iemand in?' vroeg ik. Ze knikten, en ik trok geschrokken het ding open. Een jongen die Khalid heette stond in opening, en het zag er wel grappig uit. Ik grinnikte een beetje en stuurde de bol verder open. Glimlachend keek ik naar de jongen. ' Melody.' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    'Ferlitis, probeer eens iets te doen met dat ijzer' zei ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Melody was er ondertussen ook al bijgekomen en deed de bol open.heb ik voor niets mijn vingers gesneden.De jongen leek wat versufd"Euhm ik ben Matheo"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Ohw, Matheo, heb je je gesneden? Kom hier.' zei ik. Ik stuurde het water naar zijn hand en genas de snijwonden. 'Beter?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Khalid Khan
    Plots ging er een ding open. Nieuwsgierig wil ik naar buiten kijken, maar al vlug veranderen mijn gedachten. AUWTCH. Verdomd zonlicht.
    Deze keer hoor ik een vrouwelijke stem:'Melody' Voorzichtig waagde ik een tweede poging, die wel slaagde.
    'Hoi' zei ik simpel, Niet beter wetend hoe ik zou moeten reageren.


    Smile, cause life is a beautiful thing (: