• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Moet ik je beschermen? Die vampieren zijn duizend keer sterker dan ik, tenzij het volle maan is. Maar goed, ik zal het proberen, omdat jij het bent,' grijns ik, 'en ja hoor, geef mij maar weer te schuld,' voeg ik er lachend achteraan.

    [Oeps, ik verwar de naam met eentje uit een ander RPG :X]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Mooi zo," Grijns ik, terwijl ik naar hem toe loop en mijn arm met die van hem haak, waarna ik hem aankijk, "En je moet een beetje in jezelf geloven als weerwolf, niet toegeven aan de vampiers!" Enthousiast gooi ik mijn andere vrije arm in de lucht en begin te lopen, "Ik vind het trouwens erg leuk om jou te schuld te geven," Lach ik heimelijk en por hem in zijn zij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik lach, 'oja en waarom is dat?' vraag ik lachend, terwijl ik met haar meeloop. 'En waar neemt mevrouw Salome me mee naar toe?' voeg ik er grijnzend aan toe.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Tsja, dat zou jij wel willen weten, hé.." Grijns ik geheimzinnig en kijk hem even uitdagend aan voordat ik hem verder mee trek door de gangen heen. "Moet jij trouwens niet in één of andere les zitten of zo?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik daarna met mijn tong over mijn volle onderlip ga, waarvan het nog steeds een klein beetje bloed. Ik blijf een beetje op mijn onderlip zuigen totdat het klaar is met bloeden en kijk dan Connor weer aan. "Of, je spijbelt gewoon om met mij te kunnen zijn!" lach ik,

    (Ik ben ook bezig met een andere reactie terug schrijven, maar daar weet ik niets voor D: )

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik weet niet welke dag het is in het RPG :X]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    [Ik weet niet welke dag het is in het RPG :X]

    (Ik ook eigenlijk niet, maar ze zeiden toen ik het nog kon volgen dat het al de volgende dag was of zo. Dus dinsdag of woensdag? :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik haal mijn rooster uit mijn achterzak en vouw het opgefrommelde papierje open.
    'Ik heb op dit moment volgens mij zwaardvechten, oeps, vergeten,' grijns ik, 'maar ja,' zeg ik terwijl ik op mijn horloge kijk, 'de les is over twee minuten afgelopen en ze zullen me toch niet gemist hebben,' zeg ik schouder ophalend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    We staan even stil op het moment dat hij het verfrommelde papiertje uit zijn achterzak haalt en dit open maakt. Zachtjes begin ik te lachen als hij zegt dat hij zwaardvechten heeft en sla mijn beide handen voor mijn mond om hem zo niet te laten merken dat ik hem eigenlijk uitlach, "Lekker ben je weer," zeg ik zacht, aangezien het nogal lacherig en plagend klonk.
    Ik pak zijn pols vast, haal zijn horloge eraf en doe deze bij mijzelf om, maar ik heb zo'n slanke pols dat er nog een hele ruimte tussen zit. Weer begin ik zachtjes te lachen en houd mijn pols bij hem voor. "Kijk hoe mooi het me staat!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik begin te lachen als Rylie mijn horloge omdoet, 'jij spoort ook niet helmaal, hè?' lach ik hard, op dat moment gaat de bel.
    'Ga je mee wat otbijten?' vraag ik, voordat ik antwoord krijg trek ik haar aan haar hand mee naar de kantine. Ik heb honger.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Als Connor begint te lachen, lach ik automatisch mee, omdat het nogal aanstekelijk is, echter op dat moment gaat de bel en stop ik met lachen. Op zijn vraag wilde ik expres nee schudden, omdat ik wist dat hij honger had -het is een jongen, wat wil je anders?- maar hij trok me al aan mijn hand mee naar de kantine, dus liep ik halsoverkop mee.
    "Hey, hey, pretty boy! Laat me eens los!" grinnik ik een beetje naar hem, terwijl ik uiterste serieus probeer te doen en mijn hand los probeer te wrikken uit zijn greep. "Je zegt wat van mij, maar jij spoort ook niet helemaal hoor!" zeg ik plagerig terwijl ik mijn tong uitsteek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'I'm the pretty boy, so ik bepaal wat we gaan doen en ik heb honger,' zeg ik terwijl ik mijn tong terug uitsteek.
    'Je bent mijn gevangen, mwuhahah,' lach ik evil, terwijl ik met een grote grijns naar Rylie kijk, dan barst ik in lachen uit.
    'Kom, we gaan eten,' hik ik terwijl ik haar nog steeds mee trek, ik weet het ik spoor niet, maar ja, wie wel?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik lach nep-kwaadaardig als ik zijn woorden hoor en probeer me weer los te trekken uit zijn greep, waardoor ik me daarna laat hangen als ik merk dat het niet werkt. Als ik me zwaarder maak, kan hij me vast niet houden, grinnik ik in mijn gedachten.
    "En ik ben the pretty girl, dus ik bepaal bóven jou wat we gaan doen," grijns ik terwijl ik even over mijn volle onderlip lik en hem vervolgens aan kijk.
    "Ik ga alleen met je mee als je me los laat," antwoord ik met een semi-serieus gezicht terwijl ik nog steeds aan hem hang.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Dan moet het maar zo,' ik pak Rylie op en gooi haar over mijn schouder.
    'Op naar de kantine,' jubel ik, terwijl ik met Rylie over mijn schouder door de gangen van de school begin te rennen.
    'the retty girl becomes the gedragen pretty girl,' lach ik onder het rennen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik slaak een klein gilletje als Connor me opeens oppakt en over zijn schouder gooit, alsof ik een hooibaal ben of zo. Ik grom even lichtelijk, want dat ging wel heel gemakkelijk. Ben ik dan zo licht?
    Een kleine pruil komt er op mijn lippen, maar niet dat hij het kan zien.. dus kijk ik weer normaal en begin ik hevig heen en weer te draaien als ik opeens een plannetje krijg en begin te grijnzen, wat ook wel degelijk aan mijn stem is te horen.
    "Je weet dat ik je kan laten aanklagen voor aanranding hé?" Nep-kwaadaardig begin ik weer te lachen, "Je mag dit geen meisje aan doen, dat is niet lief," zeg ik met een zielige stem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [We hebben de eerste les nog niet gehad mensen xd. Het is nu ochtend, de eerste les begint over ongeveer een uurtje denk ik, maar iedereen is op vakantie haha]


    If we burn, you burn with us. <3