• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'We kunnen het beste deze kant op gaan,' zeg ik als Rylie de verkeerde kant op drijgt te lopen, 'maar wat wilde je nou vragen?' vraag ik nieuwsgierig aan haar terwijl ik haar dieper het grote bos in leid.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Dit keer volg ik hem naar de rand van het bos en bedenk me dan dat ik op hakken loop en dit eigenlijk best onaangenaam is, dus ik probeer zo veel mogelijk niet te laten merken dat ik begin te wankelen.
    "Eh..." fluisterde ik zachtjes, niet wetende wat ik eigenlijk moest doen nu, ook mededeels omdat ik zenuwachtig werd door de vraag. "Nee, nee, niks, laat maar. Het is een stomme vraag," probeer ik het dan weg te grinniken. Ergens hoopte ik dat ik een excuus kon hebben om zijn hand vast te pakken, had ik gelijk een houdvast, want met deze schoenen kom ik niet ver..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Vertel maar hoor,' zeg ik, 'ik zal je niet uitlachen, echt niet en gaat het lopen wel op hakken, het ziet er niet echt gemakkelijk uit. Misschien kan je ze beter uit doen?' stel ik voor, als ik haar zie lopen op haar hakken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Je zal me denk ik wel uitlachen als je de vraag hoort.." mompel ik, zo zacht dat het bijna onverstaanbaar word. Ik begin opeens te lachen als ik hem hoor voorstellen dat ik mijn schoenen uitdoe, over mijn dooie lijk niet! "Dat ga ik dus echt niet doen," opper ik, waarna er een glimlachje op mijn mond komt als ik iets besef, nu kan ik zijn hand vastpakken! Nonchalant pak ik dus zijn hand vast en ga wat dichterbij hem lopen terwijl ik mijn blik voor me houd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik voel haar hand zich om de mijne sluiten, even kijk ik verbaasd haar kant op, maar dan siert een glimlach mijn lippen.
    'Please vraag het, ik zal echt niet gaan lachen. Ik sweer het op mijn leven,' zeg ik plechtig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Nou, nou," begin ik grinnikend, "dat is nou ook weer niet nodig!" Ik glimlach even, maar kijk nog steeds voor me uit terwijl ik de vraag stel, "Heb je ooit iemand leuk gevonden? En dan bedoel ik echt, of je alles voor diegene zou doen?" Ik vond het nog steeds erg moeilijk om te vragen, aangezien ikzelf het nog nooit echt had gevoeld. Hierna keek ik zijn kant op, ik wilde zijn reactie peilen en stiekem was ik bang dat hij me weer zou uitlachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik sla mijn ogen neer en begin dan aan mijn antwoord, 'ik wil van niemand houden, eigenlijk heb ik heel mijn leven mensen buiten gesloten. Niemand kán van me houden, ik ben een monster. Daarom mag ik het ook niemand aandoen dat ik van ze houd, ik heb nooit van iemand gehouden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Tot mijn verbazing begint hij niet te lachen om mijn vraag en even bezorgt mij dit dus ook een verwarde blik op mijn gezicht, maar als ik zijn verhaal hoor, veranderd dat snel naar een serieuze, nadenkende blik.
    "Dat betwijfel ik eigenlijk," zeg ik eerlijk, doelend op wat hij zei dat hij denkt dat niemand van hem kan houden, "Er is vast wel iemand geweest en anders zal diegene wel komen," antwoord ik hem. "En je bent geen monster," zeg ik opeens abrupt, waarbij ik stop en hem zachtjes aan zijn hand trek om vervolgens mijn andere vrije hand op zijn wang te leggen zodat hij me wel aan moet kijken.
    "Je bent géén monster."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga morgen op vakantie, dus ben tijdje afwezig. xx]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Veel plezier (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik lijk misschien geen monster, maar binnen in mij zit een monster. Misschien ben ik nu niet zo gevaarlijk, maar een keer per maand...' ik maak mijn zin niet af en kijk haar aan, 'niemand zou óóit van mij mogen houden, dat ben ik niet waard, dat is het monster niet waard.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Je denkt dat je een monster bent omdat je een weerwolf bent?" Mijn stem klinkt nog rustig, maar erg bezorgd -wat ik eigenlijk had willen maskeren-, maar ik weet dat het ieder moment kan veranderen.
    "Voor de laatste keer, Connor Duke, je bent geen monster," zeg ik met nadruk op 'geen'. "Als je het nog één keer zegt, ga ik wat drastisch doen."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Je kan zeggen wat je wilt, maar ontken het maar niet. In elk verhaal worden weerwolven gerekend onder monsters, ik ben een weerwolf en dat betekend dus dat ik een monster ben. Dat is een feit! Het is gewoon de keiharde waarheid Rylie,' zeg ik een beetje ruw.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Niet!" Ik merk dat mijn stem iets overslaat, maar ik let er niet op en laat nu allebei mijn handen op zijn wangen, streel deze over zijn kaak richting zijn nek en kijk hem de gehele tijd aan.
    "In dolfje weerwolfje niet," mompel ik zachtjes en kijk even verdrietig naar beneden, maar kijk dan Connor weer in zijn ogen met een bepaalde gewaagdheid en durf. Ik had gezegd dat ik iets drastisch zou doen, dus dat doe ik dan ook: ik zet me op mijn tenen, ook al heb ik hakken aan, en kus hem op zijn lippen met mijn ogen dicht. Na enkele seconde laat ik hem weer los en kijk hem hoopvol maar duidelijk aan, "Ik haat je niet omdat je een weerwolf bent."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik kijk haar met grote ogen aan, maar vind mezelf dan weer terug.
    'Alsjeblieft Rylie, hou niet van me. Zoek iemand die het wel waard is, please doe het voor mij, voor jezelf. Oké?' vraag ik met een gebroken stem, dit is het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb, maar het moet. Het is om Rylie te beschermen tegen mezelf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.