• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Nou vooruit, voor deze ene keer,' geef ik toe, 'maar dan alleen omdat jij het bent en omdat je net zo gestoord bent als ik,' voeg ik er grijnzend aan toe, ik neem een hap van mijn eten en kijk haar verwachtend aan. Ik ben benieuwd naar haar idee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Dit keer moest ik even wat doen, gehe, maar ik ben er weer!)

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik bijt hard op mijn onderlip als ik zijn afwachtende blik zie en moet moeite doen om niet te gniffelen, dus kijk ik even als een 'verlegen meisje' de andere kant op, ook al ben ik dat dus totaal niet.
    "I feel flattered," zeg ik dan met een charmant toontje, terwijl ik hem daarna weer aan durf te kijken en nog een klein slokje van mijn drinken neem, de laatste hap van de tosti en dan dichter bij hem ga zitten en meneertje doordringend aankijk.
    "Je mag kiezen tussen Casanova, Tarzan, óf..." Ik grijns even en sta dan op om op zijn schoot te zitten en hem een speels glimlachje te geven. "Handsome." Hierbij geef ik hem een plagend knikje en streel zachtjes met mijn wijsvinger over zijn kaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik barst in lachen uit om Rylie's geflirt, 'Tarzan?' hik ik, ik grijp mijn buik vast van het lachen. 'Ik denk dat ik handsome het leukst vind,' breng ik nog steeds gierend van het lachen uit. 'Awoehaaaaaaaa, I'm Tarzan, do you want to be my Jane!' gier ik van het lachen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Abrupt schiet hij in de lach en ik kijk hem verward aan, "Huh?" Eigenlijk was ik best op mijn teentjes getrapt, maar ik liet het zo min mogelijk merken. "En ik wil best je Jane zijn, hoor," grinnikte ik uitdagend, maar ging uiteindelijk toch terug op mijn stoel zitten. Ik was best beledigd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Na een tijdje ben ik uitgelachen, 'sorry, Rylie. Ik vond het gewoon een beetje grappig,' grinnik ik nog na, 'sorry,' zeg ik nogmaals als ik Rylie zie, volgens mij was dat niet zo aardig wat ik net deed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Hij was in lachen uitgebarsten door mijn flirtpoging en ik was eerst verbaasd geweest, maar toen het na enkele seconde nog niet klaar was, voelde ik me wel heel erg gekrenkt. Vooral omdat ik er nog nooit naast zat met flirten en nu probeerde ik het bij een -soortvan- vriend en hij lachte me gewoon uit!
    Ja, je kunt wel snappen dat ik beledigd was. Ik sloeg mijn ogen neer om te laten zien dat het niet uitmaakte, maar knikte toen mijn hoofd en keek hem vervolgens even aan terwijl ik weer op mijn lip beet. "Maakt niet uit, het sloeg ook nergens op," Zei ik, al klonk mijn stem opeens heel erg anders en abrupt stond ik op, pakte mijn tas en mompelde tegen Connor, "Ik ga denk ik maar weer eens,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Heey, Rylie, het spijt me echt. Sorry het was niet zo bedoeld,' ik spring op. 'Please, blijf alstjeblieft, ik bedoelde het niet zo. Ik vond je bijnamen gewoon grappig, ik wist niet dat ik je beledigde daarmee. Please Rylie,' smeek ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik was al begonnen met lopen totdat hij opeens opspringt en als ik hoor wat hij zegt, blijf ik even stilstaan en twijfel of ik me om moet draaien of niet. Toch doe ik het en zie praktisch hoe hij staat te smeken, dus ik glimlach zwakjes en loop dan terug. Mijn hand is stevig om de handvat van mijn tas geklemd, maar als ik bij Connor aan kom, geef ik hem een knuffel. "Oké goed, maar je moet wel door eten," Dan ga ik weer op de stoel zitten en wacht af, maar eigenlijk zit het me nog steeds dwars, alleen laat ik het nu niet meer zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Jeej,' jubel ik, snel eet ik mijn bord leeg, 'waar wil je nu naar toe?' vraag ik terwijl ik snel even de dienbladen weg zet in het afruimrek.

    [Ik ben even weg, brb]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Nadenkend bijt ik even op mijn lip en kijk hem dan aan, "Wat dacht je van buiten?" Ik heb geen zin om de hele tijd in school te blijven rondhangen, vooral als ik sowieso wel wat behoefte had aan de buitenlucht. "Tenzij Meneertje niet wilt natuurlijk, dan ga ik wel gewoon zonder je," Grinnik ik en ik por hem even in zijn zij, waarna ik grijnzend al weg loop.

    (Oké ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Natuurlijk wil ik dat,' zeg ik en ik loop een beetje onderdanig achter haar aan, als een puppy laat maar zeggen. Haha, niet grappig.
    'Zullen we naar het bos?' opper ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Tuurlijk," glimlach ik groot, omdat ik gewoon van het bos houd, "maar jij moet de weg wijzen want die weet ik niet" grinnik ik en kijk hem hierbij aan, waarna we de kantine uitlopen en door een paar gangen. Ik beet op mijn lip en keek hem aan, "Connor, mag ik je iets vragen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ja, natuurlijk,' zeg ik terwijl ik haar het bos in neem, ik ken het hier op mijn duimpje en dat komt vooral door mijn nachtlijke bezoeken... als weerwolf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    We komen al snel bij de deur die ons naar buiten leid en als we buiten staan, ruik ik als eerste de buiten geur op, waarna ik naar Connor kijk, "Het is een mooi dagje vandaag," Grinnik ik en ik verbaas me erom dat ik anders doe met hem in de buurt. Als het in het bos heel donker zou zijn, had ik een smoes om zijn hand vast te houden, dacht ik grinnikend en loop dan een kant op, al wist ik niet of ik goed of fout liep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik moet weer even weg, sorry, ik kom over ongeveer een half uurtje weer terug (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.