• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Awh, leuk dat je zo verliefd bent Sanne! Hopelijk laat de verliefdheid mij voorlopig even met rust. Ik heb er geen zin in, niet nu. En wil me concentreren op m'n nieuwe school en opleiding. Maar oké, hoe oud is hij? (:

    EDIT: Ik ga even met mama in de tuin zitten.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:06 ]

    T0RRES schreef:
    Awh, leuk dat je zo verliefd bent Sanne! Hopelijk laat de verliefdheid mij voorlopig even met rust. Ik heb er geen zin in, niet nu. En wil me concentreren op m'n nieuwe school en opleiding. Maar oké, hoe oud is hij? (:

    EDIT: Ik ga even met mama in de tuin zitten.


    Ik ben al heel lang niet meer verliefd geweest, omdat ik nooit iemand leuks tegen kwam. Maar ik begrijp het hoor. (: En super bedankt. En hij is 17, wordt in januari 18 hihi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pff, nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan de markt, iedereen loopt door elkaar heen
    was er ook nog 1 of ander wijf die met haar trollie tegen me aanreed, en niet eens sorry zei
    Wat is die markt een nachtmerrie

    Mesut schreef:
    (...)

    Ik ben al heel lang niet meer verliefd geweest, omdat ik nooit iemand leuks tegen kwam. Maar ik begrijp het hoor. (: En super bedankt. En hij is 17, wordt in januari 18 hihi. (:

    Gosh, ik vind dat zo oud klinken, achttien. Terwijl ik dat ook gewoon word volgend jaar. Echt vreemd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Gosh, ik vind dat zo oud klinken, achttien. Terwijl ik dat ook gewoon word volgend jaar. Echt vreemd.

    Oud ?? Dan ben ik zeker bejaard x'D

    Aria schreef:
    (...)
    Gosh, ik vind dat zo oud klinken, achttien. Terwijl ik dat ook gewoon word volgend jaar. Echt vreemd.


    Jaaaa klinkt oud hè, maar kan opzich gewoon want ik ben zestien, anderhalf jaar jonger dan hij dus. Ik zie mezelf al helemaal lopen met zo'n gastje van zestien die zich gedraagd als twaalf, liever niet haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry, deze moet even tussendoor ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Ik ben al heel lang niet meer verliefd geweest, omdat ik nooit iemand leuks tegen kwam. Maar ik begrijp het hoor. (: En super bedankt. En hij is 17, wordt in januari 18 hihi. (:

    Liefde heeft me al zo vaak in pijnlijke situaties gebracht. Ik wil het even niet meer. Maar ik wil me ook gewoon focussen op mijn nieuwe school, hoe ik het daar ga vinden, mijn opleiding en alles wat met mijn nieuwe school te maken heeft (:
    Ik zie er wel tegen op. Ik ben dan weer de jongste, omdat ik begin aan een opleiding. En ik ben bang dat ik geen vrienden vind, alhoewel dat in een klas toch wel gebeurd, maar toch. Ik wil dat mensen me mogen.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oud ?? Dan ben ik zeker bejaard x'D

    Haha, nee, ik vind het gewoon oud klinken, maar dat valt gewoon echt mee, aangezien ik zelf volgend jaar ook achttien wordt, hahaha.
    @Sanne, goooosh, ik snap je. Ik zat bij dat soort gevallen in de klas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Sorry, deze moet even tussendoor ;D


    Gosh, ik wilde vroeger zo graag bij zo'n trainer worden / marinebioloog en elke keer als ik zulke dingen zie, krijg ik gewoon echt kriebels en heb ik spijt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie is eigenlijk de jongste en wie is eigenlijk de oudste van ons?

    Aria schreef:
    Gosh, ik wilde vroeger zo graag bij zo'n trainer worden / marinebioloog en elke keer als ik zulke dingen zie, krijg ik gewoon echt kriebels en heb ik spijt.

    Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt. Ik wou vroeger ook altijd mariene bioloog worden.

    Aria schreef:
    (...)
    Gosh, ik wilde vroeger zo graag bij zo'n trainer worden / marinebioloog en elke keer als ik zulke dingen zie, krijg ik gewoon echt kriebels en heb ik spijt.


    Haha. Dat wilde ik ook totdat ik hoorde dat ik mijn C diploma moest halen. Toen was het over :') Nu maar toerisme/journalistiek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    Wie is eigenlijk de jongste en wie is eigenlijk de oudste van ons?

    Lisanne is de jongste volgensmij, en ik ben de oudste

    T0RRES schreef:
    Wie is eigenlijk de jongste en wie is eigenlijk de oudste van ons?


    5 maart 15 geworden dus uit 1997. Ik denk dat ik bij de jongste meiden hier hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."