• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben er niet vanaf het begin, maar ik weet wel hoe je in kan stappen.

    Voor je personage's begint het bij dat ze ontvoerd worden. En dan worden ze gedropt in de slaapzaal.

    Het gaat hier dus om het dansen, en eigenlijk is er een rooster wanneer wat gebeurd. Maar ik geef eerlijk toe, daar zijn we nog niet mee bezig :Y) mensen zitten gewoon in de slaapzaal. Je kan straf krijgen als je niet mee werkt. Maar ook als je brutaal bent tegen de mannen. Geen idee wie de mannen zijn, maar ze werken in het gebouw. Een straf kan verkrachting zijn, met een mes
    op je armen. Stroom. En ook zweepslagen. Van wat ik weet tenminste. Leef je uit en bedenk nog meet sadistische dingen xD.

    Meerdere ebben al een straf gehad. En als je brutaal doet tijdens je straf, of tegenwerkt duurt het alleen maar langer.

    Het is nu middag in het topic. Je kan naar de zalen om te dansen als je wilt, daar wordt je niet om gestraft. Het kan zijn dat je wordt opgedragen om ergens heen te gaan, om te dansen.

    Nog meer dat je wilt weten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | O-ké. Dat begrijp ik zo goed als. Even mijn jongen invullen dan spring ik er wel in.
    Thanks Jaimster. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Volledige naam: Alexandro Julien Stefano.
    Bijnaam: Alex, Juul.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Man.
    Uiterlijk:


    Alex heeft kort donkerbruin haar dat hij vaak wat rechtop zet met gel. Hij heeft chocolade bruine ogen, lichtroze lippen en melkwitte tanden. Alex is groot en gespierd. Daarom is hij ook perfect om lifts uit te voeren zowel bij zijn als bij andere dansstijlen.
    Innerlijk: Alex haat het hier, in DanceRule. En dat laat hij ook merken. Hij is niet bang een grote mond open te zetten en daarvoor gestraft te worden. Zweepslagen deren hem niks. Van als hij de kans krijgt, probeert Alex te ontsnappen met hetgeen wat hij vind. Een lepel, stukje ijzerdraad of een schoen. Daar is hij heel handig in. Alex heeft de hoop zijn ouders en vijf zussen en broers terug te zien niet op. Nooit niet.
    Dansstijl: Streetdance.
    Relatie: Alex heeft een vriendin, Alexa. Ze hebben veel gemeen en niet enkel hun namen lijken op elkaar. Alexa heeft net als Alex een passie voor dansen. Maar sinds zij naar Amerika is verhuisd voor haar contract en Alex in Italië heeft achtergelaten zit hun relatie in een dipje. Alex hoopt dat het nog goed komt tussen hun maar vreest ervoor.
    Extra:


    Alex komt uit een groot gezin. Zes kinderen maar liefst. De oudste is Francesca -midden in het zwart-, een jonge, sterke onafhankelijke vrouw van vijfendertig die haar werk als maatschappelijk assistente heel serieus neemt. Daarna volgt Agnese -rechts in het blauw-, een knappe dame van negenentwintig waarvan haar leven bestaan uit feesten, seks en drank. Zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Dan hebben we Alexandro -helemaal achteraan rechts-, de oudste van de drie jongens. De volgende in het rijtje is Carlo -links achteraan-, een jongen van zestien. Zijn grote voorbeeld is zijn broer Alexandro enkel wil hij liever professionele voetballer worden dan danser. Als laatste hebben we de tweeling: Gisella en Gino -onder en midden- beiden net negen geworden.
    Hun ouders, Caprice en Camillo -uiterst rechts met zwart haar en achteraan midden met grijs haar- zijn heel erg geliefd bij hun kinderen en houden met hun van hen. De dame uiterst links met het blonde haar is Maddalena, de kinderjuf. Zij hoort al acht jaar bij het gezin en is net zo geliefd als Caprice en Camillo.

    Verder heeft Alex nog een tatoeage op zijn schouderblad wat zegt: "Ballare come se nessuno sta guardando." ofwel "Dans alsof er niemand kijkt."

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:49 ]


    kindness is never a burden.

    Ziezo, rol ingevuld. ^^ Meld maar als er iets niet goed is.


    kindness is never a burden.

    Hallelujah, Damn, goedgekeurd :3

    Yay, Leslie zit ook bij streetdance! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hallelujah, Damn, goedgekeurd :3

    Yay, Leslie zit ook bij streetdance! ^^


    Haha. XD


    kindness is never a burden.

    TOPIC 8


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hoi! Vraagje: Is er ergens nog een meisjesrol vrij?


    Tijd voor koffie.

    [Ligt eraan bij welke dansstyle, denk ik....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    TOPIC 9


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Ligt eraan bij welke dansstyle, denk ik....]


    Kan HipHop nog? Dat lijkt me het leukst ;P


    Tijd voor koffie.

    [Ik denk eerder alleen ballroom en modern, want die hebben de minste mensen maar je moet eens vragen aan JokerBaby]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O, daar wil ik aan toevoegen, Femke (JokerBaby) is tot vandaag op kamp geweest, dus die zal binnenkort ook wel weer op Q verschijnen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Er zijn nog meisjesrollen vrij en ik ben redelijk los op het gebied van rollen.
    Je mag zelf kiezen bij welke stijl. Het liefst zou ik hebben dat er een jongen aangemaakt wordt, maar omdat ik weet dat er veel zijn die dat niet zo goed kunnen of graag doen, is een meisje ook goed. Je mag kiezen bij welke stijl, de meisjes zijn op dat gebied redelijk goed verdeeld. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TOPIC 10


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp