• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    EDWESTWICK schreef:
    (...)

    Heb uiterlijk veranderd!


    Hello Jack Harries -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    topic 3!!!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hello guys, laat ik dan toch maar gaan joinen ^^

    Ik heb nu heel het rollentopic doorgelezen :Y) zo weet ik tenminste wie welk personage heeft (; laat ik maar even personage's aan gaan maken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volledige naam: Sam Jason Night
    Bijnaam: Sam, maar dat kan je eigenlijk niet afkorten (; of Jay
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: klikklikklik
    Sam is een lange iets wat gespierde jongen. Hij is 1.84 lang. Hij heeft lichtbruin haar en dat is halflang. Eigenlijk precies zoals op de foto. Hij draagt vaak een muts. Een muts is een must voor hem. Hij heeft donkergroene ogen. Die vallen eigenlijk nooit op. Als Sam lacht verschijnen er kuiltjes in zijn wangen, maar hij haat het als mensen zeggen dat dat er dan schattig uit ziet.
    Innerlijk: Sam is Sam. Hij is wie hij is dus moet je dat niet willen veranderen. Sam kan bot zijn, maar dat doet hij om mensen op afstand te houden. In werkelijkheid is hij een aardige en lieve jongen. Hij is wel ietwat brutaal en zegt het ook als iets hem tegenstaat. Hierdoor is hij weleens in de problemen gekomen maar hij weet zich daar altijd uit te redden. Als Sam echt boos is kan hij dingen in elkaar gaan slaan of met dingen gaan gooien, alleen komt het vaak niet zo ver. Sam is een doorzetter.
    Dansstijl: Hiphop
    Relatie?: Nope
    Extra: Sam danst al zijn hele leven, maar het is alleen maar een onderdeel van zijn leven. Het was snel duidelijk dat hij een talent heeft voor dansen, maar hij danst alleen wanneer hij het leuk vindt.

    ~~~~~~~~~
    Volledige naam: Leslie Day
    Bijnaam: Les
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: klikkerdeklik
    Leslie ziet er zo uit als op de foto. Bruin redelijk lang haar. Dit draagt ze zowat altijd in een vlecht. Haar ogen vallen vaak op, en dit zonder dat ze ooit make-up draagt. Ze houdt niet van make-up.
    Innerlijk: Leslie is een aardige girl. Tenminste, dat lijkt zo. Ze ziet er heel vredelievend en shit uit. Zelfs een beetje onnozel, maar in werkelijkheid is ze heel oplettend. Details, hoe dingen in elkaar zitten. Alleen weet bijna niemand dit omdat niemand de moeite neemt om verder te kijken. Ze kan gemeen uit de hoek komen, wat mensen niet van haar verwachten. Eigenlijk is ze het tegenovergestelde van wat mensen vaak van haar denken. Ze is wel een doorzetter, en laat zich echt niet zomaar uit het veld slaan.
    Dansstijl: streetdance
    Relatie: Nope
    Extra: nog niet... Misschien komt dat nog ^^

    ~~~~~~~
    Tadaaaaaaa ^^ (: het duurde even, maar ik heb ze af :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    OMFG.... Het valt me nu pas op dat de achternamen van mijn personage's Day en Night zijn ^^ tegenovergestelde (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    yeeeeeey, zal ze er meteen bij zetten ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Topic 4!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nog een speler ^^

    Volledige naam: Julio (Zeg: Goelio) Martinéz
    Bijnaam: Julio (Zeg: Goelio) of Goel.
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Julio is een Spanjaard, en dat is te zien in zijn uiterlijk. Zijn huid is licht getint en zijn licht golvende haar is donkerbruin/zwart, wat in een natuurlijke slag valt zoals op de eerste foto. Zijn sprekende ogen hebben de kleur van pure chocolade, zijn neus is normaal en zijn lippen hebben een wat donkerder rozige kleur, maar zijn perfect gevormd. In een glimlach laten ze zijn rechte, witte tanden zien. Zijn lichaam is gespierd, van normale lengte en hij is zeker niet dik. Wanneer Julio zich inhoudt krijgt hij een scherpe uitdrukking over zich, waarin zijn jukbeenderen erg opvallen en zijn ogen gesloten staan. Over het algemeen heeft hij een grote zelfbeheersing – ook wat zijn emoties betreft.
    Innerlijk: Julio is een stoere jongen met een groot hart. Aan de ene kant kan hij heel koppig zijn én komt zijn Spaanse temperament sterk naar voren, maar aan de andere kant is hij een heel sociaal iemand die het liefst mensen tevreden houdt en ze helpt. Als hij eenmaal van iemand houdt, zal hij ook alles doen om die persoon te beschermen. Hij kan totaal niet tegen respectloze, altijd-serieuze, ik-geef-geen-tweede-kans en altijd-negatieve mensen, waarbij hij de drang voelt om zijn mening erover te geven of te ontsnappen aan het moment. Zijn ontsnapping is altijd al ‘dans’ geweest, ballroom dans. Samen met een meisje die hij een keer op straat tegen gekomen is.. Hoewel de momenten waarop ze dansten wel ‘hun’ momenten, en ze elkaar buiten de dans niet 'kenden' (tegenover anderen).
    Dansstijl: Ballroom
    Relatie?: Nope
    Extra: Wanneer Julio niet thuis was, op school was, bij het meisje was of dansles kreeg, hing hij vaak op straat rond en leerde de armere die daar maar al te veel waren dansen. Hielp ze geduldig hun omstandigheden te vergeten – iets wat dans ook altijd bij hem voor elkaar krijgt. Julio heeft een geweldig inlevingsvermogen, kan gevoel in een beweging stoppen en zo zijn eigen gevoelens vergeten. Dat had hij ook wel nodig, want hoewel hij in het middengedeelte van zijn wijk woonde, voelde hij zich niet zo. Hij had weliswaar een huis tot zijn beschikking, maar zijn ouders hadden nooit tijd voor hem en hij werd vrijwel altijd aan zijn eigen lot over gelaten. Hier kwamen nogal wat negatieve gevoelens bij kijken, die hij van zich af danste, maar werd hij wel al vroeg zelfstandig. Zijn ouders vonden ballroom danslessen bij de opvoeding horen en betaalden die dan ook voor hem, maar ze waren nooit eens gezellig en heel streng.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:04 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Topic 5


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Volledige naam: Naomi Lianne Daimy Micheal.
    Bijnaam: Geen.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Meisje/Vrouw.
    Uiterlijk: Ze ziet er ouder uit dan ze eigenlijk is. En is vaak geliefd bij jongens.




    Innerlijk: Naomi is een nieuwsgierig meisje en ze gaat daarom vaak op onderzoek uit. Ze is een echte speurneus en weet veel van de wereld. Soms kan ze brutaal zijn als ze haar dag niet heeft.
    Dansstijl: Streetdance.
    Relatie?: Single. Maar kan nog komen.
    Extra: Haar ouders zijn gestorven in een auto ongeluk, Naomi zat ook in die auto, maar op een of andere manier had ze het overleeft. Sinds die dag leeft ze op de straat en met dansen probeerde ze wat geld bij elkaar te krijgen voor eten. Ook heeft ze in een crew gedanst.

    X


    Ik heb even wat dingen (Foto's) veranderd.....

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    topic 6


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TOPIC 7


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    O my god, you've gót to be kidding me?! Eventjes op vakantie en al 7 topics?!
    Ik denk niet dat het nog zin heeft mijn personage in te vullen tenzij iemand zo onwaarschijnlijk lief wil zijn mij een samenvatting te geven? ^^


    kindness is never a burden.

    Je weet dat ik lief ben :Y) geef me even de tijd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Je weet dat ik lief ben :Y) geef me even de tijd ^^


    XD


    kindness is never a burden.