• Het is nu alweer bijna 3 maanden geleden dat de liefde van mijn leven me dumpte via w'app omdat zijn moeder mij 'geen goede schoondochter' vond. Hij was knap, lief, behulpzaam, aantrekkelijk, had respect voor me en had geweldige humor.
    Hij heeft het uitgemaakt via w'app omdat zijn moeder niet wilde dat hij ooit nog naar mij toe ging. En ik weet niet of het door zijn Braziliaanse afkomst, of door lafheid komt, maar hij deed wat zij zei. Ik heb hem gesmeekt naar me toe te komen, of dat ik naar hem zou komen. Ik heb hem gesmeekt of hij me alsjeblieft niet zonder een vaarwel in de steek zou laten, maar hij luisterde niet en negeerde me.
    Hij was mijn eerste, ware liefde.
    Een paar weken later besloot ik weer contact met hem op te nemen. We praatten via w'app, maar hij gedroeg zich alsof er niets was gebeurt en we nooit meer dan vrienden waren geweest. En als ik begon over zware onderwerpen over onze relatie, gaf hij gewoon geen antwoord.

    Het is nu dus al 3 maanden sinds dat hij me gedumpt heeft, en we praten af en toe nog tegen elkaar via w'app over nutteloze dingen.
    En ik weet niet of het komt omdat ik weer met hem praat, of dat ik geen afscheid van hem heb kunnen nemen, maar ik ben er nog steeds niet over heen.
    Nog elke nacht huil ik mezelf in slaap, en vrolijke muziek luisteren helpt niet. Ik praat minder met hem en probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken bij vriendinnen, maar ook dat helpt niet. Sterker nog: het zorgt ervoor dat s'avonds alle ellende er uit komt en ik me ontzettend ellendig voel. Mijn vriendinnen zeggen dat ik gewoon op jongens jacht moet gaan, maar ik wil niet met een jongen gaan flirten terwijl ik nog steeds niet over de andere heen ben. Dat geeft me het gevoel alsof ik die jongen gebruik...

    Mijn vriendinnen niet, mijn ouders niet, niemand weet er een oplossing voor die ook echt helpt en zorgt dat ik me er eindelijk, na drie maanden, overheen kan zetten.
    Daarom hoop ik dat tussen al deze lieve Quizlet meiden, iemand zit die goeie raad weet en me eindelijk uit de put kan helpen...

    Kusjes van mij!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:36 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    FlowerRain schreef:
    Als er één deur sluit, gaat er een andere open. Deze nare gevoelens zullen vervangen worden door goede gevoelens. Het kost alleen tijd en steun. Jij bent een prachtig en geweldig meisje. De ware zal dat op een dag inzien. Probeer in de tussentijd van je leven te genieten!


    Je hebt gelijk.. Bedankt! :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.