• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Ik ga!


    Chaos is a ladder.

    Hi Naomi! En bye Kimmie!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sleepwell Kimmiee (K)


    ~

    S0MERHALDER schreef:
    Er zit een wesp in me kamer...

    Gadver, wespen
    Die beesten vind ik nog enger dan spinnen

    Ik heb gewoon geen puf meer om te schrijven, aan beide niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik heb gewoon geen puf meer om te schrijven, aan beide niet.
    i

    k heb helemaal nergens puf meer voor:$ ik ga naar bed. Morgen braderie hier en morgenavond opassen :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)i

    k heb helemaal nergens puf meer voor:$ ik ga naar bed. Morgen braderie hier en morgenavond opassen :)


    Goodnight sweetie. Ik heb wel een nieuw idee voor een story maar ik wil de verhaallijn zorgvuldig uitdenken. Echt precies. Maar nu nog even Gossip Girl kijken en dan ga ik ook slapen. Morgen komen Opa en Oma - ze weten niet dat ik 'ziek' ben dus dat wordt een party!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahaha Amy, ik zie nu die gifjes pas. :'D <33


    ars moriendi

    Is iedereen al slapen, of... ?
    Ik heb namelijk dat verhaal wat aangepast en zo en vroeg me af wat jullie ervan vonden:

    De zomer van 2012, bekend om zijn EK in Polen en Oekraïne en de Olympische Spelen in Londen. Nu dit allemaal voorbij is en de sporters naar huis zijn gegaan met plakken goud, zilver of brons, een dure beker of gewoon zakken geld, rest er nog maar één ding: Een vakantie naar Dubai, Ibiza of een ander tropisch kuuroord.
    Helaas zit het sommige sporters iets minder mee, de hardwerkende mannen en vrouwen die het allemaal een beetje te hoog in hun bol hebben worden op verzoek van hun ouders naar een speciaal kamp gestuurd voor sporters met sterallures. Zo ook […], een welbekend ??? die na haar overwinning in Londen denkt dat ze met haar ene hand heel de wereld aankan. Hier ontmoet ze [voetballer], sporter van het jaar. Weet […] het tragische strafkamp te overleven en zijn de voetballers echt zo arrogant zoals de roddelbladen vermelden?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Goodnight sweetie. Ik heb wel een nieuw idee voor een story maar ik wil de verhaallijn zorgvuldig uitdenken. Echt precies. Maar nu nog even Gossip Girl kijken en dan ga ik ook slapen. Morgen komen Opa en Oma - ze weten niet dat ik 'ziek' ben dus dat wordt een party!


    ik had ook nog een nieuw idee maar moet het nog steeds uitwerken :$ miss morgenavond wel even xD maar succes morgen met je opa en oma :) we praten morgenweer :)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 23:27 ]


    ~

    Ik ben terug trouwens. (cat) Ik dacht, ik doe eens sociaal en ga beneden mee tv kijken. :')

    EN HOLY MOTHER OF GOD, OVARIES JUST EXPLODED. *_*


    Dat. BAARDJE. :'D <3


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Is iedereen al slapen, of... ?
    Ik heb namelijk dat verhaal wat aangepast en zo en vroeg me af wat jullie ervan vonden:
    (...)


    Klinkt goed Amy! Schrijf het uit de naam van Sharapova, Tennisspeelster! Haha. Oké, dat is wel een slecht idee maar ja. Zeker doen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    Is iedereen al slapen, of... ?
    Ik heb namelijk dat verhaal wat aangepast en zo en vroeg me af wat jullie ervan vonden:
    (...)

    I like it (flower) Moet je zeker gaan doen Amy :)


    ~

    Huntelaar schreef:
    Ik ben terug trouwens. (cat) Ik dacht, ik doe eens sociaal en ga beneden mee tv kijken. :')

    EN HOLY MOTHER OF GOD, OVARIES JUST EXPLODED. *_*


    Dat. BAARDJE. :'D <3


    hij kijkt daar behoorlijk stoer(wbw)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ik had ook nog een nieuw idee maar moet het nog steeds uitwerken :$ miss morgenavond wel even xD maar succes morgen met je opa en oma :) we praten morgenweer :)


    Zekers! Eeuwig GOSSIPING! Lovin' it. Haha. Ik zal je morgen ook wel een klein stukje verhaallijn sturen maar na France begin ik pas anders is alles ook opeens weg :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."