• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Aria schreef:
    Is iedereen al slapen, of... ?
    Ik heb namelijk dat verhaal wat aangepast en zo en vroeg me af wat jullie ervan vonden:
    (...)

    Hmm, buiten voetballers ken ik niet zo heel veel sporters en al helemaal geen vrouwelijke. :'D Als je maar niet die Anna Kournikova of zoiets pakt, want dat vind ik zo'n muts. (gayhand)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm, buiten voetballers ken ik niet zo heel veel sporters en al helemaal geen vrouwelijke. :'D Als je maar niet die Anna Kournikova of zoiets pakt, want dat vind ik zo'n muts. (gayhand)

    Hahaha, nee, alleen de voetballers doe ik dan bestaand - de andere worden fictief. Weet nog niet of ik het ga doen though, het lijkt me ook echt heerlijk om zo'n uberdramatisch The Vow like verhaal te doen, maar dat rond ik toch never nooit af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm, buiten voetballers ken ik niet zo heel veel sporters en al helemaal geen vrouwelijke. :'D Als je maar niet die Anna Kournikova of zoiets pakt, want dat vind ik zo'n muts. (gayhand)



    Iets tegen Anna is iets tegen mij. Ik hou van die vrouw!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Babes ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Slaaplekker everyone & tot morgen (K)


    ~

    Bye meid! Sleep well.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Hahaha, nee, alleen de voetballers doe ik dan bestaand - de andere worden fictief. Weet nog niet of ik het ga doen though, het lijkt me ook echt heerlijk om zo'n uberdramatisch The Vow like verhaal te doen, maar dat rond ik toch never nooit af.

    Ik vind het zelf persoonlijk altijd leuker om een verhaal gewoon helemaal zelf te verzinnen zonder het ergens op te baseren, dan blijft het interessanter vind ik zelf. (nerd) En ach, ik weet niet hoeveel hoofdstukjes er nog komen van Fall and Rise, maar je hebt tot dat verhaal is afgerond nog tijd om er over na te denken.:Y)

    @Demi: Nah sorry, ik vind haar gewoon een beetje een bimbo. (cat)


    ars moriendi

    Girls, I'm gonna sleep.

    @Claire, dat dacht ik ook totdat ik me in haar ging verdiepen. Dan is ze anders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het zelf persoonlijk altijd leuker om een verhaal gewoon helemaal zelf te verzinnen zonder het ergens op te baseren, dan blijft het interessanter vind ik zelf. (nerd) En ach, ik weet niet hoeveel hoofdstukjes er nog komen van Fall and Rise, maar je hebt tot dat verhaal is afgerond nog tijd om er over na te denken.:Y)

    @Demi: Nah sorry, ik vind haar gewoon een beetje een bimbo. (cat)

    Eh, hahaha, geen idee. Ben nu bij de wedstrijd Nederland - Engeland. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Eh, hahaha, geen idee. Ben nu bij de wedstrijd Nederland - Engeland. (wbw)

    Oeeehhh! Excited!


    Komtie er vanavond nog op? -wbw-
    @Demi&Naomi: Goodnight <3 !


    ars moriendi

    Oh, trouwens, Amy. Ik heb besloten jouw verhaal verder te gaan lezen als ik uit Frankrijk kom. Anders moet ik twee keer heel veel lezen en nu één keer alles. Sorry.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oeeehhh! Excited!


    Komtie er vanavond nog op? -wbw-
    @Demi&Naomi: Goodnight <3 !

    Hahaha, nee, het staat boven op mijn eigen computer nog, hihi. Ga nu even verder schrijven, denk ik! I'm off guuuuys, xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Oh, trouwens, Amy. Ik heb besloten jouw verhaal verder te gaan lezen als ik uit Frankrijk kom. Anders moet ik twee keer heel veel lezen en nu één keer alles. Sorry.

    Hihi, ik vind het prima hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dan komtie morgen neem ik aan? :9~ Can't wait 8D ! Welterusten alvast! <3 Ik kruip ook mijn nest maar eens in.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Dan komtie morgen neem ik aan? :9~ Can't wait 8D ! Welterusten alvast! <3 Ik kruip ook mijn nest maar eens in.

    Haha, morgen, promiseee!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Haha, morgen, promiseee!


    Me Gusta


    ars moriendi