• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Morning


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Good morning everyone! Ik ben vandaag nauwelijks tot helemaal niet online want ik denk dat ik maar eens gewoon lekker in de tuin ga zitten met een boek c:

    En daarbij zaten er vannacht een wesp en een vlinder in mijn kamer die ik pas om 2 uur te pakken kreeg dus ik ben ook doodop c:


    Chaos is a ladder.

    Very good morning to you guys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goodmorning, dushi's. (cat)


    ars moriendi

    Oh gosh, te veel inspratie


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lekker cliché :') Maar wat vinden jullie?

    De mooie Isabel is opgegroeid midden in Buenos Aires, de hoofdstad van Argentinië. De Argentijnse schone komt uit de elite wijk van deze immense stad en is op elk feestje met een beetje flair te vinden. Isabel is na de dood van haar vader niet van plan haar status in deze wereld op te geven en wordt door haar familie gestimuleerd om een rijke man te trouwen. Isabel wordt in razend tempo omgetoverd van een feestbeest naar een klassenvolle vrouw, een golddigger. Wanneer het WK in 2014 wordt georganiseerd door buurland Brazilië ziet de negentien jarige Isabel haar kans schoon en vertrekt naar São Paulo, de stad waar alles begint. Het meisje slaat al snel een voetballer aan de haak en is door het dolle heen. Maar wanneer Isabel […] ontmoet, een jongen uit São Paulo, raakt ze in de war. Kiest Isabel voor haar familie, het geld, de toekomst of kiest ze voor haar hart?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Lekker cliché :') Maar wat vinden jullie?

    (...)


    klinkt leuk (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    Lekker cliché :') Maar wat vinden jullie?

    (...)


    Klinkt goed! (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    Lekker cliché :') Maar wat vinden jullie?

    (...)

    Me likess


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Lekker cliché :') Maar wat vinden jullie?

    (...)


    Lijkt me echt geweldig:D


    ~

    And helleu babes(flower)


    ~

    Dag allemaal (:

    Jeez, ik kan niet wachten tot het voetbalseizoen weer echt begint.. er zijn amper voetbaltijdschriften. =S

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:15 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Jeez, ik kan niet wachten tot het voetbalseizoen weer echt begint.. er zijn amper voetbaltijdschriften. =S


    Of nieuws. Mijn avonden zijn kaal :') Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Jeez, ik kan niet wachten tot het voetbalseizoen weer echt begint.. er zijn amper voetbaltijdschriften. =S


    Haha, same here! Niet dat het Belgisch voetbal me zo boeit, maar voetbal blijft voetbal (: en vanaf september mag ik ook weer zelf gaan spelen, hoera!


    The truth may be orange!