• Kristen Stewart gaat diep door het stof na haar slippertje (affaire) met de getrouwde regisseur Rupert Sanders. De actrice zegt spijt te hebben en zielsveel van haar vriend Robert Pattinson te houden.

    "Ik heb heel veel spijt van het verdriet en de schaamte die ik heb toegebracht aan mijn naasten", aldus Stewart in een verklaring aan diverse Amerikaanse media. "Door deze ondoordachte actie heb ik mijn relatie met de belangrijkste persoon uit mijn leven op het spel gezet, degene van wie ik het meeste houd en die ik het meeste respecteer: Rob. Ik hou van hem, ik hou van hem. Het spijt me heel erg."

    Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders, die twee kinderen heeft met zijn vrouw, heeft net zoveel spijt als Stewart. "Mijn prachtige vrouw en hemelse kinderen zijn mijn alles. Ik hou van hen met heel mijn hart en bid dat we samen door deze moeilijke periode komen."

    De 22-jarige Stewart heeft sinds 2009 een relatie met Robert Pattinson. De 41-jarige Sanders is getrouwd met actrice Liberty Ross, die net als Stewart een rol had in Snow White and the Huntsman.



    Bron: Novum en FOK.nl

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:50 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Hahahha wie wil er nou een relatie met zo'n emotieloze plank :"D


    Calice in Molderland

    Deathdrinker schreef:
    Hahahha wie wil er nou een relatie met zo'n emotieloze plank :"D

    Haha, dacht ik ook net. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik geloof het niet en het maakt me ook niet heel veel uit als het zo zou zijn, en even, Kristen speelde een geweldige rol in de snowwhite & the huntsman film.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wel erg dat die vrouw ook een rol speelde in die film. Naja wie zegt tenslotte dat het waar is. Eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo veel al vind ik Kristen en Robert wel schattig samen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    That stupid- whaaaaaaathewugfqkjef.
    Rupert Sanders isn't even that handsome. Omg. I want to throw a brick at her.

    Als ze dan toch de drang om vreemd te gaan niet kon weerstaan, had ze beter wat uit kunnen spoken met Chris Hemsworth dan met die regisseur. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Als ze dan toch de drang om vreemd te gaan niet kon weerstaan, had ze beter wat uit kunnen spoken met Chris Hemsworth dan met die regisseur. (krul)


    Maar Chris Hemsworth is ook getrouwd. Ik denk dat zijn vrouw en dochter daar niet blij mee zouden zijn.


    Physics is awesome

    Deathdrinker schreef:
    Hahahha wie wil er nou een relatie met zo'n emotieloze plank :"D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    bijzonder schijnbaar zijn ze beiden heel gelukkig met hun huidige relatie maar toch gaan ze vreemd. Appart.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Aragog schreef:
    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Uneventful schreef:
    That stupid- whaaaaaaathewugfqkjef.
    Rupert Sanders isn't even that handsome. Omg. I want to throw a brick at her.

    eeehm, people, het is nep... op die site staat een link naar meer info, daar staat een foto bij... gefotoshopped,
    1: Kirsten heeft geen tattoo op haar hand (de vrouw van die man wel...),
    2: die vrouw heeft gezegt dat zij het was in die foto die op het web staat.... 3: het is duidelijk gefotoshopped, 2 gezichten op elkaar geplakt.


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Ik heb geen medelijden met mensen die vreemd gaan.


    Life is hard and then we die

    Neelsel schreef:
    Dat mens kan mij echt geen bal schelen, net zoals de rest van de sterrenwereld.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen medelijden met mensen die vreemd gaan.

    Plus ze is het echt een dom wijf. Dat blijkt wel weer.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 17:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherbear schreef:
    nog steeds denk ik dat robert en kristen een soort van publicatie-koppeltje voor de film twilight zijn, dat het dus niet echt is..

    Dat doet me zo hard denken aan The Hunger Games. (cat)