• Kristen Stewart gaat diep door het stof na haar slippertje (affaire) met de getrouwde regisseur Rupert Sanders. De actrice zegt spijt te hebben en zielsveel van haar vriend Robert Pattinson te houden.

    "Ik heb heel veel spijt van het verdriet en de schaamte die ik heb toegebracht aan mijn naasten", aldus Stewart in een verklaring aan diverse Amerikaanse media. "Door deze ondoordachte actie heb ik mijn relatie met de belangrijkste persoon uit mijn leven op het spel gezet, degene van wie ik het meeste houd en die ik het meeste respecteer: Rob. Ik hou van hem, ik hou van hem. Het spijt me heel erg."

    Snow White and the Huntsman-regisseur Sanders, die twee kinderen heeft met zijn vrouw, heeft net zoveel spijt als Stewart. "Mijn prachtige vrouw en hemelse kinderen zijn mijn alles. Ik hou van hen met heel mijn hart en bid dat we samen door deze moeilijke periode komen."

    De 22-jarige Stewart heeft sinds 2009 een relatie met Robert Pattinson. De 41-jarige Sanders is getrouwd met actrice Liberty Ross, die net als Stewart een rol had in Snow White and the Huntsman.



    Bron: Novum en FOK.nl

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:50 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen medelijden met mensen die vreemd gaan.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dat doet me zo hard denken aan The Hunger Games. (cat)

    You are not the only one.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xLordLoss schreef:
    eeehm, people, het is nep... op die site staat een link naar meer info, daar staat een foto bij... gefotoshopped,
    1: Kirsten heeft geen tattoo op haar hand (de vrouw van die man wel...),
    2: die vrouw heeft gezegt dat zij het was in die foto die op het web staat.... 3: het is duidelijk gefotoshopped, 2 gezichten op elkaar geplakt.


    Haha, werelddrama om iets dat niet waar is. Haha!


    Food.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dat doet me zo hard denken aan The Hunger Games. (cat)

    Wat heb ik gemist?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uneventful schreef:
    That stupid- whaaaaaaathewugfqkjef.
    Rupert Sanders isn't even that handsome. Omg. I want to throw a brick at her.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Memoria schreef:
    (...)
    Wat heb ik gemist?

    Katniss doet toch ook alsof ze samen is met Peeta voor de TV?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aragog schreef:
    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    CyberLord schreef:
    (...)
    Katniss doet toch ook alsof ze samen is met Peeta voor de TV?

    Ik dacht dat ze echt in real live bedoelde (;
    Maar ja, nu moet ik daar ook aan denken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb geen medelijden met mensen die vreemd gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    CyberLord schreef:
    (...)
    Katniss doet toch ook alsof ze samen is met Peeta voor de TV?


    Haha, maar Kristen en Robert worden niet vermoord. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    She does not even deserve Robert.
    Emotieloze plank dat ze is.
    Ik heb echt medelijden met Robert omdat hij op het punt stond haar ten huwelijk te vragen...


    Miep

    Science schreef:
    She does not even deserve Robert.
    Emotieloze plank dat ze is.
    Ik heb echt medelijden met Robert omdat hij op het punt stond haar ten huwelijk te vragen...

    Dat laatste is ook niet waar, niemand heeft dat ooit gezegd. Dat dacht de media alleen maar, omdat Rob in juwelierszaken is geweest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Aragog schreef:
    WAT hahaha.
    *kruipt onder steen vandaan*


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat het voor spijt nu te laat is, hadden ze maar eerder moeten bedenken...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio