• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    -Mijn topics-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, maar ik wist niet dat Kato alleen met Nele en Nena ging. Ik dacht over de hele meeting. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iedereen die wilt mag mee. (;
    En dat is momenteel Nena, Kato en ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    abo


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een bus rond 12u18 wat maakt dat ik ongeveer rond 12u48 op roosevelt ben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'll be there. Btw, sorry voor de late reactie, ik was naar Triggerfinger op suikerrock.

    Om hoelaat zal je er zijn, Erika? 13h?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Om hoelaat zal je er zijn, Erika? 13h?


    Rond 13:13, zoiets dacht ik. Ik hoop dat ik dan wat te doen ben want ik ga morgen naar Alice Cooper en dat duurt tot middennacht.

    Mijn topics


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    rollingdice schreef:
    (...)

    Rond 13:13, zoiets dacht ik. Ik hoop dat ik dan wat te doen ben want ik ga morgen naar Alice Cooper en dat duurt tot middennacht.

    Kay, veel plezier!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er zin in! c:

    Laswell schreef:
    Ik heb er zin in! c:

    Ik ook. :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kato, hoe lang is uw haar? :')
    En t is toch bruin he?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pss, Elise, welke trein zouden we nu nemen naar huis?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, juist. Ik ga kijken want ben de laatste dagen nog niet online geweest.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.