• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    Nefie schreef:
    Iedereen die wilt mag mee. (;
    En dat is momenteel Nena, Kato en ik.

    Ik wil wel, maar ik wil ook winkeltjes doen. D:


    Nefie schreef:
    (...)
    @Evelien? Pleite?


    Hollands woord. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ZACK schreef:
    (...)
    Zal ik zeker doen, als ik 100% zeker ben! Want het zou typisch zijn dat ik weer naar verkeerde mensen zwaai...


    Ik zwaai zo vaak naar de verkeerde mensen. Het doet me ondertussen niet veel meer. Ik kan er alleen maar om lachen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ZACK schreef:
    (...)
    Zal ik zeker doen, als ik 100% zeker ben! Want het zou typisch zijn dat ik weer naar verkeerde mensen zwaai...

    Zwaai gewoon.
    En als we niet kijken, moet je maar even Quizlet roepen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    (...)

    Ik zwaai zo vaak naar de verkeerde mensen. Het doet me ondertussen niet veel meer. Ik kan er alleen maar om lachen. :')

    Oh, ja, soms echt awkward.
    Je zit dan te zwaaien en teken te doen naar de auto, precies hetzelfde merk/model/kleur als het jouwe, komt ie dichterbij, is het hem niet.
    *ohfuckawkward*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Zwaai gewoon.
    En als we niet kijken, moet je maar even Quizlet roepen. (cat)

    Ik heb mijn trein pas om 12.52 en ben er van half 1 dus ik zal even bij de starbucks gaan zien als ik nog tijd heb want ik moet mijn ticketje nog kopen! En als jullie me zien mogen jullie me ook altijd roepen. Ik ben blond en veeeel te groot! hehe


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    (...)
    Ik heb mijn trein pas om 12.52 en ben er van half 1 dus ik zal even bij de starbucks gaan zien als ik nog tijd heb want ik moet mijn ticketje nog kopen! En als jullie me zien mogen jullie me ook altijd roepen. Ik ben blond en veeeel te groot! hehe

    Ik zie er hetzelfde uit. c: Blond en veel te groot, indeed.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:47 ]

    Nefie schreef:
    (...)
    Oh, ja, soms echt awkward.
    Je zit dan te zwaaien en teken te doen naar de auto, precies hetzelfde merk/model/kleur als het jouwe, komt ie dichterbij, is het hem niet.
    *ohfuckawkward*

    Ik ben eens bijna ingestapt in een verkeerde auto. D:

    Laswell schreef:
    (...)
    Ik zie er hetzelfde uit. c: Blond en veel te groot, indeed.

    Dubbelganger?! Dan zal ik je wel zien :'D Zitten jullie in de starbucks of staan jullie er gewoon dicht bij? (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben ook al om 12u45 weg. Morgenmiddag komt mijn beste vriendin terug van Spanje en ik wil haar echt nog eens zien na een maand... Morgen is ook de enige dag die nog mogelijk is, aangezien ik morgenavond naar mijn nonkel en tante moet en zij vanaf overmorgen werkt.
    Ik ga de meesten van jullie niet eens zien. D:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 23:49 ]