• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    Die trein komt een minuut nadat die van mij richting naar huis vertrokken is toe. En dan moet ik een uur wachten. Terwijl het nu maar een kleine drie kwartier zou zijn.
    Ik weet niet hoe lang jij moet wachten op aansluiting maar drie kwartier wachten, met een beetje gezelschap, zie ik toch veel beter zitten dan 's avonds een uur alleen in Gent te moeten zitten wachten.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Om hoelaat is iedereen pleite?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Kato, hoe lang is uw haar? :')
    En t is toch bruin he?

    Jep, lichtbruin/bruin, het komt zo'n 15/20 cm tot over mijn schouders. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oké ^^

    Dan heb ik iedereen behalve Elissa.
    Wanneer ging zij weten of ze kwam?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Die trein komt een minuut nadat die van mij richting naar huis vertrokken is toe. En dan moet ik een uur wachten. Terwijl het nu maar een kleine drie kwartier zou zijn.
    Ik weet niet hoe lang jij moet wachten op aansluiting maar drie kwartier wachten, met een beetje gezelschap, zie ik toch veel beter zitten dan 's avonds een uur alleen in Gent te moeten zitten wachten.

    Dat is te ingewikkeld voor mijn vakantiebreintje.
    Wat het lastig maakt, is dat je niet vermeld welke treinen je bedoelt. (cat)
    Kay, ff op facebook bespreken.

    @Evelien? Pleite?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Naar huis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (En dan zegt Nena dat VB'ers geen dialect hebben)
    Elise en ik nemen de trein naar huis om 18h52. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er zin in.
    btw. Ik neem de trein terug om 17:47

    Ik zei dat ik geen accent heb, over dialect heb ik nooit iets gezegd, lol. c:
    Ik ben er om kwart na elf, en ik ga om 15u47 weg.

    Allemaal 't zelfde.

    Ik hoop dat Goedele vanavond nog op Facebook komt, dan kan ik haar vragen welke treinen ze neemt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha ik ben rond 11 - 12 uur in antwerpen aan het centraal station morgen. Wel om een trein te nemen.

    :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    Haha ik ben rond 11 - 12 uur in antwerpen aan het centraal station morgen. Wel om een trein te nemen.

    :Y)

    Kom eens zwaaien naar ons. c:

    Laswell schreef:
    (...)
    Kom eens zwaaien naar ons. c:

    Zal ik zeker doen, al vrees ik ervoor dat ik jullie niet zal herkennen of jullie moeten allemaal een rode t-shirt aandoen! Doe dat maar! héhe.


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    (...)
    Zal ik zeker doen, al vrees ik ervoor dat ik jullie niet zal herkennen of jullie moeten allemaal een rode t-shirt aandoen! Doe dat maar! héhe.

    Ik denk dat ik geen rode T-shirts heb thuis. D: Maar ik ben heel groot en Kato heel klein, dus als je een grote blonde en een kleine bruine en een middelmatige Nele met blond/bruin haar ziet, mag je zwaaien. Want dat zijn wij. c:

    Laswell schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik geen rode T-shirts heb thuis. D: Maar ik ben heel groot en Kato heel klein, dus als je een grote blonde en een kleine bruine en een middelmatige Nele met blond/bruin haar ziet, mag je zwaaien. Want dat zijn wij. c:

    Zal ik zeker doen, als ik 100% zeker ben! Want het zou typisch zijn dat ik weer naar verkeerde mensen zwaai...


    Some people make the world special just by being in it