• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Oké c:
    Ik ken eigenlijk geen andere usernames van jou dan Aria. Ik kijk zo even bij je ouder usernames.
    En ik mag de mijne ook veranderen, weet al waar in, maar ik doe het morgen, denk ik.

    Hahahaha, ik heb heel veel Hunger Games usernames gehad, hihi. Op T0RRES kan je hem zeker veranderen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik heb heel veel Hunger Games usernames gehad, hihi. Op T0RRES kan je hem zeker veranderen?


    Hihi ik ken jou nog van met xoxooamy. (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Hihi ik ken jou nog van met xoxooamy. (:

    Hahahaha, dat was m'n eerste username en toen heette jij 3D, hihihi. Ik ken jou dan ook al vanaf het begin dat ik op Q zat en een heel erg falende Glee story had, yes. Long time ago.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Hahahaha, ik heb heel veel Hunger Games usernames gehad, hihi. Op T0RRES kan je hem zeker veranderen?

    Nee? Ik kan op dit account mijn username veranderen. T0RRES heb ik overigens verwijderd.
    En ik heb even gekeken bij je oude usernames. Heb je 'Forbes' genomen na aanleiding van Caroline Forbes? (';


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Nee? Ik kan op dit account mijn username veranderen. T0RRES heb ik overigens verwijderd.
    En ik heb even gekeken bij je oude usernames. Heb je 'Forbes' genomen na aanleiding van Caroline Forbes? (';

    Ja! Goed geraden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    En trouwens, ik kan jouw account T0RRES nog gewoon zien, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ja! Goed geraden. (:

    Ik herkende het meteen c:

    Nieve schreef:
    En trouwens, ik kan jouw account T0RRES nog gewoon zien, hahaha.

    Echt? Als ik naar die pagina ga, staat er: Deze user is niet meer actief!


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    (...)
    Hahahaha, dat was m'n eerste username en toen heette jij 3D, hihihi. Ik ken jou dan ook al vanaf het begin dat ik op Q zat en een heel erg falende Glee story had, yes. Long time ago.


    Oooomg ja, ik was je grootste fan haha! Sindsdien lees ik echt al jouw stories, tenminsten zo goed als. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb bijna niemand waarvan ik zeg: Nou, die heeft alleen maar goede stories.
    Alhoewel ik vind dat Cliffhanger en Hazell wel heel goed kunnen schrijven.


    Chaos is a ladder.

    Mesut schreef:
    (...)

    Oooomg ja, ik was je grootste fan haha! Sindsdien lees ik echt al jouw stories, tenminsten zo goed als. _O_

    Hahaha, en toen ging ik ook jouw stories lezen - ook een glee volgensmij - en 'when the devil takes over' en alles, en toen gingen we samen een glee verhaal schrijven en kwamen we niet verder dan twee hoofdstukjes, HAHA.

    @Kim, bij mij staat er dat ook, maar ik heb nog meerdere opties. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Hahaha, en toen ging ik ook jouw stories lezen - ook een glee volgensmij - en 'when the devil takes over' en alles, en toen gingen we samen een glee verhaal schrijven en kwamen we niet verder dan twee hoofdstukjes, HAHA.

    @Kim, bij mij staat er dat ook, maar ik heb nog meerdere opties. (wbw)

    Welke opties dan?


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Welke opties dan?

    Eh, ik weet niet of ik dat mag zeggen, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Eh, ik weet niet of ik dat mag zeggen, HAHA.

    Anders via een pb of zo? Want... Ik wil weten wat je ziet bij mijn profiel ;o


    Chaos is a ladder.

    Kent iemand nog leuke liedjes? Ik wil graag mijn iPod aanvullen voor ik naar Spanje vertrek (:


    The truth may be orange!

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Anders via een pb of zo? Want... Ik wil weten wat je ziet bij mijn profiel ;o

    Nee, ik weet niet of ik dat überhaupt wel mag vertellen. Ik kan in ieder geval je strafblad zien. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.