• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Boutella schreef:
    (...)

Van de week wordt het weer in Frankrijk een stuk minder. Van 37 graden naar 23 graden ):

Tyfuszooi, echt waar..?

ars moriendi

S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijn gek op de zomer, de zon en de warmte. Dus vaak gaan wij wel naar warme gebieden. Maar ik zoek dan meestal verkoeling in het zwembad of ergens bij een restaurantje met airco. De herfst is mijn favoriete seizoen, vooral nu, omdat ik niet meer met de fiets naar school hoef c:

Kunnen wij switchen van familie 's zomers?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Huntelaar schreef:
    (...)
    Tyfuszooi, echt waar..?

Ja. Ik baal ook. Als we aankomen maandag is het Fuking 19 graden!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    Kunnen wij switchen van familie 's zomers?

Haha, goed idee! (krul)

Chaos is a ladder.

Boutella schreef:
    (...)

Ja. Ik baal ook. Als we aankomen maandag is het Fuking 19 graden!

Kutzooi. Daar heb je dan de hele vakantie naar uitgekeken.. hopelijk valt het mee en zitten ze er naast met het weerbericht..

ars moriendi

Heb je Sneijder trouwens al binnen, Kim? Haha;D

ars moriendi

Ik blijf deze leuk vinden...

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    Heb je Sneijder trouwens al binnen, Kim? Haha;D

I've cancelled it... I said I was changing my mind.

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Kutzooi. Daar heb je dan de hele vakantie naar uitgekeken.. hopelijk valt het mee en zitten ze er naast met het weerbericht..

Waar ga je precies heen dan in France? In zit bij Bergerac, tussen Bordeaux en Limoges in en daar is het vandaag nog 31 graden, morgen 25 en dinsdag minimaal 11 tot maximaal 31 '-.- Duidelijk hè. Hahaha. Maar heel veel regen waarschijnlijk.

Oh.. why?

Ik ga trouwens even mijn hondje naar het hondenhotel brengen :(

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Oh.. why?

Ik ga trouwens even mijn hondje naar het hondenhotel brengen :(

Ik weet niet. Ik ben er niet meer zo enthousiast over als eerst...

Chaos is a ladder.

Ik heb gewoon een heel topic gemist haha
    @Claire, jij ging toch ook naar de Dordogne ?? Waar precies ??

VanDerVaart schreef:
    Ik heb gewoon een heel topic gemist haha
    @Claire, jij ging toch ook naar de Dordogne ?? Waar precies ??

Waar zit jij dan?

S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ik weet niet. Ik ben er niet meer zo enthousiast over als eerst...

Whut?! Niet meer enthousiast over Wesley O.o.

Mijn Crisshirtje bestel ik als ik uit Frankrijk kom. Overal waar ik kom wil ik een shirtje meenemen. Uit Uganda konden we ze ook halen maar helaas, de Evenaar stop hebben ze overgeslagen '-.-

Boutella schreef:

Whut?! Niet meer enthousiast over Wesley O.o.

Mijn Crisshirtje bestel ik als ik uit Frankrijk kom. Overal waar ik kom wil ik een shirtje meenemen. Uit Uganda konden we ze ook halen maar helaas, de Evenaar stop hebben ze overgeslagen '-.-

Nah, jawel... Alleen ik heb best veel dingen die ik momenteel wil hebben en dus komt Wesley even op de laatste plaats.

Chaos is a ladder.