• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga boodschappen doen met mama! Misschien tot straks? En anders niet, want dan zit ik in de tuin.


    Chaos is a ladder.

    Eindelijk zit mijn haar weer zoals het ooit is bedoeld. Zonder pluis, netjes verdeeld, pony aan de verkeerde kant en vol met krullen. Na drie weken Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ja, ik wist het niet zeker of je haar nou leuk vond of niet dus vandaar (';
    Maar bedankt, in ieder geval. (';


    Yolanthe is een golddigger and I don't like het either :)


    ~

    S0MERHALDER schreef:
    Ik ga boodschappen doen met mama! Misschien tot straks? En anders niet, want dan zit ik in de tuin.


    Byee Kimmiee (K)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb in totaal 65 muggenbulten op dit moment dus als je die bedoeld; JA.


    mygash ik werd gek als ik dat had :$


    ~

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ik weet niet. Ik ben er niet meer zo enthousiast over als eerst...
    Alleen ik heb best veel dingen die ik momenteel wil hebben en dus komt Wesley even op de laatste plaats.

    Oh, jammer.


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Yolanthe is een golddigger and I don't like het either :)


    De enige Yolanthe die ik leuk vind is Lies ;D Tijdens een optreden waren we een koppel. Zij Yolanthe omdat ze tien centimeter langer is en ik was Wesley :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    Hebben jullie ook zoveel last van jeukbulten?:$

    Gosh, ja, er zit hier echt zo'n (^%(*)#-mug op mijn kamer die me echt al 3 nachten terroriseert.


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    mygash ik werd gek als ik dat had :$


    Ach, ze hebben allemaal al gebloed. Mijn been zit onder de littekens, Jippie. Maar ze jeuken niet meer, ze zijn ontstoken door het zand en slechte hygiëne :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, ze hebben allemaal al gebloed. Mijn been zit onder de littekens, Jippie. Maar ze jeuken niet meer, ze zijn ontstoken door het zand en slechte hygiëne :')


    Ik krab ook door tot ze open zijn want dan jeukt het idd niet meer :)


    ~

    asfdgsahhsa,

    Drie weken voordat we weg gingen moesten we een kaart naar onszelf schrijven over wat je hoopte, verwachte, bang voor was etc. Nu heb ik hem ontvangen en met allemaal lieve reacties erbij. Ik word zo blij van die mensen, Arghh TERUG!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik krab ook door tot ze open zijn want dan jeukt het idd niet meer :)


    Normaal doe ik het ook gewoon en dan helen ze beter maar door de uberslechte hygiëne en het vuil overal zijn mijn wondjes gaan ontsteken ): Dus het ziet 'r lekker uit :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Gosh, ja, er zit hier echt zo'n (^%(*)#-mug op mijn kamer die me echt al 3 nachten terroriseert.


    ik ga voor het slapen gaan eerst een rondje door men kamer alleen geeft het niks xD altijds snachts dat ze beginnen te zoemen vieze beesten:S


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ik ga voor het slapen gaan eerst een rondje door men kamer alleen geeft het niks xD altijds snachts dat ze beginnen te zoemen vieze beesten:S

    Ja, hier precies hetzelfde.. Klotedingen..


    ars moriendi

    Russian model and Portuguese footballer will get married on 12th July next year in Portugal, just 11 days after the European Championship finals.


    Weet iemand of ze nou wel of niet getrouwd zijn? Hij heeft d'r wel gevraagd en ze zouden deze zomer trouwen; dat is bevestigd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."