• Hee halloo,
    Ik ben dus vanplan om een nieuwe story te schrijven maar nou ben ik nog wat meer mensen nodig maaaar, om alles zelf te bedenken is vind ik best irritand Dus wil jij een rol in mijn story? Mijn Story gaat over een Meisje Elisabeth (Liz) Zelf is ze al vaak gekwest haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader (wat niet bepaal fijn is) en ook op school is ze niet veilig want ook daar word ze gepest zal ik zo zeggen. Tot ze Justin leert kennen..

    Ik ben nodig;
    - 5 Meisjes die zich gedragen als echte bitches zal ik zo zeggen,
    - één meisje die eerst de beste vriendin word van Liz maar haar daarna zegmaar een mes in de rug steekt enso
    - Vriendin van de beroemde Justin Bieberr!!
    - Nog 4 meisjes die gewoon normaal zijn zal ik zo zeggen ( de vriendinnen van Liz)
    Vul maar in ;
    -Rol
    - Voornaam , tweede naam , achternaam
    - Karakter
    - Woonsituatie
    - Uiterlijk (+ Foto aub?)
    - Hobby's
    - Famillie(Hoeveel broers, zussen etc + namen Kan ook Enig kind zijn hoor!)

    Sorryy was vergeten er bij te zetten Leeftijd is rond de 16 t/m 18 jaarr.x

    Vul maar in als je een rol wil! Ik zet binnenkort de link van mijn Story hier online als alles is gelukt enzo! xx

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:13 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    rol:gewone vriendin
    Voornaam , tweede naam , achternaam: Luca Eleonora Draison
    Karakter: Luca is een vrolijk en vriendelijk meisje. Ze is grappig en heeft een goed gevoel voor humor. Ze doet altijd alles voor haar vriendinnen en laat ze nooit stikken. Ze kan slecht tegen onrecht. Wat wel een minpuntje is, is dat ze snel is aangebrand en dus redelijk snel kwaad wordt. Beledegingen vindt ze niet erg, maar als mensen aan haar vriendinnen of familie komen wordt ze woest. Dan gaat ze ook snel slaan. Ze is beschermend naar haar dierbaren toe.
    Woonsituatie: Luca woont in een kleine flat wat nogal frustrerend is aangezien ze een groot gezin heeft. Ze deelt een kamer met haar broer(Dante).
    Uiterlijk (+ Foto aub?):



    Savannah Jayde
    Luca deelt snel klappen uit, maar ze ziet er niet intimiderend uit. Ze is eigenlijk gewoon een kleine opdondertje van 1.60 m. Ze is een beetje slordig en draagt meestal t-shirts met baggy broeken. Ze heeft een getinte huid en donker bruine ogen. Ze wordt gekenmerkt door haar onhandelbare donker bruine bos krullen.
    Hobby's: Luca is dol op paardrijden maar omdat haar ouders geen geld hebben om haar op les te zetten, springt ze soms gewoon op een paard dat ze in de wei ziet staan. Dan rijdt ze daarop.
    Famillie:Haar moeder (Rosalie) is Italiaanse, haar vader (Deman) is Amerikaans. Luca heeft vijf broers en zussen. Haar oudere zus (Annamaria 17). haar 1 jaar jongere broer(Dante) De tweeling Evita en Rosetta (10) en de jongste, haar broertje: Tobi (7)

    Ik wist niet hoe oud ze moest zijn, ik dacht 15/16/17 ofzo.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:18 ]


    They say I don't know when to give up

    naam: Issabell Georgina Victoria Mulbin
    leeftijd: 15
    Karakter: nou een verwaande bichte arrochant populair en een modepopje.
    woonsituatie: penthouse met ondergrondse garage
    uiterlijk:


    hobby's: shoppen, roddelen, zingen, dansen en jongens spotten
    Familie: eenigkind haar moeder Sandra Bella Mublin is 35 en dokter. haar vader Bernard Mublin is 40 en piloot.


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    - rol: Vriendin van Justin Bieber.
    - Voornaam , tweede naam , achternaam: Melany Glennis Coleman
    - Karakter: Melany is een lief meisje, ze staat voor iedereen klaar. Ze word door veel mensen gewaardeerd behalve dan toch de beliebers. Ze doet geen vlieg kwaad maar kan erg emotioneel zijn. Verder is Melany een schat van een meid en geeft iedereen een kans.
    - Woonsituatie: Melany heeft een normale woon situatie, heeft nog beide ouders. Moeder, Michele en vader, James. Melany heeft geen broertjes en/of zusjes en is niet arm, maar zeker ook niet de rijkste.
    - Uiterlijk (+ Foto aub?):


    nina dobrev
    - Hobby's: Melany houdt van piano spelen, dansen en zingen. Rondhangen met vrienden en natuurlijk winkelen.
    - Famillie(Hoeveel broers, zussen etc + namen Kan ook Enig kind zijn hoor!): (lees: staat in woonsituatie)
    Hoop dat het zo goed is?


    Life is a beautiful struggle

    rol: bitch
    Voornaam , tweede naam , achternaam: Rebecca Melissa Jones (17 jaar)
    Karakter: Rebecca is behoorlijk verwend en hierdoor erg irritant geworden. Ze is arrogant en wil alleen het beste voor zich zelf. Haar ouders werkten veel en vroeger was ze altijd opgezadeld met kindermeisjes. Om dit goed te maken kochten haar ouders alles voor haar. Ze is kleinzerig en gewoon erg zeikerig. Alles moet op haar manier. Ze is een echt leiderstype en iedereen loopt achter haar aan. Ze is goed in het beledigen en kleineren van mensen. Dat deed ze vroeger al bij haar kindermeisjes.
    Woonsituatie: Ze woont in een groot vrijstaand huis, met zwembad in de tuin.
    Uiterlijk (+ Foto aub?):



    Rebecca is 1.70 m lang. Ze heeft blond haar en blauwe ogen en verzorgd haar outfits tot in de puntjes. Ze is gek op naaldhakken en uitdagende kleding.
    Hobby's: Shoppen en foto's maken van zichzelf, uitgaan, dansen, kletsen met vriendinnen, roddelbladen lezen.
    Famillie: Haar vader (Erik) en haar moeder (Wendy) en haar jongere zusje (Scarlet).


    rol: gewone vriendin
    Voornaam , tweede naam , achternaam: Scarlet Macenzie Jones
    Karakter: Scarlet is een brutaal meisje dat schijt heeft aan alles en iedereen. Ze heeft een vreemd gevoel voor humor en heeft niet veel vrienden. Ze is niet zo'n prater maar wel een goede luisteraar. Ze laat niemand vertellen wat ze moet doen. Ze is een buitenbeentje en heeft altijd ruzie met haar zus Rebecca. De twee kunnen elkaar niet uitstaan. Scarlet neemt het wel altijd voor haar vrienden op. Ze heeft net als haar zus het "tallent" mensen te kunnen vernederen.
    Woonsituatie: *zie Rebecca*
    Uiterlijk (+ Foto aub?):


    Scarlet is 1.65 m lang. Ze houd van alternatieve kleding en draagt meestal donkere make-up. Ze is eigenlijk gewoon het tegenovergestelde van haar zus. Ze heeft blauwe ogen, net als Rebecca, maar heeft haar blonde haar zwart geverfd. De gekleurde plukjes hebben iedere maand een nieuwe kleur.
    Hobby's: Scarlet tekent erg veel manga, hier is ze gek op. Ze houd ook van zingen maar vindt dat ze dit niet kan.
    Famillie: *zie Rebecca*

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:17 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    -Rol : beste vriendin
    - Voornaam , tweede naam , achternaam : Romee (Ro) Frietst
    - Karakter : Vriendelijk, behulpzaam, verlegen, zorgzaam, Wilt iedereen het naar zn zin maken.
    - Woonsituatie : een groot nieuwbouwhuis
    - Uiterlijk (+ Foto aub?)


    - Hobby's : Tekenen, Winkelen, gezellig met vriendinnen zijn.
    - Famillie : Alleenstaande moeder (Karin)van 32, Vader is overleden, zusje van 2 jaar (emily)


    wat is dat ?!

    tada een rolletje voor jou! hopelijk vind je hem leuk!

    Rol: 1 meisje van de 4 meiden die normaal zijn zeg jij maar, vriendin van liz dus! wooow vette lange zin!!!!
    - Voornaam , tweede naam , achternaam: hailey smits
    - Karakter: hailey is een heel lief meisje en ja kan met al je problemen bij haar komen, bij vreemde mensen is ze verlegen maar is ze lekker met haar vriendinnen kan ze lekker gek doen en zich zelf zijn. ze is niet zo iemand die lekker op een terrasje wil zitten en voor zich uit wil staren, ze wil dingen doen, en is altijd op zoek naar iets spannends, waardoor ze nog wel eens in de problemen kan raken. ze is ook onwijs koppig dus soms sleurt ze haar vriendinnen ook mee in haar problemen. ze weet altijd wat te doen, en heeft voor al je problemen een oplossing.
    - Woonsituatie: haar ouders zijn opgepakt toen ze vluchtte uit irak. ze woont nu samen met haar broer bij hun oom die onwijs veel geld heeft dus ook een super groot huis!
    - Uiterlijk (+ Foto aub?): wat ben ik weer lief want je krijgt van mij een foto! weet niet hoe je die hier zet dus ik doe het zo! http://i55.tinypic.com/doud01.jpg
    hailey is een tenger meisje. ze heeft een mooie zachte huid, haar haar zit altijd goed in model, en ze hoeft maar een klein beetje make-up op. kort om ze is echt een mooi meisje. ze vind zich zelf allen nogal lelijk, tedik, en raar haar. daar door laat ze eten vaak staan, en koopt duizelde zalfjes en prutjes die goed zijn voor je huis, lichaam, haar en alles.
    - Hobby's: lekker gek doen met vriendin, iets spannends, films kijken die altijd uit lopen op een popcorn gevecht met haar vriendinnen, en lekker de stad in.
    - Famillie: ze heeft 1 broer en is er ook onwijs dik mee. ze praten overal graag over en ze weten alles van elkaar, iets wat haar vriendinnen gek vinden want die bespreken die dingen dus nooit met hun broers. ze weet dus niet of ze nog ouders heeft, het liefste wat hailey wil doen in haar hele leven is naar ze op zoek gaan. maar ze woont nu nog bij haar stinkend rijke oom. hij is zaken man en dus niet vaak thuis. hailey heeft er geen problemen mee. zei heeft haar broer en haar vriendinnen, als haar oom weg is houd ze vaak sleep overs bij haar thuis.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    -Rol: Bitch
    - Voornaam , tweede naam , achternaam: Joahanna Anastasia Gonzalez
    - Karakter: Joahanna is echt een kakker ze is rijk en is erg verwend. Ook doen haar vriendinnen alles voor haar om bij haar in de buurt te komen als ze cola wilt zegt COLA en het wordt voor haar gebracht. Ook is ze er kieskeurig ze drinkt alleen maar cola light als frisdrank en als eten wilt ze alleen maar salade met biologische kip.
    - Woonsituatie: Joahanna woont in een villa
    - Uiterlijk (+ Foto aub?)


    - Hobby's: Joahanna zegt altijd dat ze geen hobby's heeft maar als ze alleen is houdt Joahanna van lezen en verhalen schrijven maar dat zegt ze nooit tegen iemand
    - Famillie: Joahanna woont in een groot gezin. In de villa waar ze woont wonen maar liefst 15 mensen. Joahanna haar 7 broers en zussen. Haar ouders en Oma van moeders kant plus de kok,butler,schoonmaakster en tuinman


    Mijn geheim is geheim

    Okee ik ben begonnen hier is de Link! Lees maar als jullie willen.. 'xoxo Mij

    Alone In The World || Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 14:52 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    hey wil je misschien in dit topic neerzetten welke rollen je gaat gebruiken, of weet je dat nog niet? maakt eigenlijk niet uit want ik volg je story toch...maar zou fijn zijn ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    hey wil je misschien in dit topic neerzetten welke rollen je gaat gebruiken, of weet je dat nog niet? maakt eigenlijk niet uit want ik volg je story toch...maar zou fijn zijn ^^


    Denk dat ik iedereen ga gebruiken ;)


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Als het nog kan , wil ik de GF van JB wel doen :) xx


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Als het nog kan , wil ik de GF van JB wel doen :) xx


    Haha uhm die is wel al bezet :( Uhm je kan ook het zusje van Jb zijn?x


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Halfbloedjee schreef:
    (...)

    Haha uhm die is wel al bezet :( Uhm je kan ook het zusje van Jb zijn?x


    Whoopsie.. Over het hoofd gezien.. Ik ga m aanmaken (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Zus van JB
    Voornaam , tweede naam , achternaam : Ciara Masie Bieber
    Karakter : Ciara is een lief meisje en is populair op school. Onder andere omdat ze hét zusje van Justin Bieber is. Ze probeert zoveel mogelijk haarzelf te blijven , wat op sommige momenten niet lukt.
    Woonsituatie : Ze zit meestal alleen thuis omdat haar ouders weg zijn en haar broer op tour zit of een concert ergens geeft. Maar soms gaat ze met hem mee.
    Uiterlijk (+ Foto aub?) :


    Hobby's: Gitaar spelen , zingen , uitgaan.
    Familie Broer , Moeder en Vader


    I don't want you to die, I want you to suffer.