• Vanavond beginnen de Olympische Spelen. (krul)
    Wie gaat er kijken naar de openingsceremonie/de spelen zelf?

    Ik heb trouwens geen idee of hier al een topic van was, als dat zo is dan sorry.

    Nha het ziet er naar uit dat Clijsters deze match niet gaat winnen. En ze was nog zo goed bezig :(

    Nou ja, ik moet nog geen conclusies trekken, ze zijn 8 minuten bezig.

    (Voor degene die iets van tennis snappen, het is 2-0 in de eerste set )

    Klik

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:48 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Wat had Anky dan? :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan serieus geen zak van turnen, maar het is echt geweldig om te zien. Onze Celine is trouwens supe
    rgoed bezig, ze heeft 57,nogwat punten en staat volgens mij op de hoogste plek in het klassenment die een Nederlandse turnster in de meerkampfinale ooit heeft gestaan ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    August29 schreef:
    Nha het ziet er naar uit dat Clijsters deze match niet gaat winnen. En ze was nog zo goed bezig :(

    Nou ja, ik moet nog geen conclusies trekken, ze zijn 8 minuten bezig.

    (Voor degene die iets van tennis snappen, het is 2-0 in de eerste set )

    Klik



    Dat valt toch nog mee. Ze kan de set toch nog halen. Ik weet niet hoe het nu zit, ben niet aan het kijken.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hiddlestons schreef:
    Wat had Anky dan? :3

    Hoe bedoel je? Ze zijn vandaag volgens mij pas net begonnen met dressuur.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hiddlestons schreef:
    Wat had Anky dan? :3


    Weet ik niet, ze lieten niet alles zien. Maar Salinero, het paard van Anky, is erg oud voor een top dressuurpaard en is gewoon niet zo soepel meer als vroeger. Anky zei ook dat een medaille er niet in zou zitten, maar ze hebben het alsnog super goed gedaan. Het zag er gewoon awesome uit, zij samen :3.


    i put the fun in funeral

    Mysteria schreef:
    Ik kan serieus geen zak van turnen, maar het is echt geweldig om te zien. Onze Celine is trouwens supe
    rgoed bezig, ze heeft 57,nogwat punten en staat volgens mij op de hoogste plek in het klassenment die een Nederlandse turnster in de meerkampfinale ooit heeft gestaan ^^


    Ik heb aardig lang op turnen gezeten, het is inderdaad super om te zien. Het gaat ook niet vervelen, tenminste mij niet. En Celine deed het inderdaad heel erg goed! Maar ik ben blij voor Douglas, zo jong en al een goude medaille, respect.


    i put the fun in funeral

    Goud! 8D


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb aardig lang op turnen gezeten, het is inderdaad super om te zien. Het gaat ook niet vervelen, tenminste mij niet. En Celine deed het inderdaad heel erg goed! Maar ik ben blij voor Douglas, zo jong en al een goude medaille, respect.

    Ja, ik zit dan echt met zo'n gezicht van O_o Ga ik nooit kunnen en wil ik ook niet x'D
    Audacity schreef:
    (...)

    Weet ik niet, ze lieten niet alles zien. Maar Salinero, het paard van Anky, is erg oud voor een top dressuurpaard en is gewoon niet zo soepel meer als vroeger. Anky zei ook dat een medaille er niet in zou zitten, maar ze hebben het alsnog super goed gedaan. Het zag er gewoon awesome uit, zij samen :3.

    Haar man/coach was die ochtend ziek geworden. Ze moest zelfs huilen. 't Was echt superzielig om te zien....

    Wiehoe, nog een gouden medaille erbij *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    YAY! GO NEDERLAND ^^ :3

    Mijn moeder en ik gingen zingen :Y) neeeederland o neeeeederland jij bent de kampiooeeennnnnn. Wij houden van oraaaaannnje om zijn daaaaden en zijn doeeeennnn!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mysteria schreef:
    (...)
    Haar man/coach was die ochtend ziek geworden. Ze moest zelfs huilen. 't Was echt superzielig om te zien....


    Echt waar? D:
    Had ik helemaal niet gezien.


    i put the fun in funeral

    wie heeft er goud voor welk onderdeel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Audacity schreef:
    Goud! 8D


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rechazame schreef:
    wie heeft er goud voor welk onderdeel?


    Ranomi Langeachternaam, 100 meter vrije slag :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Echt waar? D:
    Had ik helemaal niet gezien.

    Was bij de samenvatting van de dag. Het zag er verschrikkelijk zielig uit. :[


    Deep inside, I've never felt alive