• Vanavond beginnen de Olympische Spelen. (krul)
    Wie gaat er kijken naar de openingsceremonie/de spelen zelf?

    Ik heb trouwens geen idee of hier al een topic van was, als dat zo is dan sorry.

    Amon schreef:
    Iemand enig idee waar ik het kan terug kijken? Ik zat gisteren in de auto :W

    Volgens mij op nos.nl


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaja, België gaat toch al met 1 bronzen medaille naar huis.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Ik vond het wel een hele mooie openingsceremonie. Echt prachtig. Bijna perfect. Toch was ik wel, tegen beter weten in, enigszins teleurgesteld toen David Tennant de vlam niet kwam aansteken ><
    You're not alone. Wel leuk dat je de Tardis op een gegeven moment hoorde.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 16:53 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Jaja, België gaat toch al met 1 bronzen medaille naar huis.



    Hoppa! (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Leannan schreef:
    Om eerlijk te zijn boeien de olympische spelen me totaal niet...Ik kijk niet graag naar sport op televisie.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik heb gisteren wel de opening gezien, maar de rest ga ik waarschijnlijk toch niet kijken omdat het me weinig interesseert.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eigenlijk wil ik het wel terugkijken.. ik had gisteren namelijk een feest. Maar ik denk dat ik het af en toe ga kijken. Wanneer ik me verveel of wat dan ook. Ik vind het wel gaaf om te zien overigens, gewoon vanwege de vele verschillende sporten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Phootos schreef:
    Ik wou de openingsceremonie kijken zoals elk jaar , maar er waren vrienden bij mijn thuis blijven slapen en we waren aan het zwemmen. Dus heb ik ze niet kunnen kijken. De sporten kijk ik ook wel, maar niet een hele dag. Ik zet de tv gewoon op en terwijl zit ik wat op de laptop.


    Elke 4 jaar, bedoel je?

    Ik wil de boogschutters best wel in actie zien, verder ben ik heel erg lui om te kijken..
    En de opening met Mr. Bean was écht brilliant!! :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CURLYMONSTER schreef:
    Nope, I don't care at all. (cat)


    Life is full of fake people

    Ik heb gisteravond gekeken tot Nederland voorbij kwam met de vlaggen. :')
    Ik vind de Spelen wel leuk, misschien omdat het een keer in de 4 jaar is.
    Sporten waar ik normaal niks aan vind vind ik nu leuk.

    Van de 115 Belgische atleten zijn er 3 van mijn gemeente, en zo groot is mijn gemeente niet hoor ( ~ 10.000 inwoners )

    *voelt zich trots*


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik ga sowieso het handballen kijken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Ik ga sowieso het handballen kijken. :Y)


    Denemarken - Zweden _O_ Heerlijke wedstrijd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga alleen het zwemmen en het paardrijden echt proberen te volgen. Andere sporten zijn ook wel leuk om te zien maar ik hoef die niet perse te volgen of zo.


    Chaos is a ladder.