• Dit vind ik dus best wel cute. Hij heeft dit echt getweet, want ik heb het ook zelf op twitter gezien. Dat vind ik dus echt lief. :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:04 ]


    The universal language of art.

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind dit gewoon al mooi als een celeb je terug tweet. Ze had hem niet ewven gementiond

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Stiles schreef:
    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel echt lief (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Laswell schreef:
    Da's wel lief, ja. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hij is echt een schat :) <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dit is SO SWEET! En dan heeft hij gelijk al die haters gedist die zeggen dat hij niet om zijn fans geeft en alleen maar arrogant is ;)


    What by Zeus' beard is going on????

    Nawhh, hij is zo lief <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Stiles schreef:
    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel echt lief (:


    Life is full of fake people

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat vind ik wel lief van hem. Ik heb niet zoveel met hem maar dat vind ik toch wel lief


    Physics is awesome

    Dit is wel heel lief.


    Alleen maar tranen van geluk

    Al vind ik zijn muziek echt helemaal niks, door dit soort dingen heb ik wel respect voor hem en vind ik hem een goed persoon.


    We've lived in the shadows for far too long.

    That's my boy.


    Life is a beautiful struggle