• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en gesmoord geluidje rolt over Eleadora's lippen naar buiten, terwijl haar lippen een spoor van kusjes achter laten in zijn nek. Eleadora laat haar handen over zijn rug glijden om deze uiteindelijk te laten rusten op zijn onderrug en hem dichter tegen zich aantrekt."Tu amo Julio" Fluisterde ze weer in zijn oor, waarna ze even zachtjes en speels in zijn oorlel beet, om vervolgens weer een spoor van kusjes in zijn nek achter te laten, en voorzichtig haar handen onder zijn shirt bracht en zachtjes over zijn onderrug wreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en gesmoord geluidje rolt over Eleadora's lippen naar buiten, terwijl haar lippen een spoor van kusjes achter laten in zijn nek. Eleadora laat haar handen over zijn rug glijden om deze uiteindelijk te laten rusten op zijn onderrug en hem dichter tegen zich aantrekt."Tu amo Julio" Fluisterde ze weer in zijn oor, waarna ze even zachtjes en speels in zijn oorlel beet, om vervolgens weer een spoor van kusjes in zijn nek achter te laten, en voorzichtig haar handen onder zijn shirt bracht en zachtjes over zijn onderrug wreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben weer terug van kamp, eindelijk, wat heb ik allemaal gemist?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eigenlijk niet zoveel. Julio (mijn personage) is aangekomen en is nu met Eleadora in de Ballroom zaal. Hij kent haar van vroeger en ze hadden ruzie door een misverstand, wat nu weer utigepraat is. Ze zijn dus weer helemaal in love, zoals je wel kunt lezen XD Verder zijn Leslie en Sam wakker, staat Leslie in de streetdancezaal en ligt Sam nog op bed. Nouja, en dat was het. De rest slaapt allemaal nog]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Eigenlijk niet zoveel. Julio (mijn personage) is aangekomen en is nu met Eleadora in de Ballroom zaal. Hij kent haar van vroeger en ze hadden ruzie door een misverstand, wat nu weer utigepraat is. Ze zijn dus weer helemaal in love, zoals je wel kunt lezen XD Verder zijn Leslie en Sam wakker, staat Leslie in de streetdancezaal en ligt Sam nog op bed. Nouja, en dat was het. De rest slaapt allemaal nog]


    Oke, dankje, nu kan ik niks doen.... Iedereen slaapt, boring.....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaja, kom ik weer aan XD Het is "te" amo XD Ghehehe]

    Julio Martinéz
    "Yo también" Fluister ik, waarna haar handen een weg naar mijn onderrug vinden onder mijn shirt. Ik glimlach even kort terwijl er een warm gevoel door me heen stroomt, waarna ik een hand onder haar kin leg en haar hoofd wat optil, zodat ik mijn lippen weer op de hare kan drukken, om vervolgens een spoor van kusjes naar haar sleutelbeen achter te laten. Mijn ene hand heeft nog steeds een pluk haar vast, en de ander ligt nu op haar wang en glijdt naar haar nek.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Je kan je personages altijd wakker laten worden ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee Ian is wakker!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sam slaapt niet :3 hij is wakker ^^{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik word wakker en kijk de kamer rond, bijna iedereen slaapt op een paar na, ik kijk naar Ian die ligt met Nala naast hem, Nala is zo schattig, e was echt als een zusje of beste vriendin voor me. Ik zie dat Ian wakker is en glimlach naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en gesmoord kreuntje ontsnapt uit Eleadora's mond, waarna ze haar nek wat op zij houd en haar ogen sluit. Haar handen strelen over de huid op Julio zijn rug. Een warm gevoel stroomde door haar lichaam terwil het leek alsof elke plek oplichte en warm werd waar Julio kwam met zijn lippen. Eleadora haalde een hand onder zijn shirt vandaan waarna ze over zijn bovenlijf naar boven streek met haar vingertoppen, om deze uiteindelijk weer in zijn haar te verstrengelen.Zachtjes bijt Eleadora op haar onderlip, Julio wist waar hij zijn lippen moest plaatsen om weer een ander geluidje uit haar mond te laten komen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik glimlach terug naar Naomi. 'Hoe gaat het,' vraag ik haar, maar niet zo hard dat Nala wakker zou kunnen worden. Voorzichtig ga ik recht op zitten en kijk weer naar Nala. Ik glimlach een veeg een plukje haar uit haar gezicht. Nu pas valt het me op, dat ze gewoon op de dekens in slaap is gevallen. Voorzichtig leg ik haar onder de dekens en ga zelf op mijn eigen bed zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Goed hoor het slapen heeft me goed gedaan, ik heb niet veel last van mijn rug meer, maar hoe gaat het met jou?' vraag ik dan toch en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wist ik wel XD Maar dat heeft ze niet gemist, want ik heb de laatste reactie zo ongeveer teruggezocht..]

    Julio Martinéz
    Als ik bij Eleadoras sleutelbeen ben glijd ik weer omhoog naar haar keel en nek omdat ze die strekt, en ik weet waar ze minder goed tegen kan. Er komen steeds zachte geluidjes uit haar mond als ik naar een ander plekje ga, en een glimlach speelt zo nu en dan om mijn lippen. Ik ben me heel erg bewust van Eleadoras hand op mijn onderrug en een hand in mijn haar, maar ik probeer er niet te erg op te letten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Goed hoor,' glimlach ik. Het was een leugen. Ik had barstende koppijn, alles deed pijn... Ze hadden me behoorlijk te grazen genomen. Ik zucht en kijk haar aan. 'Mooi dat je goed geslapen hebt. ik ook wel.' Ik grijns naar haar en kijk dan om me heen, maar laat mijn blik toch weer bij Naomi hangen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne